- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

niet iedereen kan BW pullups
ik zou echt niet op keto gaan, dat lesje heb ik wel geleerd
oh en 60 minuten cardio op nuchtere maag bij keto mhh i dunno maar dat is wel erg riskant![]()

Okee even terug in je cave dan jij! En eet genoeg carbs! 15 gram is echt te weinig. Dat gaat je ook spiermassa kosten (tenzij je de hele dag in je cave ligt te luieren misschien, maar er moet ook getraind worden toch?)

Hee mino, is die dikke pens van je er al af ?Grapje, ik ga weer loggen!

Met keto compenseer je het weinige koolhydrateninname met een hoog vetinname waardoor je glycogeenverbranding omgeschakeld word van koolhydraten naar vetten. In andere woorden in plaats van de koolhydraten die je eet en opgeslagen hebt gaat je lichaam energie halen uit je vetinname en opgeslagen vetten.
Okee maar bij zware krachttraining kun je de benodigde energie niet volledig uit vetten halen lijkt me.

Zekers wel. Denk eraan, in vetten zijn flinke kcals. Het geeft je ook gewoon kracht en herstel is ook veel beter door de hoge vetten.
In ieder geval heb ik er geen ervaring mee, en zal ik dit zelf moeten achterhalen. Het is nu alleen maar theorie.![]()

Ben benieuwd. Vetten zijn niet zo gemakkelijk aan te spreken voor kortdurende krachtexplosies. Wat cardio betreft is het een ander verhaal. Maar oke, misschien heb jij wel monster vetmetabolisatie skills!![]()

Die wordt met de dag groter door die zware squats waarbij ik die mooie buikspieren krijg![]()

ik zou echt niet op keto gaan, dat lesje heb ik wel geleerd![]()

Wat scheelde eraan bij jou g3rr3?
Nette schema's Mino, succes ermee.![]()

ikzelf heb net de fat loses van m'n leven gemaakt op keto, meer dan 4% op een maand, zonder cardio.
daar zat dan natuurlijk wel wat vocht bij, maar zonder cardio vind ik het wel een prachtig resultaat.

Zeer netjes! Ik neem aan dat jou BF sowieso lager was?
Met zo'n hoge BF als de mijne is het moeilijk om geen vet te verbranden lijkt me.![]()

(karm als je het hebt
)hier is mijn refeed schema:
whatever the f*ck i want.
(ik krijg toch nog steed karma he? :d)
geloof me, je moet nu 2 weken ALLE koolhydraten gaan weglaten, dat is niet te onderschatten.
als je dan op je refeed nog moet gaan letten wat je eet wordt je gewoon gek.
tenzij je een ijzersterk karakter hebt natuurlijk, eet dan zoveel mogelijk spaghetti, rijst, fruit etc...
(gewoon veel rijst, pasta, spaghetti, whatever)