XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Doe cardio erbij, luie otter!:D

Lezen yoshi:P, hij staat er zwaar bij maar met 27% bf. Moet even wat aan gebeuren dus.:D

• #1.326
Hoe bedoel je een pre cut update? Want ik zei al dat de foto's pas later upgedate zullen worden.. :p
Trouwens had jij niet eerst 17 karma punten? ???

Iedereen geeft hem negatieve karma voor zn k*t opmerkingen.:roflol:.

gewoon clean bulken met wat cardio erbij ;)

Bulken met cardio, kan iemand het me uitleggen want ik zie het nog erg vaak geadviseerd worden.. Ik snap het niet? Boven je onderhoud eten om het vervolgens er weer tot je onderhoud te cardioën? Of ver boven je onderhoud eten om het vervolgens tot slecht boven je onderhoud te brengen? Klinkt als bullshit toch. En vet afvallen en spieren tegelijk aankomen is ook geen goede combi toch?

ik bedoelde ook geen cardio om vet te verbranden dat is belachelijk in de bulk :D
ik bedoel meer conditiecardio om een betere conditie op te bouwen voor als je gaat cutten ;)

dus bv sommige dagen 800kcals boven onderhoud zitten en er daar 500 van wegcardioen

ik bedoelde ook geen cardio om vet te verbranden dat is belachelijk in de bulk :D
ik bedoel meer conditiecardio om een betere conditie op te bouwen voor als je gaat cutten ;)

dus bv sommige dagen 800kcals boven onderhoud zitten en er daar 500 van wegcardioen

Oke voor conditie kan ik nog wel begrijpen ;)

• #1.333
Zou kunnen ja, ik zie wel wat ik doe, nu maar eerst focussen op me cut. :p

nee ik had 14 karmapunten nu 15 :D nooit 17 gehad, dat is mijn leeftijd :roflol:

• #1.336
nee ik had 14 karmapunten nu 15 :D nooit 17 gehad, dat is mijn leeftijd :roflol:

Oh dan ben ik even een keertje scheef. :roflol:
Je bent stiekem 25 alleen durf je het niet toe te geven? :roflol: (kom op, zeg ja, ben ik tenminste ook blij met me stats :rolleyes:)

in dat geval ben ik 14 :roflol:

• #1.339
En ik ben SePu. :sad:

hahaha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven