Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hele mooie pr's, ben trots op je.

Verder niet twijfelen, dat heeft een fail als gevolg.

Dankje MC! :)
Het was niet echt een twijfel, maar uit pure voorzorg. Het is bij mij al eens eerder verkeerd gegaan, alhoewel iemand op zat te letten en mij kon helpen. (beschamend genoeg was het bij 60kg! :o)

By the way, morgen zal er GEEN training zijn voor mij. Mijn knieën duiden aan er nog niet volledig klaar voor te zijn, en uit voorzorg zal ik hiernaar luisteren! Heb dinsdag ook wat steekjes gehad en ben toch gaan trainen, nou voel ik niet daar echt iets van. (de pijn bleef gelijk) Maar ik wacht het liever uit tot het een beetje gekalmeerd is. (heb inmiddels me fietssT aangepast, fiets normaal gezegd staand af en toe, maar ik heb gehoord dat dat niet goed is voor je knie, dus voortaan maar lowridend zittend fietsen :D)

Heeel slim van je, goed naar je lichaam luisteren.

Heeel slim van je, goed naar je lichaam luisteren.

Het is niet echt slim, aangezien ik vorige keer getraind heb. :P
Maar goed, liever nu dan later de consequenties lijden he! :D
(ben wel blij dat ik dinsdag tenminste nog wat PR's heb gehaald! :D)

zeer slim van je om naar je lichaam te luisteren!

Heel verstandig om naar je lichaam te luisteren! Goed bezig trouwens!

Heel verstandig om naar je lichaam te luisteren! Goed bezig trouwens!

Dankje Dressed Black! :D
Dank aan iedereen! Vandaag me rustdag dus, toch maar even de voeding van vandaag noteren:

Ontbijt: 100gr Brinta + 750ML Melk + 30gr cacaopoeder + 30gr honing + banaan
Snack: 4 broodjes (1 pindakaas, 1 yorkham, 1 paardenworst en 1 kipfilet)
Snack: idem vorige snack
Avondmaal: Onbekend (het is wat de pof schaft :P)
Avondmaal 2: Afhankelijk van me vorige maal(als er geen vlees/kip is neem ik altijd tonijn)
Slaap: Kwark :D

Hopelijk ben ik volledig genezen en kan ik dinsdag er weer tegen aan met me wheels! :wl:

rust ze! Je hebt best smaak qua eten! Alleen weinig vetten!
Maarals je er goed op loopt.. Houden zo!

welke pindas?

Metingen van vandaag:

87,7kg (kan niet begrijpen dat ik nog ben bijgekomen terwijl me voeding de laatste tijd niet in orde was, zal vast aan die kapsalon liggen hmmmmmm :P)

Lengte: rond de 1,75m :P

Biceps: rechts: 37 á 38cm links: 36 á 37cm (ben rechtshandig dus linksaanspannen gaat moeilijker voor mij :P)

Benen: rechts: 63cm links: 62,5-63cm

Kuiten: rechts: 40,5cm-41cm links: 41cm

Metingen van 26-01-2009:

Gewicht: 80,7kg

Lengte: 1,75M

Biceps 34cm

Bovenbenen 60cm

Kuiten 38cm

ALLE METINGEN ZIJN KOUD GENOMEN!

Voeding van vandaag:

Ontbijt: 4 wentelteefjes + banaan
Snacks: 4 broodjes (2 pindakaas, 1 kipfilet, 1 paardenworst)
Snacks 2: idem vorige snacks
Avondmaal: Onbekend :D
Avondmaal 2: zelfde als vorige avondmaal :P
Slaap: Kwark

Extra: 0,25L Hero ontbijtfruitdrank, 0,5-1L chocomelk, 100-200gr pinda's

Vandaag ga ik ook een filmmarathon houden met vrienden, we gaan waarschijnlijk pizza en tiramisu eten als avondmaal 2. :)

Hmm, ik heb een paar vragen voor jullie geachte DBBer's. :)

1: Bij de T-bar Row, is het beter om de bar geheel tot de grond te brengen en weer omhoog (Arnold's T-bar row's), of kan ik het beter het in de lucht laten hangen? (zie Jay Cutler's T-bar row's)

2: Bij de skullcrushers, is het beter om de bar achter me hoofd te brengen (om dus meer schouders erbij te gebruiken), of is het goed zoals ik het nu doe, tot me voorhoofd brengen? (om de triceps meer aan te spreken)

3: Bij een huidplooimeting is het van balang om het op nuchtere maag te uitvoeren, of maakt dat niet zo veel uit?

Dank alvast voor de antwoorden! :)

Hopelijk kunnen mensen nog antwoord geven op mij vragen! :)
Met mijn knieën gaat het inmiddels stukken beter, ik denk dat die rust nodig en verdiend was. Ik voel nog een kleine steek zo nu en dan, dus we moeten het maar afwachten voor dinsdag, aangezien me wheels nog steeds een burnout hebben. :)

Voeding van vandaag:

Ontbijt: 3 eieren + 3 broodjes + banaan + 30gr cacaopoeder + 250ML melk
Snacks: 4 broodjes (2 pindakaas, 1 kipfilet, 1 paardenworst)
Snacks: idem vorige snacks
Avondmaal: Onbekend
Avondmaal 2: Afhankelijk van me vorige avondmaal :D
Slaap: Pfoe, dit wordt moeilijk aangezien mijn pa gisteren geen extra kwark heeft gehaald :mad:, enigsinds opties ter vervanging? :P

Extra: 100-125gr pinda's, 50-100gr dadels, 0,5L-0,75L chocomelk

Hmm, ik heb een paar vragen voor jullie geachte DBBer's. :)

1: Bij de T-bar Row, is het beter om de bar geheel tot de grond te brengen en weer omhoog (Arnold's T-bar row's), of kan ik het beter het in de lucht laten hangen? (zie Jay Cutler's T-bar row's)
Persoonlijk zou ik voor de laatste versie gaan.
2: Bij de skullcrushers, is het beter om de bar achter me hoofd te brengen (om dus meer schouders erbij te gebruiken), of is het goed zoals ik het nu doe, tot me voorhoofd brengen? (om de triceps meer aan te spreken)
Voorhoofd is goed, ik hou altijd me neus aan.
3: Bij een huidplooimeting is het van balang om het op nuchtere maag te uitvoeren, of maakt dat niet zo veel uit?
Maakt niks uit.
Dank alvast voor de antwoorden! :)
..

leukdat jeje voeding blijft posten! Respect! Hoelaat is avondmaaltijd 1 en 2?
Wanneer eet je noten? :)

Skullcrushers naar hoofd brengen, anders wordt het een borst/schouder oefenining weet de naam zo gouw niet ;0

leukdat jeje voeding blijft posten! Respect! Hoelaat is avondmaaltijd 1 en 2?
Wanneer eet je noten? :)

Noten eet ik eigenlijk een beetje doormekaar heen.. Dus voor/tijdens/na maaltijden, vandaar dat ik het als extra neerzet. :P
Avondmaal 1 is zo'n uur of 6 en avondmaal 2 is een uur of 8. (sowieso een tijdspan van 2 á 3 uur tussen me maaltijden, soms misschien net iets minder dus 1,5 uur á 1 uur en 3 kwartier)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven