XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Even een update:

Ik train inmiddels 1 jaar! Jaja. :D
Even een vergelijking met toen ik begon en hoe ik er nu voor sta:

Ik begon als:
1,73M
66kg (ongeveer)
BF schat ik op 16%

Nu:
1,75M
102,5-103kg
BF schat ik op 27% ofzo (haha, bad I know :p)

Kracht toen:

5x50kg Quarter Smith Squats - 5x40kg Full Squats (stang los gepakt vanuit Bench Press)
5x30kg Bench Press
5x60kg Deadlift

Kracht nu:

12x100kg Squat - 1x125kg
12x70kg Bench Press - 3x80kg - 1x90kg
13x100kg Deadlift - 8x120kg - 1x150kg

Dus.. Gaat lekker! Ik hoop volgend jaar ook net zo goeie progressie te maken of misschien wel beter! :)

Vandaag nog een UB training, last van me ellebogen, maar ik ga alsnog omdat ik gewoon zin heb!!! :fuu:

Schandalige stijging van BF% man. WAAROM? Neem aan dat je hard aan het cutten bent? :P

• #1.304
Schandalige stijging van BF% man. WAAROM? Neem aan dat je hard aan het cutten bent? :P

Nah, volgend week keto. :p
Achja, probeerde nog te cutten maar dat mislukte bigtime.. Ik at wel gewoon tijdje proper en cardio flink omhoog geschroeft maar daarna een grote periode aan junken etc etc.. :p
Dus dit keer wil ik het goed aanpakken! Bf hoop ik te droppen naar de 16%, dan weer bulken naar 20% en dan naar 12%.. :)

11% op een jaar? jah dat is idd best veel:D
heb je wel nog zichtbare massa op zoveel %?:eek:

toch mooie vooruitgang hoor!

Nah, volgend week keto. :p
Achja, probeerde nog te cutten maar dat mislukte bigtime.. Ik at wel gewoon tijdje proper en cardio flink omhoog geschroeft maar daarna een grote periode aan junken etc etc.. :p
Dus dit keer wil ik het goed aanpakken! Bf hoop ik te droppen naar de 16%, dan weer bulken naar 20% en dan naar 12%.. :)

Kom op je bent toch geen vrouw blijf dan van die junk af :P Waarom bulk(te) je niet gewoon wat langzamer dan hoef je ook niet steeds te cutten + zie je er beter uit. Ik ben nu 24kg aangekomen met 2% stijging van BF% jij 36kg met veel meer vet wat gewoon niet nodig is.. Ik ga ook al op 15% cutten.

Post eens een fototje van vorig jaar en van nu. Ben benieuwd naar het verschil. En op hoeveel kcal zit je gemiddeld per dag?

pffft 40kg bij maar wel 11%... kon beter bro :D

beter had ja dan bv 'maar' 25kg en 4-5% ofzo

Je stats zijn niet slecht , squat is goed! Maar iig de andere stats kunnen zeker behaald worden met een lager bf%. 27% is te hoog bro , ik wil niet cru zijn maar ik zou toch proberen wat te zakken. Eerst naar de 20 en dan richting 15% , gewoon veel cardio en wat op je voeding letten , het smelt er zo af!

Cutten man, waarom heb je het zo hoog op laten lopen? Het heeft totaal geen toegevoegde waarde om kankerdik te zijn.

• #1.311
11% op een jaar? jah dat is idd best veel:D
heb je wel nog zichtbare massa op zoveel %?:eek:

toch mooie vooruitgang hoor!

Mua het is niet echt zichtbaar maar ik ben nou niet echt focking dik heb ik het gevoel, dik dat wel. :p

Kom op je bent toch geen vrouw blijf dan van die junk af :P Waarom bulk(te) je niet gewoon wat langzamer dan hoef je ook niet steeds te cutten + zie je er beter uit. Ik ben nu 24kg aangekomen met 2% stijging van BF% jij 36kg met veel meer vet wat gewoon niet nodig is.. Ik ga ook al op 15% cutten.

Tja, de bedoeling was op 20% te cutten maar dat was niet gelukt dus maar gewoon doorgegaan. :p

Post eens een fototje van vorig jaar en van nu. Ben benieuwd naar het verschil. En op hoeveel kcal zit je gemiddeld per dag?

Foto wacht ik nog even mee tot zondagochtend op nuchtere maag en ik heb niet echt een beginfoto. Ik zal wel iets posten in de vorm van beginfoto - bulk (nu) en na me cut, dus daar moet je nog even mee wachten. :p

pffft 40kg bij maar wel 11%... kon beter bro :D

beter had ja dan bv 'maar' 25kg en 4-5% ofzo

Yup, ik deel je mening maar goed, ik heb wel ietsjes massa gepakt, daar gaat het voor mij om, nu even cutten en volgend jaar wat scherper erbij staan. Ik mag dit niet meer laten gebeuren wil ik ooit nog onstage. :p

Je stats zijn niet slecht , squat is goed! Maar iig de andere stats kunnen zeker behaald worden met een lager bf%. 27% is te hoog bro , ik wil niet cru zijn maar ik zou toch proberen wat te zakken. Eerst naar de 20 en dan richting 15% , gewoon veel cardio en wat op je voeding letten , het smelt er zo af!

Dat weet ik ja, maar daar word aan gewerkt, moet me ketovoedingsschema nog afronden en dan post ik em zaterdag als het goed is. Trainingsschema heb ik nog op me laptop, het is easy peasy. Ik ga nu maar even focussen om weer op 16% te staan, ik denk dat in een maand of 2 dit wel gelukt is.

Cutten man, waarom heb je het zo hoog op laten lopen? Het heeft totaal geen toegevoegde waarde om kankerdik te zijn.

Het voegt niks toe maar ik had gewoon een slechte cut achter de rug, dus dit was niet de bedoeling maar dat ga ik weer oppakken. Ik hoop de 87kg bij 16% nu te halen. :p

• #1.313
87kg bij 1.75 is best wel buff opzich.

Mwa, bij 4% ja maar bij 16%.. Nee.. Te klein... :sad:

Training van vandaag: (ja getraind werd er :p)

Bench Press

12x50kg
8x60kg
8x70kg
5x80kg 2 REPS PR
1x90kg (easy easy)

Dumbbell Fly's

12x9kg (10 en 12kg waren bezet :fuu:)
12x12kg
12x14kg

Pulldowns - Johnnie Jackson style

12x57kg
12x67kg
8x77kg

Shoulder Press

12x18kg
12x22kg
6x26kg PR
4x26kg

Hammer Curls

12x12kg
12x16kg
12x20kg

V-bar Tricep Extension

15x50kg
15x60kg
15x70kg 3 REPS PR
8x80kg

Dumbbell Shrugs

15x40kg
12x50kg PR

Deftig! gratz with pr's. En binnenkort eens deftig cutten en je bent in no time in shape.

Nette training hoor ouwe, ook aardig zwaar:thumbs:... En nu naar bed jij, je moet weer vroeg op voor je toetsen! :finger:

ben je nu al aan het cutten? want ik zie mensen nu al 3 maanden zeuren om een cut :P

lekkere training ouwe.
enne, waarom nu cutten eigenlijk?!
het is zo winter, dat betekent dikke jas aan en chillen bij binnenzitters xD

Ik zou nu eerder doorgaan met gewoon clean eten, en iets boven onderhoud nog wat gainen.
of ben je van plan zo eerst te cutten, zodat je midden in de winter nog een bulkje er tegen aan kan gooien?

• #1.319
Yup, ik ga nu cutten omdat mij bf extreem hoog is, dus dan maar eerst cutten en dan in december/januari weer begin met bulken, aangezien ik dan ook niet zo hoog wil gaan in vet zal ik dus een korte bulk moeten houden. :p

gewoon clean bulken met wat cardio erbij ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven