MuscleMeat

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:fuu: wat een leuke emoticon :D

/care qua conditie in my opinion.

maar ik loop nu nog minimaal 1x per week hard en ik train 2/3x per week met voetbal en zaalvoetbal elke donderdag..
en zaterdag nog wedstrijd voetballen xD
genoeg cardio lijkt me :rolleyes:

Lol'd hier ook.. Vroeg laatst een meisje vind je me leuk.. Ik antwoord met nope.. :p
Gewoon puur omdat ik geen zin heb in relatiegezeik.. :p
Naast school, werk en trainen heb ik geen tijd. En bovendien moet ik denken aan me voeding en dat zal moeilijk gaan als je uitgaat etc etc... Dus no thanks. :fuu:

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Jawel, maar cardio zuigt en vind het niet nodig. :p (behalve in de cut)
En conditie heb je niet echt nodig op een fiets to be honest.

:fuu:

Vandaag geen benentraining door lichte irritatie aan me rechterknie. :fuu:

Toch is conditie een goeie bijvulling op je krachttraining. Het zorgt ook voor meer spierdefinitie(minder vet) en het is gewoon leuk om conditioneel wat sterker te staan. Ik merk ook in mijn trainen dat ik door een betere conditie soms beter kan presteren.

Ik vind btw powercleans , squats , dl en sommige nog zware oefeningen redelijk conditiegericht. Maargoed iedereen zijn mening erover natuurlijk :).

Strongman + conditie = beter dan een strongman die sterker is maar zonder conditie :p

:fuu: ik zit met hechtingen in mijn knie en toch squat ik en iedere keer doet mijn knie pijn :'). Je had gewoon geen zin! ;) volgende keer extra hard die beentjes doen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.283
Strongman zonder conditie bestaat niet echt. :roflol:

• #1.285
  • #1.287
puike trainingen

hahaha, jij twijfelt dus ook of je BB of PL wil zijn?

ik weet het ook niet jongen.. BB lijkt me leuker om te doen, alleen ik denk dat ik meer aanleg heb voor PL.

• #1.296
Weet nog steeds niet 100% zeker of ik BBer wil worden of Strongmen. :fuu:

Ik zou kiezen voor waar je het meeste aanleg voor heb, want meestal vind je dat ook het leukste om te doen. Mij lijkt strongmen ook erg leuk maar ik ben gewoon een slap ventje van mezelf dus dat maakt het eigenlijk weer minder leuk. Als ik doe wil ik het ook goed doen dus ga ik niet iets doen waar ik van nature niet goed in ben.

• #1.298
Ik zou kiezen voor waar je het meeste aanleg voor heb, want meestal vind je dat ook het leukste om te doen. Mij lijkt strongmen ook erg leuk maar ik ben gewoon een slap ventje van mezelf dus dat maakt het eigenlijk weer minder leuk. Als ik doe wil ik het ook goed doen dus ga ik niet iets doen waar ik van nature niet goed in ben.

Daarom moet ik kijken hoe het met keto gaat, fail ik bigtime zal ik meer richting PL/STM gaan.. Maar als me keto geslaagd is en droog worden voor mij niet onmogelijk is overweeg ik meer om BBer te worden. :p

Ik zou zeggen probeer het eens? Onzin dat er geen weg terug is. Zoals ik al eerder zei, de een combineert het met bodybuilding en de ander met powerlifting.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven