AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dat zou het wel afmaken ja... die broek begrijp ik nog, vind zo'n lang los ding ook wel fijn trainen, maar die schoenen en die pull snap ik echt niet ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
dat zou het wel afmaken ja... die broek begrijp ik nog, vind zo'n lang los ding ook wel fijn trainen, maar die schoenen en die pull snap ik echt niet ...

Wat is er mis met mijn schoenen? ???
Vind ze lekker zitten en vind die skaterschoenen en allstars gay.. Maakt niet uit hoe goed ze zijn om mee te DLen of Squaten... :p
Pull is ook niks mis mee lijkt me.. :p
Is gewoon typisch trainingspul, nothing more nothing less.

iets tegen allstars misschien ?? :D
ohh ik dacht dat het zo een strakke superdude pull was :roflol:

Mooi filmpje en een sterke grip al mate

train eigenlijk niet specifiek voor grip (buiten farmers en axle dan...)
die verbeterd gewoon mooi mee met mijn deadlift :p

moet wel zeggen sinds ik farmers doe dat mijn grip wel een pak verbeterd is, i love strongman :p

• #1.430
train eigenlijk niet specifiek voor grip (buiten farmers en axle dan...)
die verbeterd gewoon mooi mee met mijn deadlift :p

moet wel zeggen sinds ik farmers doe dat mijn grip wel een pak verbeterd is, i love strongman :p

Ja tuurlijk helpt Deadlift eeeerg mee aan me grip, maar een extra training kan geen kwaad en zal me onderarmen daarbij ook alleen maar bevorderen. :D

mooie deadlifts assepoester;)

• #1.433
We gaan de volgende training voor de 30x?:D

:roflol: Jezus dat je daar zin in hebt joh, 20reps. hahaha. Zeker wel nice.

Wat kunnen we van de volgende training verwachten ?

@filmpje lekker he zoveel reps, zul je wel voelen.
Kan maar weinig zien maar wat ik zie heb ik het idee dat je benen vrij recht staan tijdens de lift. Zou je iets meer benen gebruiken dan zul je langer progressie blijven boeken.

Check 0:50 mooie pull up op de achtergrond. :D

• #1.440
We gaan de volgende training voor de 30x?:D

:roflol:

Not so fast. We gaan nu voor 15x110. :)

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

:roflol: Jezus dat je daar zin in hebt joh, 20reps. hahaha. Zeker wel nice.

Wat kunnen we van de volgende training verwachten ?

Thanks man!
We gaan voor de 15x110. :D

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

haha, inderdaad, was ook mijn redenering.

You got your answer. ;)

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

@filmpje lekker he zoveel reps, zul je wel voelen.
Kan maar weinig zien maar wat ik zie heb ik het idee dat je benen vrij recht staan tijdens de lift. Zou je iets meer benen gebruiken dan zul je langer progressie blijven boeken.

Check 0:50 mooie pull up op de achtergrond. :D

Viel mij ook op dat mijn benen wat lager moeten. In het begin zat ik wel redelijk, maar langzamerhand ging ik meer omhoog met me benen, helemaal gelijk in Mc. :thumbs:

Ja die Pullups zijn masterlijk, moest zelf ook 10 minuten lang de vloer schoonmaken toen ik dat zag. :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

Mooi gespot he? :D
Jaja, ik weet wanneer ik op de juiste tijd moet filmen. :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven