Omfg waar blijft je filmpje ecto poehbeer.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hey assepoester, ik dacht dat je 15x100 had gedeadlift en in je spoiler staat maar 13x100
---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------
idd

doornroosje heeft ondertussen 20*100 gedaan, maar dat filmpje blijft achter...
komop spamslet post dat filmpje!

Ik heb hem al aan het uploaden gekregen, nog eventjes wachten.![]()

Nah.. 20x100kg.. Niks boeiends..
Wel veel moeite gehad doordaat ik 20x80kg geheel achter elkaar deed wat mijn conditie echt op de test stelde.
---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=IRMKYufjGz8&feature=player_profilepage#
Het is echt 100kg voor degene die twijfelen: 2x15kg en 1x10kg aan iedere kant.
Ja, het zijn echt deadstops, nee ik gebruik geen straps/magnesium, belt of mixed grip.. En ja die gast die pullups doet is best wel gay.. En dezelfde gast zei dat mijn rug breekt als ik die oefening doe..En ja de muziek is best gay vandaar dat ik me MP ophad.![]()

.Nah.. 20x100kg.. Niks boeiends..
Wel veel moeite gehad doordaat ik 20x80kg geheel achter elkaar deed wat mijn conditie echt op de test stelde.
---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------
Ja, het zijn echt deadstops, nee ik gebruik geen straps/magnesium, belt of mixed grip.. En ja die gast die pullups doet is best wel gay.. En dezelfde gast zei dat mijn rug breekt als ik die oefening doe..En ja de muziek is best gay vandaar dat ik me MP ophad.![]()

Nah.. 20x100kg.. Niks boeiends..

Nice man, waarom liet je je massive bf niet zien.
Ik doe het je niet na, en ja inderdaad is die gast die pullups aan het doen is best wel.

zijn poging tot pull ups vielen me ook al op.
doen alsof je pull ups kan. maar eigenlijk niet kunnen![]()

Leuk filmpje man! Maar ik had nog wel ff een front double biceps aant einde verwacht
+1

maar vooral een correcte uitvoering
voor de rest 20 reps is nice, jammer dat je niet vanaf de zijkant geflmd hebt hadden we je houding ook kunnen zien

haha nice filmpje, maar ik irriteer me altijd dood als mensen die gewichten zo hard laten stuiteren![]()

train je altijd op van die gay shoenen en je broek en pulletje![]()