- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jammer zeg, ik dacht dat jij hardcore was, maar je bent gewoon 1 van de superdudes.
![]()

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------
Alleen maar Lady Gaga en Akon voor mij!![]()
.
Hehe, leuk hoe mensen mij altijd opfokken en proberen te demotiveren, gaat ook zo bij mij op school, doe ik alleen maar meer me best en train ik alsmaar beter.![]()

In dat geval!
Slappe zak, me zusje van 2 die ik niet heb is nog sterker!
Wat ben ik toch een kl***zak.![]()

)ga niet op keto man, je verliest teveel vocht ipv vet en als je terug carbs eet krijg je het bijna terug allemaal erbij, heb het ook gehad... ga gewoon carbs schrappen maar ga ni op keto, dat lesje heb ik wel geleerd
ga niet op keto man, je verliest teveel vocht ipv vet en als je terug carbs eet krijg je het bijna terug allemaal erbij, heb het ook gehad... ga gewoon carbs schrappen maar ga ni op keto, dat lesje heb ik wel geleerd

Lijkt me ook beter ja, minder carbs en meer proteine > keto

Nee doe maar niet, heb geleerd dat als mijn knieen 2x nee zeggen en ik nog blijf trainen me knieen voor weken nee blijven zeggen, dus dat wil ik niet weer herhalen.![]()