MuscleMeat

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Power cleans enkel.
Heb strict getraind met mili press. Daarmee verhoog je ook je PP wat lijkt me!

inderdaad
ik doe mij opwarmsets bij PP ook als stricte MP

Cleanen doe ik eigenlijk zonder enige vorm van techniek eigenlijk ik doe een soort van reverse barbell curl tot ie op me borst is, maar volgens mij heb je daar een bepaalde techniek voor om hoge gewichten daarmee onder de knie te krijgen.

Inderdaad, de truc is om de barbell niet te ver voor je lichaam te tillen, zoals bij rev barb curl, maar recht omhoog, vlak langs je lichaam.

eigenlijk een upright row en dan je polsen omslaan zodat de barbell op je borstbeen ligt

• #1.007
Power cleans enkel.

Heb strict getraind met mili press. Daarmee verhoog je ook je PP wat lijkt me!

Ja dat sowieso, MP is ook wat zwaarder. :p

inderdaad

ik doe mij opwarmsets bij PP ook als stricte MP

40kg was ook MP, geen enkele legdrive. Bij 50kg de 1e 3 reps ook de laatste 2 met beetje legdrive. :)

Inderdaad, de truc is om de barbell niet te ver voor je lichaam te tillen, zoals bij rev barb curl, maar recht omhoog, vlak langs je lichaam.

Ja, recht omhoog hoort het. Anders gaat het ook moeilijk om de barbell boven je achterhoofd te plaatsen. :p

eigenlijk een upright row en dan je polsen omslaan zodat de barbell op je borstbeen ligt

Yup.

Training van gisteren:

Dumbbell Incline Press (:D)

12x18kg
12x24kg
10x26kg
15x16kg (pomp)

Dumbbell Fly's

12x12kg
12x12kg
12x12kg

Wide Grip Pulldowns

12x57kg
12x57kg
8x67kg

Shoulder Press

12x20kg
7x22kg (wtf, had er eigenlijk 8 verwacht :()
5x22kg

Dumbbell Curls

12x12kg
12x14kg

Close Grip Bench Press (geliijk achter de DB curls, zonder rust)

15x40kg
12x50kg

Trainingsduur: 35mins
Dus facking gehaast, gym ging sluiten. :) (zucht, werken van 9 s'ochtends tot half 10 s'avonds zonder rekening te houden met trainingsdag.. :()

Training van vandaag.. Kingsquat, lunges en lying leg curls!

Ooh man, die training die je vandaag gaat doen gaat zo bikkel hard zijn:D Succes Mino!

toch niet slecht voor zo'n korte training? supersetjes triceps/biceps is wel een zalige pomp, hé?:D

schijnt wel niet zo'n goede massa pakker te zijn, die supersetjes, geen idee of het ook zo is.

sorry voor lange afwezigheid btw.

• #1.011
toch niet slecht voor zo'n korte training? supersetjes triceps/biceps is wel een zalige pomp, hé?:D

schijnt wel niet zo'n goede massa pakker te zijn, die supersetjes, geen idee of het ook zo is.

sorry voor lange afwezigheid btw.

Welcome back CM! Nee het was geen superset, het was zonder rust 2 setjes biceps gevolgd door 2 setjes triceps zonder rust. Dit werd in erm een minuutje of 4 gedaan. :p

Training van vandaag was t**fus slecht, werd door werk opgeroepen of ik vandaag extra wou werken.. Ik zei ja prima maar blijkbaar wouden ze me tot half 10 inroosteren, dat wist ik niet.. Maar goed.. Vandaag een zeer k*t benen training:

Squat

8x50kg
6x60kg
4x75kg
1x85kg
2x120kg 1 REP PR
3x110kg
3x100kg
8x65kg

Kwam niet verder dan dit, ze moesten sluiten. Moest na half 10 nog naar huis fietsen en weer naar de gym.. Voor ik het wist was het alweer 10 uur en had ik een half uurtje.. :mad:

nice dat je toch nog naar de gym bent gegaan, dedication!

• #1.013
nice dat je toch nog naar de gym bent gegaan, dedication!

Dedication of niet, het is en blijft een k*ttraining. Volgend week zal ik het goed maken en probeer ik die 130 te breken. :hedbang:
Morgen in ieder geval rust en donderdag maar eens kijken of die 92,5kg op het bankdrukken lukt. :D

ik vrees dat 2*120 net te weinig is om 130 te halen, maar wie weet, succes!

• #1.015
jaaja op dezelfde dag wel, maar meestal als je daar een week tussen laat is het een ander verhaal. we'll see good luck bro ;)

• #1.017
hehe:p

• #1.019
Moet trouwens wel eerlijk toegeven dat ik ernaar uitkijk om te beginnen met keto! Heerlijk om weer qua vet en vocht weer minder daarvan mee te sjouwen en weer dan meer vet% speels heb om te groeien! :)

tot hoever ga je cutten? 15%?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven