Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterke training weer Mino, en ja laat die knie maar even rusten, wat extra rust kan geen kwaad.

mooie training alweer zeg, ziet er een leuk schema uit ook!

geef die knie idd maar voldoende rust.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
Sterke training weer Mino, en ja laat die knie maar even rusten, wat extra rust kan geen kwaad.

Thanks beest! Ja vandaag verdienden ze wel even een korte pauze. :)

mooie training alweer zeg, ziet er een leuk schema uit ook!

geef die knie idd maar voldoende rust.

Thanks! Gewoon een simpele UB/LB to be honest. :)

Vandaag werd er dus gerust. :orly:

:nowai:

Training van vandaag:

Clean & Press

5x40kg
5x50kg
5x60kg! 2 REPS PR
0x70kg cleaningfail :(

Barbell Wrist Curls

20x20kg
20x26kg
15x30kg

Reverse Barbell Wrist Curls

20x20kg
20x26kg
15x30kg

Reverse Barbell Curls

20x30kg
12x40kg
8x50kg

Dumbbell Static Hold

40kg - 20 sec.
50kg - 20 sec. (ging dood, rechterhand had ik k*tgrip, maar ik liet het niet los! :D)

• #1.044
En om te laten zien dat ik ook nog train.

Training van vandaag:

Dumbbell Incline Press

12x22kg
12x26kg 6 REPS PR (blessure vorige keer van 26kg.. :p)
5x30kg PR

Dumbbell Fly's

12x14kg
12x16kg
12x18kg PR

Pulldowns - Johnnie Jackson style

12x57kg
12x67kg 2 REPS PR
12x77kg PR

T-bar Rows (1ste keer los na lange tijd, gewichten zonder barbell uiteraard)

12x50kg
12x70kg
6x90kg (bij 4e rep liet me maat de stang los waardoor hij bijna tegen de spiegel knalde :mad:, gewoon stang weer goed gelegd en nog 2 reps deruit geperst, had makkelijk meer kunnen zijn!)

Shoulder Press

12x18kg
12x20kg
12x22kg 5 REPS PR (wtf ging focking easy in vergelijking met vorige keer)

Barbell Curls (gewichten zonder stang, barbellweight 7/10kg)

12x20kg
12x30kg
8x40kg

Close Grip Bench Press

12x50kg
12x60kg 2 REPS PR (ging lekkah)
5x70kg PR

Barbell Shrugs (1e keer)

10x120kg
5x140kg (fail vanwege gezweet, verloor erg snel me grip, eindigde in een gripfailfestijn)
12x60kg (kon makkelijk meer reps)

Vandaag focking lekkere training! Mijn goeie training heb ik te danken aan: (van 0:00 tot 0:53, die speech van Arnie, ongelofelijk!!!)

http://www.youtube.com/watch?v=SEf63h85xOc

dat is nog eens een harde training. wat een pr's!

heerlijk het is weer maandag, algemeen > TRAINEN!!! je hebt je best gedaan! en je bent tevreden over je training, that is what counts!

• #1.047
Ja ben wel blij, alhoewel er meer in zat voor mijn gevoel. :o

dan weet je wat je de volgende keer te doen staat! ik ben afgestapt om bij elke willekeurige training te zeggen : dat heb je goed gedaan.... blablabla. jij bent de enigste hier die je training kan beoordelen! ik kan je wel motiveren (hoop ik) door het te bevestigen wat je er zelf over denkt.

als jij tevreden bent ben ik dat ook! nette pr's bro

• #1.050
dan weet je wat je de volgende keer te doen staat! ik ben afgestapt om bij elke willekeurige training te zeggen : dat heb je goed gedaan.... blablabla. jij bent de enigste hier die je training kan beoordelen! ik kan je wel motiveren (hoop ik) door het te bevestigen wat je er zelf over denkt.

Ik word zekers gemotiveerd door positieve commentaar EN positieve kritiek. Dus thanks! :thumbs:
Ik zal de volgende keer nogmaals de drive moeten vinden om door te zetten, ik heb het gevoel dat de volgende keer 8x30kg Incline en 8x70kg CGBP in zou kunnen zitten. En maar hopen dat die Barbell Shrugs de volgende keer beter gaan, want 5x140 is natuurlijk niks!

als jij tevreden bent ben ik dat ook! nette pr's bro

Thanks bro! Ik zal eigenlijjk pas tevreden zijn als ik de 500kg passeer voor de grote 3. Dus ik moet flink aan de bak! :p

Ik word zekers gemotiveerd door positieve commentaar EN positieve kritiek. Dus thanks! :thumbs:
Ik zal de volgende keer nogmaals de drive moeten vinden om door te zetten, ik heb het gevoel dat de volgende keer 8x30kg Incline en 8x70kg CGBP in zou kunnen zitten. En maar hopen dat die Barbell Shrugs de volgende keer beter gaan, want 5x140 is natuurlijk niks!

Thanks bro! Ik zal eigenlijjk pas tevreden zijn als ik de 500kg passeer voor de grote 3. Dus ik moet flink aan de bak! :p

zal hard werken worden dan :P

maak nu eens verdomme die overstap naar het PL-hok rotjong :p

• #1.054
een paar weken geleden wou je nog overstappen op PL door lagere reps toe te passen en nu wil je opeens naturel wedstrijden gaan doen ???

• #1.058
een paar weken geleden wou je nog overstappen op PL door lagere reps toe te passen en nu wil je opeens naturel wedstrijden gaan doen ???

Ik ben een jongen die een beetje hybride is. Ik weet nooit 100% zeker wat ik wil doen en ik sta sowieso open tot alles. :D

je zal toch een keuze moeten maken :D PL trainen en BB wedstrijden doen gaat niet echt samen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven