XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hee mino, is die dikke pens van je er al af ? :P Grapje, ik ga weer loggen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
netjes maar ik mis pull up's :P

Heeft echt geen zin als ik moeite heb met 5 wide grip pullups. :roflol:
Eerst maar omlaag in BW en dan het proberen, zal vast makkelijker gaan op 90kg als op 103kg.. :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

niet iedereen kan BW pullups :D
ik zou echt niet op keto gaan, dat lesje heb ik wel geleerd :D
oh en 60 minuten cardio op nuchtere maag bij keto mhh i dunno maar dat is wel erg riskant ;)

60 minuten is ook teveel voor mij hoor, ik ga gewoon lekker 30 mins tot aan 3 kwartier lekker fietsen. :)

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Okee even terug in je cave dan jij! En eet genoeg carbs! 15 gram is echt te weinig. Dat gaat je ook spiermassa kosten (tenzij je de hele dag in je cave ligt te luieren misschien, maar er moet ook getraind worden toch?)

Met keto compenseer je het weinige koolhydrateninname met een hoog vetinname waardoor je glycogeenverbranding omgeschakeld word van koolhydraten naar vetten. In andere woorden in plaats van de koolhydraten die je eet en opgeslagen hebt gaat je lichaam energie halen uit je vetinname en opgeslagen vetten. :)

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Hee mino, is die dikke pens van je er al af ? :P Grapje, ik ga weer loggen!

Nee, heb nog altijd me dikke pens, haha, we zullen maar af moeten wachten of keto iets aan me pens gaat doen. :)

Oke man, succes!

Met keto compenseer je het weinige koolhydrateninname met een hoog vetinname waardoor je glycogeenverbranding omgeschakeld word van koolhydraten naar vetten. In andere woorden in plaats van de koolhydraten die je eet en opgeslagen hebt gaat je lichaam energie halen uit je vetinname en opgeslagen vetten.

Okee maar bij zware krachttraining kun je de benodigde energie niet volledig uit vetten halen lijkt me.

• #1.366
Okee maar bij zware krachttraining kun je de benodigde energie niet volledig uit vetten halen lijkt me.

Zekers wel. Denk eraan, in vetten zijn flinke kcals. Het geeft je ook gewoon kracht en herstel is ook veel beter door de hoge vetten. ;)
In ieder geval heb ik er geen ervaring mee, en zal ik dit zelf moeten achterhalen. Het is nu alleen maar theorie. :p

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Danke schon, en hoe gaat het met jouw pens? :p

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Thanks man!

Zekers wel. Denk eraan, in vetten zijn flinke kcals. Het geeft je ook gewoon kracht en herstel is ook veel beter door de hoge vetten. ;)
In ieder geval heb ik er geen ervaring mee, en zal ik dit zelf moeten achterhalen. Het is nu alleen maar theorie. :p

Ben benieuwd. Vetten zijn niet zo gemakkelijk aan te spreken voor kortdurende krachtexplosies. Wat cardio betreft is het een ander verhaal. Maar oke, misschien heb jij wel monster vetmetabolisatie skills! :D

• #1.369
Ben benieuwd. Vetten zijn niet zo gemakkelijk aan te spreken voor kortdurende krachtexplosies. Wat cardio betreft is het een ander verhaal. Maar oke, misschien heb jij wel monster vetmetabolisatie skills! :D

Dat heb ik ja, me vetmetabolisme is ftw. :)

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Die wordt met de dag groter door die zware squats waarbij ik die mooie buikspieren krijg :D

:roflol:

You don't like abs. :sad:

ikzelf heb net de fat loses van m'n leven gemaakt op keto, meer dan 4% op een maand, zonder cardio.

daar zat dan natuurlijk wel wat vocht bij, maar zonder cardio vind ik het wel een prachtig resultaat.

• #1.373
ikzelf heb net de fat loses van m'n leven gemaakt op keto, meer dan 4% op een maand, zonder cardio.

daar zat dan natuurlijk wel wat vocht bij, maar zonder cardio vind ik het wel een prachtig resultaat.

Zeer netjes! Ik neem aan dat jou BF sowieso lager was? :p
Met zo'n hoge BF als de mijne is het moeilijk om geen vet te verbranden lijkt me. :p

Critmonster goes ABS ! :P

• #1.377
ik zat toen toch nog op 18% hoor

Dat is wel een stuk lager dan mij denk ik. :p
Weet niet me echte BF en heeft toch geen zin om te meten omdat voor mijn gevoel ik veel vet heb. Maar goed, keto is chill tot nu toe. Alhoewel ik maar 2 maaltijden achter de rug heb. :rolleyes:
Hopelijk is mijn craving naar koolhydraten niet zo groot, alleen ben ik bang dat dat toch wel het geval zal zijn.
En ik heb nog altijd geen echte refeedday schema, zou je misschien de jouwne kunnen posten zodat ik een idee heb wat ongeveer in me schema moet? :) (karm als je het hebt :))

hier is mijn refeed schema:

whatever the f*ck i want.

(ik krijg toch nog steed karma he? :d)

geloof me, je moet nu 2 weken ALLE koolhydraten gaan weglaten, dat is niet te onderschatten.

als je dan op je refeed nog moet gaan letten wat je eet wordt je gewoon gek.

tenzij je een ijzersterk karakter hebt natuurlijk, eet dan zoveel mogelijk spaghetti, rijst, fruit etc...

• #1.379
hier is mijn refeed schema:

whatever the f*ck i want.

(ik krijg toch nog steed karma he? :d)

geloof me, je moet nu 2 weken ALLE koolhydraten gaan weglaten, dat is niet te onderschatten.

als je dan op je refeed nog moet gaan letten wat je eet wordt je gewoon gek.

tenzij je een ijzersterk karakter hebt natuurlijk, eet dan zoveel mogelijk spaghetti, rijst, fruit etc...

Wat ik dus wou doen is op me depletiondag gewoon me de 1ste 4 maaltijden te houden aan low carb high fat.. Dan voor me training 3 bananen vreten en na me training 100gr dextrose.. En daarna gewoon 2 maaltijden van rijst/pasta.

En dan wou ik op zaterdag dus rond de 600gr carbs zitten ofzoiets. :) (gewoon veel rijst, pasta, spaghetti, whatever)
Maar moet ik dan nou ook rekening houden met kcal's etc..? Of is het op zaterdag refeeddag en mag ik alles vreten wat ik wil en hoeveel ik wil?

ik zou maar 1 refeed dag doen, en op die dag gewoon zoveel mogelijk carbs vreten, zoveel mogelijk complexe wel. (je gaat zoiezo naar de snoep/frisdrank grijpen, maar beperkt het toch een klein beetje)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven