Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
  • #1.263
ik zweet altijd zo snel.
ook al doe ik niet zo heel veel intensief.
sinds ik zoveel train heb ik dit :S

vooral onder mn oksels vind ik het k*t, omdat je dan van die achterlijke zweetplekken krijgt.
leuk als je chicks aan t hosselen bent -.-

• #1.265
ik zweet altijd zo snel.

vooral onder mn oksels vind ik het k*t, omdat je dan van die achterlijke zweetplekken krijgt.

Hehe, daarom hou ik me niet bezig met de chicks, kijken en praten natuurlijk wel maar geen relatie ofzoiets. Geen tijd, geld en zin in. :p

ik zweet altijd zo snel.

hehe precies hetzelfde hier, bij mij tussen me borst en op me rug erg. je zou zeggen dat je conditie beter word van trainen maar het werkt averechts.

komt waarschijnlijk gewoon door gewicht gainen zonder cardio te doen, oftewel je lichaam moet steeds meer kg mee slepen zonder dat je conditie er beter op word.

Hehe, daarom hou ik me niet bezig met de chicks, kijken en praten natuurlijk wel maar geen relatie ofzoiets. Geen tijd, geld en zin in. :p

ik op dit moment ook geen relatie, veel te druk.. trainen vind ik belangrijker;)
Maar ik ben helaas of misschien niet helaas wel vaak in trek bij de dames. Dus ik hoef er niet zoveel moeite voor te doen...
uiteindelijk haak ik altijd af, omdat ik geen zin heb ik relatie gezeik.
:o

maar beetje kloten kan altijd, en soms is het wel fijn om lekker te knuffelen enzo.

• #1.268
hehe precies hetzelfde hier, bij mij tussen me borst en op me rug erg. je zou zeggen dat je conditie beter word van trainen maar het werkt averechts.

komt waarschijnlijk gewoon door gewicht gainen zonder cardio te doen, oftewel je lichaam moet steeds meer kg mee slepen zonder dat je conditie er beter op word.

/care qua conditie in my opinion.

maar ik loop nu nog minimaal 1x per week hard en ik train 2/3x per week met voetbal en zaalvoetbal elke donderdag..
en zaterdag nog wedstrijd voetballen xD
genoeg cardio lijkt me :rolleyes:

• #1.270
ik op dit moment ook geen relatie, veel te druk.. trainen vind ik belangrijker;)
Maar ik ben helaas of misschien niet helaas wel vaak in trek bij de dames. Dus ik hoef er niet zoveel moeite voor te doen...
uiteindelijk haak ik altijd af, omdat ik geen zin heb ik relatie gezeik.
:o

maar beetje kloten kan altijd, en soms is het wel fijn om lekker te knuffelen enzo.

Lol'd hier ook.. Vroeg laatst een meisje vind je me leuk.. Ik antwoord met nope.. :p
Gewoon puur omdat ik geen zin heb in relatiegezeik.. :p
Naast school, werk en trainen heb ik geen tijd. En bovendien moet ik denken aan me voeding en dat zal moeilijk gaan als je uitgaat etc etc... Dus no thanks. :fuu:

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

maar ik loop nu nog minimaal 1x per week hard en ik train 2/3x per week met voetbal en zaalvoetbal elke donderdag..
en zaterdag nog wedstrijd voetballen xD
genoeg cardio lijkt me :rolleyes:

Jawel, maar cardio zuigt en vind het niet nodig. :p (behalve in de cut)
En conditie heb je niet echt nodig op een fiets to be honest.

Lol'd hier ook.. Vroeg laatst een meisje vind je me leuk.. Ik antwoord met nope.. :p
Naast school, werk en trainen heb ik geen tijd. En bovendien moet ik denken aan me voeding en dat zal moeilijk gaan als je uitgaat etc etc... Dus no thanks. :fuu:

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Jawel, maar cardio zuigt en vind het niet nodig. :p (behalve in de cut)
En conditie heb je niet echt nodig op een fiets to be honest.

Zeg gewoon ja, en play er een beetje. En neuk er een paar keer pik. Daarna dumpen, heb je je zaad ook weer verspreid

zeg dan gewoon dat ze jou afwijzen :rolleyes: ;)

Omg, dat doe je toch gewoon? Hoogstens 5 min moeite ;)

Dit log heeft een luchtje.

:yarly:

• #1.278
Weet nog steeds niet 100% zeker of ik BBer wil worden of Strongmen. :fuu:

BBér of course!!!

• #1.280
:fuu:

Vandaag geen benentraining door lichte irritatie aan me rechterknie. :fuu:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven