AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben benieuwd wat mino gaat posten in zijn log over dit voorval.

ik ook :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Haha beste mede DBB'ers,

Ik wou echt heel graag aanwezig zijn en kwam terug van een late nacht en besloot maar te slapen om zo snel mogelijk te herstellen en deel te nemen met jullie training, ik had alles uitgepland qua tijd en route en dacht **** yeah, morgen word een mooie dag.. En ik werd wakker en zag dat het blauwhelder buiten was en dacht huh rond half 7 zou me wekker gaan toch.. Ik kijk op me mobiel en schrik me de t**fus.. Half 12.. Ik zag dus dat ik me wekker op de juiste tijd had ingesteld maar niet aan had staan.. :fuu:

Fail van topniveau dus en ik zal dit moeten herpakken bij een andere training, dus het spijt me zeer G3rr3, Tito en Sanca! Ik keek er echt naar uit en helaas.. Dus mocht er een andere training plaatsvinden waar ik bij aanwezig zijn dan zal ik zekers komen!!

PS: schijten deed ik sowieso in me broek.. Beesten dat jullie zijn. :)

dikke fail mino... always triplecheck :)

en een berichtje naar sanca sturen was ook al wat beleefder geweest

• #1.645
ik bedoelde niet op DBB, maar via telefoon ofzo, jullie hadden elkaars nummer toch?

• #1.647
ik bedoelde niet op DBB, maar via telefoon ofzo, jullie hadden elkaars nummer toch?

Neen, ik had alleen z'n msn en DBB waar ik hem op kon bereiken. :)
Ik had sowieso wel een sein gegeven dat ik niet zou komen als dat anders kon. (bijvoorbeeld bellend ofzo)
Je dacht zeker dat ik gewoon schijt had en gewoon het liet zitten zoals het was.. Maar dat is niet zo en tja het was eenmaal te laat toen ik wakker was, het is nog altijd 3,5 uurtjes ongeveer reizen.. :p

Waarom was jij zo laat thuis dan :P

Playing with chicks :D

• #1.649
Waarom was jij zo laat thuis dan :P

Playing with chicks :D

Shttt. :p

Bros above hos, maar dit was een uitgelezen kans ja. Helaas dat ik zo laat in bed lag maar goed ik voel me hierdoor wel erg k*t want ik wou juist graag trainen.. Gewoon stommiteit en een fail.. *zucht*

in het vervolg double checken die wekker ;)

• #1.652
Oke beesten,

Ik ben zojuist op de weegschaal gaan staan en was 'not amused' met wat ik zag.. Daar komt het hoor.. 101,5kg.. Terwijl ik vorige week afsloot met ongeveer 99kg.. Ja, een slechte week was het voor mij qua discipline, dat geef ik toe.. Maar 2,5kg verschil.. Damn.. Wat kan het zijn? Vet? Nah volgens mij is dat niet echt mogelijk.. Massa? Zou wel leuk zijn maar dat denk ik niet. :D
VOCHT?!?! Ja, daar ga ik vanuit.. 1 weekje ketoselack en 2,5kg (voornamelijk vocht) winst op me gewicht.. Wat kan ik hierover zeggen.. Erm simpel, iedereen had gelijk en ik ga me nu richten op het in werking stellen van CARB CYCLING. 1e week keto was leuk en gaf me resultaat maar week 2 (doormezelf) suckte, alleen verwachte ik niet zo'n grote verschil. Dus let's hope dat carb cycling beter voor mij werkt. En om het nog extra effect te geven begin ik met 20 mins cardio en eindig ik met ongeveer 45 mins cardio. :)

Ik zal eerst maar even een nieuwe schema moeten maken maar ben blij om RIJST terug te zien in me schema want damn wat heb ik dat gemist tijdens keto. :fuu:

na 2 weken (waarvan de eerste al fout is afgelopen) zeggen dat keto niet werkt vind ik wat voorbarig, maar je ziet wat er gebeurd als je keto afbreekt, direct 2,5kg bij en al het werk voor niets... gewoon carbcyclen en cardio doen, eventueel een ECA(Y) stackje erbij ofzo

• #1.654
na 2 weken (waarvan de eerste al fout is afgelopen) zeggen dat keto niet werkt vind ik wat voorbarig, maar je ziet wat er gebeurd als je keto afbreekt, direct 2,5kg bij en al het werk voor niets... gewoon carbcyclen en cardio doen, eventueel een ECA(Y) stackje erbij ofzo

Ja het is wel een haastige besluit na 2 weken, maar als ik het effect bekijk van hoe je lichaam na een fase van ketose reageert zou ik liever niet zoveel moeite doen om achteraf alle vocht terug te winnen. Ik ga dan maar voor carb cycling, kost veel minder moeite en is waarschijnlijk effectiever. Als ik alle filmpjes bekijk van sommige voedingsdeskundige raden zij meestal aan om gewoon koolhydraten in je dieet te behouden maar wel gewoon aan te passen op je dagelijkse energiebesteding. (low-medium-high carb days)
Lijkt me wel logisch ook aangezien je lichaam koolhydraten over het algemeen nodig heeft. Ik denk wel dat carb cycling meer succes zal geven maar ook dat zullen we eerst maar eens moeten zien. Ik geef keto niet de schuld maar mezelf. :)

Carb cycelen keto blablabla

Ga gewoon rennen man

idd cardio-en en bijna carbloos eten met refeed dagen will do the trick!

BF27%? bro ga afvallen als prio 1 stellen en krachttraining erbij. Overgewicht is ****ing slecht voor je.

• #1.657
  • #1.659
Carb cycelen keto blablabla

Ga gewoon rennen man

Heeft echt geen zin als me voeding niet in orde is. :)
Overigens kan ik niet rennen omdat het me knieen echt opfockt en ik dan niet meer kan Squaten, daarintegen hou ik wel van fietsen en zal ik dit ook na me krachttrainingen doen. En op nuchtere maag in me offdagen.

Het zal dus nu carb cycling worden en dan schakel ik weer terug naar me UB/LB schema met daarnaast nog een extra griptraining.

Voor me LB dagen zal ik high carb dagen hebben.
Voor me UB dagen zal ik moderate carb dagen hebben.
Voor me offdagen en gripttraining is het low carb.

Calorieenbehoefte is uitgerekend op: 3535 (sporttoeslag + werktoeslag)
20% van me kcalbehoefte gaat eraf dus 3535 - 707 = 2828 kcal.

Eiwitten zal ik rond de 330gr constant houden.
Koolhydraten zal ik rond de 340gr houden in high carb dagen, moderate rond de 275gr en low rond de 205gr.
Vetten zal ik rond de 35gr constant houden.

Ik ga nu me voedingsschema maken, eventuele suggesties zijn welkom. :)

35 gram vet? -->Hoger in goede vetten VEEL lager in carbs!

ga 3 dagen krachttraining doen op onderhoud en 4 dagen cardio eventueel na krachttrainen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven