AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
WRONG WRONG WRONG!!!!
Franco columbo heeft zijn massa waarmee hij 2* de olympia won pas verkregen wanneer hij 100% op de BB manier ging trainen, hij zal de eerste zijn om dit toe te geven...

Nice, keep it up.

*edit: De trainingen hé. Niet dit geruzie ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
WRONG WRONG WRONG!!!!
Franco columbo heeft zijn massa waarmee hij 2* de olympia won pas verkregen wanneer hij 100% op de BB manier ging trainen, hij zal de eerste zijn om dit toe te geven...

Ik zal ook focussen hierop en later verder gaan met BB'en. Gewoon zoals G-men ongeveer.

Nice, keep it up.

*edit: De trainingen hé. Niet dit geruzie ;)

Thanks, is geen ruzie hoor. Ik vind discussies met G3rr3 altijd leuk en interessant. Die jongen heeft in 99% van de gevallen gelijk en heb ik het verkeerd, dus van hem moet ik het ook leren, haha. :p

ah ge weet et toch dat ik gelijk heb :p

G-men traint niet meer voor BBwedstrijden he, enkel nog strongman ;)

• #1.065
Nee dat bedoel ik. Hij was eerst BB gericht en toen overgestapt naar PL'en. Zo wil ik dat denk ik ook aanpakken.

ja dan zal je nu toch echt BB gericht moeten trainen ;)

daarmee bedoel ik ook dat je best begint te cutten nu :roflol:

• #1.070
daarmee bedoel ik ook dat je best begint te cutten nu :roflol:

:orly:

Plande me keto ook wat eerder in. Heb 14 okt. herkansing voor me WFT Basismodule en moet daarvoor wederom goed leren, dus ik zal wat eerder beginnen met keto, die 1ste weken vermoeidheid kan ik niet gebruiken tijdens me examen! :p

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

ouch :D, toch heeft gerre opnieuw gelijk, off season kan je wel tegen de 20%. maar daar boven kan eigenlijk niet

:orly:

Erm.. :orly:

Zie post hierboven.. :p

20% is off season nog best veel hoor, maar 20+ is al helemaal uit den boze :D

filmpje is echt tof!

De PR's knallen door het plafon, nice hahaha :D!

• #1.078
De PR's knallen door het plafon, nice hahaha :D!

Thanks bro!

Mooie stukje van Arnie heb ik even overgetypt, veels te lang voor een sig, maar wel gewoon mooi!

The body is not used to 9's, 10's, 11's and 12 reps with a surtain rate, so that makes the body grow then, going through this pain area. Experiencing pain in the muscles and aching and just think go on and go on and on and the last 3 or 4 reps make your muscles grow. That's the last move from a champion or from not a champion. If you can go through this pain area, you can make it to be a champion, and if you don't go through it then forget it, and that's where most people lack, having the guts. The guts to go in and just say I'll go through and I don't care what happens. I know it aches and I can fall down, I have no fear of fainting in the gym because I know it could happen, I threw up many times when I was working out. But it doesn't matter, cause it's all worth it.

so fking true!

• #1.080
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven