Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke training weer Mino, en ja laat die knie maar even rusten, wat extra rust kan geen kwaad.

mooie training alweer zeg, ziet er een leuk schema uit ook!
geef die knie idd maar voldoende rust.

)
)
, gewoon stang weer goed gelegd en nog 2 reps deruit geperst, had makkelijk meer kunnen zijn!)
heerlijk het is weer maandag, algemeen > TRAINEN!!! je hebt je best gedaan! en je bent tevreden over je training, that is what counts!

Ja ben wel blij, alhoewel er meer in zat voor mijn gevoel.![]()
dan weet je wat je de volgende keer te doen staat! ik ben afgestapt om bij elke willekeurige training te zeggen : dat heb je goed gedaan.... blablabla. jij bent de enigste hier die je training kan beoordelen! ik kan je wel motiveren (hoop ik) door het te bevestigen wat je er zelf over denkt.
als jij tevreden bent ben ik dat ook! nette pr's bro

Ik word zekers gemotiveerd door positieve commentaar EN positieve kritiek. Dus thanks!
Ik zal de volgende keer nogmaals de drive moeten vinden om door te zetten, ik heb het gevoel dat de volgende keer 8x30kg Incline en 8x70kg CGBP in zou kunnen zitten. En maar hopen dat die Barbell Shrugs de volgende keer beter gaan, want 5x140 is natuurlijk niks!
Thanks bro! Ik zal eigenlijjk pas tevreden zijn als ik de 500kg passeer voor de grote 3. Dus ik moet flink aan de bak!![]()

maak nu eens verdomme die overstap naar het PL-hok rotjong![]()

jezus christus, GAYLORD!!
Ik zit er zelfs aan te denken om te kijken of ik geschikt ben voor natural bodybuilding wedstrijden. Over een jaartje of 2 hoop ik 80kg bij 4% te staan.![]()
een paar weken geleden wou je nog overstappen op PL door lagere reps toe te passen en nu wil je opeens naturel wedstrijden gaan doen![]()

je zal toch een keuze moeten makenPL trainen en BB wedstrijden doen gaat niet echt samen
![]()