Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
35 gram vet? -->Hoger in goede vetten VEEL lager in carbs!

ga 3 dagen krachttraining doen op onderhoud en 4 dagen cardio eventueel na krachttrainen!

Bij carbcycling gaat het erom dat je je koolhydraten inname bijna even hoog houd als je protein inname en dat je vetten het overige kcal moeten bijvullen.

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_carb_cycling_codex

Hier heb je wat info over carbcycling. :)

Geen idee wat carbcycling is zal het eens lezen thanks. Maar waarom probeer je het gewoon niet op de normale manier HEEL laag in carbs met REFEED dagen?

• #1.663
Geen idee wat carbcycling is zal het eens lezen thanks. Maar waarom probeer je het gewoon niet op de normale manier HEEL laag in carbs met REFEED dagen?

Veel mensen hebben mij carb cycling aangeraden dus ik zou het wel willen proberen, overigens gebruiken vele bodybuilders carb cycling en ook hun raden het aan, dus it's worth a shot. :)

Veel mensen hebben mij carb cycling aangeraden dus ik zou het wel willen proberen, overigens gebruiken vele bodybuilders carb cycling en ook hun raden het aan, dus it's worth a shot. :)

Ik denk dat het te langzaam gaat duren als je het zou vergelijken met LOW carbs. Anyway bro probeer het gewoon kijk of het werkt maar 320 KH op hoog en 205 op laag vind ik sowieso veels te hoog.
Kan je niet lager beginnen?

Ik denk dat het te langzaam gaat duren als je het zou vergelijken met LOW carbs. Anyway bro probeer het gewoon kijk of het werkt maar 320 KH op hoog en 205 op laag vind ik sowieso veels te hoog.

zeker en vast mee akkoord.

je zit wel hoog in vet, dus ga je zoiezo afvallen.

maar, behalve keto (ik blijf erbij dat het goed is!!!) denk ik dat je niet te veel speciale dingen moet doen met cutten. 300 kcal onder je onderhoud, rond de 150-200 gram koolhydraten maximum, en veel cardio op laag niveau.

Ey gozah, lame dat het op je weegschaal stond..
Maarja gewoon door blijven zetten en je komt er wel.

Je wekker optijd zetten helpt ook! *gniffel*

• #1.667

Achja, carbcycling raad aan hoog in koolhydraten te blijven tijdens zware trainingsdagen etc.. Maar ik zal wel even kijken hoe we dat aanpakken uiteindelijk moet ik toch zelf aanpassingen maken mocht het niet werken, dat kan niemand over het e-net weten/bepalen en beslissen behalve ikzelf uiteraard. :)

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

zeker en vast mee akkoord.

je zit wel hoog in vet, dus ga je zoiezo afvallen.

maar, behalve keto (ik blijf erbij dat het goed is!!!) denk ik dat je niet te veel speciale dingen moet doen met cutten. 300 kcal onder je onderhoud, rond de 150-200 gram koolhydraten maximum, en veel cardio op laag niveau.

Ja ik hou niet van simpele onder kcal-cardio-krachttraining cutten.. :p
Ik moet wat meer theorie en verhaal erachter hebben. Cutten is niet simpel zoals ikzelf weet en andere denken. :p

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Ey gozah, lame dat het op je weegschaal stond..
Maarja gewoon door blijven zetten en je komt er wel.

Je wekker optijd zetten helpt ook! *gniffel*

Je moet week op week bekijken hoe het is gegaan en kritisch beoordelen, qua voeding wist ik al wat er te wachten stond maar toch schrok ik van 2,5kg.. In 1 week.. Seriously.. Dat is te erg voor woorden.

Ja wakker op tijd zetten helpt ook nog eens. :D

• #1.668
Morgen maar weer eens op reps Deadliften en dan zal ik volgend week denk ik maxen. :)
Ik denk er nu aan om 12x120kg te pakken uiterst RAW natuurlijk, dus geen belt of magnesium/straps en zoals altijd doe ik geen mixed grip. :)

Ja ik hou niet van simpele onder kcal-cardio-krachttraining cutten.. :p
Ik moet wat meer theorie en verhaal erachter hebben. Cutten is niet simpel zoals ikzelf weet en andere denken. :p

cutten is heel simpel, eraan houden kan moeilijk zijn.
alleen je lichaamstype maakt het nog eens stuk moeilijker.

belt en magnesium zijn gewoon RAW...

Mino niet toch, jwzzzz.:eek:

• #1.673
cutten is heel simpel, eraan houden kan moeilijk zijn.
alleen je lichaamstype maakt het nog eens stuk moeilijker.

Achja cutten is nooit easy, voor mij in ieder geval niet. :)

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

Ik zal proberen er een filmpje van te maken. :)

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

belt en magnesium zijn gewoon RAW...

Weet ik, maar ik heb sowieso geen belt en magnesium, maar daarom zegt ik uiterst RAW, hehe. :p
Een beetje als Konstantinovs alleen dan 3x zo laag in gewicht. :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Wat niet? :p

Konstantinovs deadlift echt niet zonder magnesium :roflol:

op training ja

konstantinovs draagt geen suit ;)
en straps mag niet op een PL meet ;)

heeft dat een keer gedaan ja, sindsdien wil hij niet meer in een suit liften omdat hij dat niet 'echt' vind, en ik kan hem geen ongelijk geven, ik vind raw lifts veel mooier om te zien :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven