Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
ik zou maar 1 refeed dag doen, en op die dag gewoon zoveel mogelijk carbs vreten, zoveel mogelijk complexe wel. (je gaat zoiezo naar de snoep/frisdrank grijpen, maar beperkt het toch een klein beetje)

Nah.. Ik kan geen snoep kopen als ik geen geld heb. Haha. :D
Is me tacktiek tijdens keto. :)
Maar is het niet de bedoeling dat je na je depletiontraining ook hoog in kh's gaat?

Met keto compenseer je het weinige koolhydrateninname met een hoog vetinname waardoor je glycogeenverbranding omgeschakeld word van koolhydraten naar vetten. In andere woorden in plaats van de koolhydraten die je eet en opgeslagen hebt gaat je lichaam energie halen uit je vetinname en opgeslagen vetten. :)
is een mooie theorie maar de werkelijkheid is vaak anders :(

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Wat scheelde eraan bij jou g3rr3?

Nette schema's Mino, succes ermee. :o
ging te traag, en verloor teveel kwaliteitsmassa en te weinig vet...

ikzelf heb net de fat loses van m'n leven gemaakt op keto, meer dan 4% op een maand, zonder cardio.

daar zat dan natuurlijk wel wat vocht bij, maar zonder cardio vind ik het wel een prachtig resultaat.
Waarvan 2% vocht en die je na het doorbreken van keto meteen weer terug hebt...

haha, ik zit intussen weer op 16% ofzo, ik was ook gestopt op 14%:D

never never never, die abs:cool:
dat bedoel ik dus...

Wat ik dus wou doen is op me depletiondag gewoon me de 1ste 4 maaltijden te houden aan low carb high fat.. Dan voor me training 3 bananen vreten en na me training 100gr dextrose.. En daarna gewoon 2 maaltijden van rijst/pasta.

En dan wou ik op zaterdag dus rond de 600gr carbs zitten ofzoiets. :) (gewoon veel rijst, pasta, spaghetti, whatever)
Maar moet ik dan nou ook rekening houden met kcal's etc..? Of is het op zaterdag refeeddag en mag ik alles vreten wat ik wil en hoeveel ik wil?
gewoon je ketoschema aanhouden tot na de training, dan je volsteken met fruit, en de zaterdag refeed houden

• #1.383

Tja, maar 1 manier om achter te komen he G3rr3. :)

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

ging te traag, en verloor teveel kwaliteitsmassa en te weinig vet...

Waarvan 2% vocht en die je na het doorbreken van keto meteen weer terug hebt...

dat bedoel ik dus...

gewoon je ketoschema aanhouden tot na de training, dan je volsteken met fruit, en de zaterdag refeed houden

Oh dus gewoon me houden aan me keto op vrijdag alleen dus dextrose en fruit toevoegen. En zaterdag gewoon vreten wat ik wil.. Dus veel rijst/pasta's en met name koolhydraten.

jep

• #1.389

:roflol:

Geen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar:
pb-wint-tr.jpg

• #1.391
Getraind werd er ook nog!

Training van vandaag:

Deadlift

20x60kg
20x80kg
20x100kg 5 REPS PR (zoals beloofd, en een filmpje, zal die morgen uploaden)
5x120kg (wou voor de 10 gaan maar toen kwam de trainer zeiken dat ik niet zo met die gewichten moest smijten en was ik me ritme kwijt.. :fuu:)

Bent over Rows

12x50kg
12x60kg
12x70kg

Pulldown

12x67kg
12x67kg
12x57kg

Bench Press

12x50kg
12x60kg
10x70kg

Incline Bench Press

12x40kg
12x50kg
7x60kg (was helemaal leeg)

Dumbbell Fly's

12x12kg
12x14kg
12x16kg

Dumbbell Shrugs

15x40kg
12x50kg

DOOD.. :)

Voeding van vandaag:

Ontbijt : 3 eieren + 2 omega 3 caps (vit. caps moet ik nog bestellen :p)
Middag : 150gr gehakt + 50gr whey
Middag 2: 200gr gehakt
Training: 60gr whey
Avondmaal : 200 gr kipfilet + 20ml olijfolie
Avondmaal 2: 100ml olijfolie + 2 omega 3 caps

Water: ca. 3 liter

ziet er goed uit, alleen zou mijn persoonlijke voorkeur niet uitgaan naar keto, wegens mijn eigen ervaring, en wat G3r3 al zei

En het is al vaker gebleken dat keto enkel goed is voor korte termijn. Ik zou gaan carbcyclen ofzo ;)

Lekker lang getraind by the way ;)

• #1.395
ziet er goed uit, alleen zou mijn persoonlijke voorkeur niet uitgaan naar keto, wegens mijn eigen ervaring, en wat G3r3 al zei

Wat adviseer jij mij? Koolhydraten beperken maar niet zo laag?

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

En het is al vaker gebleken dat keto enkel goed is voor korte termijn. Ik zou gaan carbcyclen ofzo ;)

Lekker lang getraind by the way ;)

Ja, jij hebt er veel ervaring mee Robke. Kan je me uitleggen wat carbcyclen is?

En thanks. :D

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Komt er zo aan. ;)

wat robke zegt carbcyclen.
je kan zelf bepalen hoe je dit wilt aanpakken.
bijvoorbeeld
dag 1 en 2 low carb.
dag 3 medium carb.
dag 4 en 5 low carb
dag 6 high carb....
etc....

zijn vele manieren in carbcyling ff voor jezelf kijken wat het best uitpakt qua weekindeling.

• #1.397
wat robke zegt carbcyclen.
je kan zelf bepalen hoe je dit wilt aanpakken.
bijvoorbeeld
dag 1 en 2 low carb.
dag 3 medium carb.
dag 4 en 5 low carb
dag 6 high carb....
etc....

zijn vele manieren in carbcyling ff voor jezelf kijken wat het best uitpakt qua weekindeling.

Mkay. Ik zal even ernaar kijken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven