Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb al gecarbcycled, en ga volgend jaar feb/maart/april ook eens keto doen. Veel haat in dit log voor keto, vreemd..
Dit is een goeie thread geweest voor mij voor carbcycling:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/shredded-at-last-213440/

Voor die rebound moet je zeker oppassen, na je cut moet je dus je cals geleidelijk aan weer opbouwen.

Voor keto vond ik ook nog deze thread met wat goeie foto's, maar hij is naar mijn mening te lang doorgegaan en werd terug wat ecto:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/sakuras-keto-diet-log-167856/

doornroosje heeft ondertussen 20*100 gedaan, maar dat filmpje blijft achter...
komop spamslet post dat filmpje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.405
hey assepoester, ik dacht dat je 15x100 had gedeadlift en in je spoiler staat maar 13x100???

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

idd

Heb al 20x100 gedaan, en het staat op film maar het uploaden wilt niet lukken. :fuu:

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

doornroosje heeft ondertussen 20*100 gedaan, maar dat filmpje blijft achter...
komop spamslet post dat filmpje!

Ja als ik hem tenminste upgeload krijg.. :fuu:

In welk formaat is dat filmpje dan?

Yeeeeeeeey !

Gaat jou filmpje motivatie worden voor mijn training vanaaf ?

• #1.410
Nah.. 20x100kg.. Niks boeiends.. :roflol:
Wel veel moeite gehad doordaat ik 20x80kg geheel achter elkaar deed wat mijn conditie echt op de test stelde. :D

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=IRMKYufjGz8&feature=player_profilepage#

Het is echt 100kg voor degene die twijfelen: 2x15kg en 1x10kg aan iedere kant. ;)

Ja, het zijn echt deadstops, nee ik gebruik geen straps/magnesium, belt of mixed grip.. En ja die gast die pullups doet is best wel gay.. En dezelfde gast zei dat mijn rug breekt als ik die oefening doe..En ja de muziek is best gay vandaar dat ik me MP ophad. :)

Wel veel moeite gehad doordaat ik 20x80kg geheel achter elkaar deed wat mijn conditie echt op de test stelde. :D

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Het is echt 100kg voor degene die twijfelen: 2x15kg en 1x10kg aan iedere kant. ;)

Ja, het zijn echt deadstops, nee ik gebruik geen straps/magnesium, belt of mixed grip.. En ja die gast die pullups doet is best wel gay.. En dezelfde gast zei dat mijn rug breekt als ik die oefening doe..En ja de muziek is best gay vandaar dat ik me MP ophad. :)

Nice man, waarom liet je je massive bf niet zien.:mad:
Ik doe het je niet na, en ja inderdaad is die gast die pullups aan het doen is best wel :gay:.

zijn poging tot pull ups vielen me ook al op.
doen alsof je pull ups kan. maar eigenlijk niet kunnen :roflol:

Leuk filmpje man! Maar ik had nog wel ff een front double biceps aant einde verwacht :P

+1

maar vooral een correcte uitvoering :D

voor de rest 20 reps is nice, jammer dat je niet vanaf de zijkant geflmd hebt hadden we je houding ook kunnen zien

haha nice filmpje, maar ik irriteer me altijd dood als mensen die gewichten zo hard laten stuiteren:P

• #1.416
Nice man, waarom liet je je massive bf niet zien.:mad:
Ik doe het je niet na, en ja inderdaad is die gast die pullups aan het doen is best wel :gay:.

Hehe kon niet echt van uit een hogere hoek filmen en zijwaarts ging ook niet dus ik kon alleen maar me camere in de squatrek leggen. :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

zijn poging tot pull ups vielen me ook al op.
doen alsof je pull ups kan. maar eigenlijk niet kunnen :roflol:

Tja.. En vervolgens mij tips geven over hoe ik me rug moet trainen. :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Leuk filmpje man! Maar ik had nog wel ff een front double biceps aant einde verwacht :P

+1

:roflol:

Nowai met mijn biceps en bf.. :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

maar vooral een correcte uitvoering :D

voor de rest 20 reps is nice, jammer dat je niet vanaf de zijkant geflmd hebt hadden we je houding ook kunnen zien

Ja jammer, wou me camera op de bench leggen naast me maar die was bezet.. :fuu:

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

haha nice filmpje, maar ik irriteer me altijd dood als mensen die gewichten zo hard laten stuiteren:P

Haha, achja ik ben te gefocused om me iets aan te trekken van mensen om me heen. :D

The higher the BF, the bigger the guns;).

• #1.418
train je altijd op van die gay shoenen en je broek en pulletje???

• #1.420
train je altijd op van die gay shoenen en je broek en pulletje???

Kom jij weer zeiken k*tjong. :roflol:
Schoenen zitten lekker, broek zit lekker en die pulley zit ook lekker strak.. Vind het gewoon lekker trainen.. Je moet tenminste blij zijn dat geen roze is. :fuu:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven