- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Vandaag geen benentraining door lichte irritatie aan me rechterknie.![]()
Sterkte!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag geen benentraining door lichte irritatie aan me rechterknie.![]()

)

Schandalige stijging van BF% man. WAAROM? Neem aan dat je hard aan het cutten bent?![]()

Nah, volgend week keto.
Achja, probeerde nog te cutten maar dat mislukte bigtime.. Ik at wel gewoon tijdje proper en cardio flink omhoog geschroeft maar daarna een grote periode aan junken etc etc..
Dus dit keer wil ik het goed aanpakken! Bf hoop ik te droppen naar de 16%, dan weer bulken naar 20% en dan naar 12%..![]()
Waarom bulk(te) je niet gewoon wat langzamer dan hoef je ook niet steeds te cutten + zie je er beter uit. Ik ben nu 24kg aangekomen met 2% stijging van BF% jij 36kg met veel meer vet wat gewoon niet nodig is.. Ik ga ook al op 15% cutten.11% op een jaar? jah dat is idd best veel
heb je wel nog zichtbare massa op zoveel %?
toch mooie vooruitgang hoor!

Kom op je bent toch geen vrouw blijf dan van die junk afWaarom bulk(te) je niet gewoon wat langzamer dan hoef je ook niet steeds te cutten + zie je er beter uit. Ik ben nu 24kg aangekomen met 2% stijging van BF% jij 36kg met veel meer vet wat gewoon niet nodig is.. Ik ga ook al op 15% cutten.

Post eens een fototje van vorig jaar en van nu. Ben benieuwd naar het verschil. En op hoeveel kcal zit je gemiddeld per dag?

pffft 40kg bij maar wel 11%... kon beter bro
beter had ja dan bv 'maar' 25kg en 4-5% ofzo

Je stats zijn niet slecht , squat is goed! Maar iig de andere stats kunnen zeker behaald worden met een lager bf%. 27% is te hoog bro , ik wil niet cru zijn maar ik zou toch proberen wat te zakken. Eerst naar de 20 en dan richting 15% , gewoon veel cardio en wat op je voeding letten , het smelt er zo af!
Cutten man, waarom heb je het zo hoog op laten lopen? Het heeft totaal geen toegevoegde waarde om kankerdik te zijn.

Het voegt niks toe maar ik had gewoon een slechte cut achter de rug, dus dit was niet de bedoeling maar dat ga ik weer oppakken. Ik hoop de 87kg bij 16% nu te halen.![]()

)
)ben je nu al aan het cutten? want ik zie mensen nu al 3 maanden zeuren om een cut![]()