- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar ik loop nu nog minimaal 1x per week hard en ik train 2/3x per week met voetbal en zaalvoetbal elke donderdag..
en zaterdag nog wedstrijd voetballen xD
genoeg cardio lijkt me![]()
Lol'd hier ook.. Vroeg laatst een meisje vind je me leuk.. Ik antwoord met nope..![]()
Gewoon puur omdat ik geen zin heb in relatiegezeik..
Naast school, werk en trainen heb ik geen tijd. En bovendien moet ik denken aan me voeding en dat zal moeilijk gaan als je uitgaat etc etc... Dus no thanks.
---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------
Jawel, maar cardio zuigt en vind het niet nodig.(behalve in de cut)
En conditie heb je niet echt nodig op een fiets to be honest.
Vandaag geen benentraining door lichte irritatie aan me rechterknie.![]()
.
ik zit met hechtingen in mijn knie en toch squat ik en iedere keer doet mijn knie pijn :'). Je had gewoon geen zin!
volgende keer extra hard die beentjes doen 
.

Weet nog steeds niet 100% zeker of ik BBer wil worden of Strongmen.![]()

Als je eenmaal gebeten bent door Het Virus, dan weet je het wel![]()

Ik denk het ook Sanca, maar allebei de virussen zijn zo aantrekkelijk.. Ik bedoel ehh.. Aanstekelijk.. Dus tja.. Kiezen is gewoon moeilijk.![]()

Dacht ik ook, maar Youtube kan je gedachtes gauw veranderen.![]()

kan je die emo niet beter in je sig doen of in je avatar![]()

inderdaad, once you go to the dark side, you never wanna go back!
Als je eenmaal gebeten bent door Het Virus, dan weet je het wel![]()
inderdaad, once you go to the dark side, you never wanna go back!

hahaha, jij twijfelt dus ook of je BB of PL wil zijn?
ik weet het ook niet jongen.. BB lijkt me leuker om te doen, alleen ik denk dat ik meer aanleg heb voor PL.

Weet nog steeds niet 100% zeker of ik BBer wil worden of Strongmen.![]()
Ik zou kiezen voor waar je het meeste aanleg voor heb, want meestal vind je dat ook het leukste om te doen. Mij lijkt strongmen ook erg leuk maar ik ben gewoon een slap ventje van mezelf dus dat maakt het eigenlijk weer minder leuk. Als ik doe wil ik het ook goed doen dus ga ik niet iets doen waar ik van nature niet goed in ben.

Daarom moet ik kijken hoe het met keto gaat, fail ik bigtime zal ik meer richting PL/STM gaan.. Maar als me keto geslaagd is en droog worden voor mij niet onmogelijk is overweeg ik meer om BBer te worden.![]()