Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Skullcrushers naar hoofd brengen, anders wordt het een borst/schouder oefenining weet de naam zo gouw niet ;0

Ja kreeg de tip van een hugeass gast bij mij, die zei van breng het naar achteren, ik zei ja dat deed ik eerst ook, maar daarmee focus je niet meer op de triceps maar dan wordt het meer een schouder oefening. :)

Volgende week zal ik foto's posten van 26 januari en dan van zaterdag 14 maart. :)
(ben van plan om over 2 weken te beginnen met me cut, aangezien de vet aardig is opgelopen bij mij, en ik eigenlijk wel blij ben met de resultaat :))

Volgende week zal ik foto's posten van 26 januari en dan van zaterdag 14 maart. :)
(ben van plan om over 2 weken te beginnen met me cut, aangezien de vet aardig is opgelopen bij mij, en ik eigenlijk wel blij ben met de resultaat :))
Waar blijven de pics dan?!

Ik wacht met smart ;)

Verwacht er niet veel van, aangezien mij buik huge is en mijn tet*en ook.. :P

Wil daarom ook liever wat extra tijd nemen met de cut. (ook als eventueel wat problemen heb qua cheaten, het is niet leuk om een broer te hebben die elke dag aan de cola zit enz.. en regelmatig naar de mc gaat en weet ik het allemaal :P)

Ik schat mijzelf op zo'n 20% vet, waarschijnlijk wel meer, dus heb ik als doelstelling om iedere week zo'n 0,75 á 1% kwijt te raken tot de 10 á 12%. :D (hoop dat ik hierbij rond 78kg weeg)

Ohw ik dacht dat je iets minder zat qua BF :D
hoe groot ben je eigenlijk

Ohw ik dacht dat je iets minder zat qua BF :D
hoe groot ben je eigenlijk

1,75M ongeveer :P
Ja mijn BF is maar een schatting, als ik aan me buik voel dan is het niet zo al te erg, maar wel wat.. Gelukkig zijn me benen redelijk droog en me armen ook.. Het zal grotendeels echt van me buik afhangen. :)

Over de huidplooimeter: me vriend had erom gevraagd, maar ze zeiden dat er geen was, dus ik zal naar sportkliniek moeten zoeken in de buurt :(

1,75M ongeveer :P
Ja mijn BF is maar een schatting, als ik aan me buik voel dan is het niet zo al te erg, maar wel wat.. Gelukkig zijn me benen redelijk droog en me armen ook.. Het zal grotendeels echt van me buik afhangen. :)

Over de huidplooimeter: me vriend had erom gevraagd, maar ze zeiden dat er geen was, dus ik zal naar sportkliniek moeten zoeken in de buurt :(
Bestel er eentje op XXL nutrition ;)

Ja dat is ook een optie, is het te meten in je eentje, of heb je daarbij iemand nodig? :P
Ik gebruik het voor mijn metingen
abdominal, suprailliac thigh en tricep
de eerste 3 zijn makkelijk zelf te doen, voor de tricep kan je best vragen aan je moeder of een trainingsmaatje

Ik gebruik het voor mijn metingen
abdominal, suprailliac thigh en tricep
de eerste 3 zijn makkelijk zelf te doen, voor de tricep kan je best vragen aan je moeder of een trainingsmaatje

Ah bedankt, ja moet goed lukken! :D
Wel duur voor zo'n dingetje, en als ik de reviews lees, klinkt het ook niet al te best. :eek:

Training van vandaag: (don't laugh about my MP :o)

Incline Bench Press (met EZ-curl stang, bench stang bezet :P)

15x45kg 3 REPS PR (vergelijking is gewoon met de bench stang van vorige training)
11x50kg 1 REP PR
8x55kg PR

Cable Crossover

12x13,25kg (per hendel)
12x13,25kg
10x16,25kg PR

Military Press (bench stang)

12x30kg PR
8x35kg PR
8x35kg PR

Close Grip Bench Press (bench stang)

14x40kg 2 REPS PR
9x45kg
4x50kg (de 45kg en 50kg waren aan de mindere kant, maar was ook moe qua triceps :P)

Barbell Curls

12x30kg
10x32,5kg 2 REPS PR
8x35kg PR (laatste rep half gecheat)

T-Bar Row (Jay Cutler-style)

15x60kg 3 REPS PR
12x80kg 4 REPS PR
8x100kg 4 REPS PR
4x110kg 2 REPS PR

Mening:

Lekkere training, wederom aardig wat PR's, ben heel erg tevreden! Zweette vandaag iets minder, maar dat is niet zo belangrijk. :)

Goed getraind.. verbazing over die TBAR Rows.. ben beniieuwd naar de uitvoering!

Goed getraind.. verbazing over die TBAR Rows.. ben beniieuwd naar de uitvoering!

Hehe, ik vraag me ook af of het geheel goed was, maar ik ga vandaag even youtube bekijken en gewoon in de spiegel vergelijken met mij uitvoering. Het voelde in ieder geval wel goed, en die hendel die je normaal gezegd gebruikt voor het zagen/roeien, werkte aardig goed!

Mino comming over the hill, is that a monster, is that a monster??
hehe lekker rood weer bro!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven