XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie training junior, sterke BOR's!
Goed die schouders opwarmen van te voren als je vaak last hebt he, misschien scheelt het iets.

Heb je geen last van gripfail zonder straps?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.783
Damn..****ing hoge BOR inderdaad! Het is al behoorlijk werk om die 100kg in je handen te houden veronderstel ik:P
Die 21's zijn die aanteraden?

100kg ain't nothing but a peanut.. :p
Jawel, ze zijn best lekker maar ik verveel me altijd tijdens het trainen van me biceps.

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Ik ben erg benieuwd naar je fysiek, iemand die 110 squat, 90 bencht en een bor heeft van 100kg bij de leeftijd van 18 :o

Heb je ergens een foto topic of iets?

Nee maar ergens diep gegraven in me topic zitten wel foto's, helaas weet ik niet op welke pagina, maar het was rond februari ofzo, ik heb nu ook wat foto's gemaakt @ 103kg maar ik bewaar die tot na mijn tot nu toe nog gefockte cut, roflol, ik ben echt niet in staat fatsoenlijk te cutten. :roflol:
Ik Squat geen 110kg maar meer. :mad: (:D)

pfft mijn cut gaat ook gestaag, ben 2kg af op 2 weken en buikje is al veel platter, komt goed i hope :D

nu wel 4 dagen achtereen frieten gegeten door omstandigheden :roflol: maar geen gram bijgekomen:p

• #1.785
Mooie training junior, sterke BOR's!
Goed die schouders opwarmen van te voren als je vaak last hebt he, misschien scheelt het iets.

Heb je geen last van gripfail zonder straps?

Thanks bro!
Nee over het algemeen geen gripfail.. Heb echt al heeeeel lang geen straps gebruikt behalve laatst toen ik 5x140 en 1x160 DL deed, anders dan dat is het allemaal own grip want die mag ook eens verbeterd worden. :)
Wel tevreden dat ik die cage shrug met 150kg met een verticale grip alsnog omhoog kreeg zonder straps maar was wel kapot na de Deadlift. :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

all fat @ 27%

:jk: bro, nice train

QFT!
Thanks, ik moet je wel teleurstellen bro, me cut gaat zoals de vorige keer vreselijk. Discipline staat op 0,0 nu qua voeding (shame on me :o), maar er is 1 lichtpunt ik doe wel gewoon me dagelijkse portie cardio en krachttraining (als er geen blessure is) en hou me gewicht redelijk stabiel of val geleidelijk af, dus een soortvan goedmakertje. :D

Nee, no more excuse vanaf nu even goed doorgaan met cutten! Ik heb niet echt een berekende voedingsschemamaar ga een beetje op gevoel eten:

- 100gr havermout, 50gr whey
- 2 broodjes (pindakaas/kipfilet)
- 2 broodjes (pindakaas/kipfilet)
- 100gr rijst, 100gr kip, 100gr groentes
- tonijn uit een blikkie (op water)
- 500gr kwark

Ik denk dat ik hiermee wel rond de juiste kcal en ei/kh/vet zit, niet? :)

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

pfft mijn cut gaat ook gestaag, ben 2kg af op 2 weken en buikje is al veel platter, komt goed i hope :D

nu wel 4 dagen achtereen frieten gegeten door omstandigheden :roflol: maar geen gram bijgekomen:p

Als je je dagelijks portie cardio doet blijft het beperkt heb ik gemerkt, zal ook vast de reden zijn waarom ik blijf vreten als een varken. :o

kom op ! cutten met die handel. de hele dag op een droog broodje en 2 liter water :)

heb nog maar 1 keer cardio gedaan :roflol:

Benieuwd wat voor leuks je gaat posten vanavond voor je Benen training! :D

• #1.789
kom op ! cutten met die handel. de hele dag op een droog broodje en 2 liter water :)

:stfu:

Haha, ik doe me best maar als endo is het gewoon zo moeilijk, al die eten. :o

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

heb nog maar 1 keer cardio gedaan :roflol:

Dan ben jij gewoon een lul die verdient 5% extra BF te krijgen, ik doe nog mijn portie cardio en word beloond met een geleidelijke verlies. Maar oh als ik me cardio niet deed, haha.. Damn.. :p

Dude heb je serieus 27% vet?

• #1.791
Benieuwd wat voor leuks je gaat posten vanavond voor je Benen training! :D

Erm, ik ga vandaag een Squat festijn ervan maken.. Dus erm.. Stuk of 6 setjes Front Squats, 6 setjes Squat en als ik nog wat kracht heb 3-4 setjes Box Squats. (wil die graag proberen)

Voor G3rr3 de vraag: Moet ik bij de beweging omlaag explosief zakken of gewoon traag? Ik weet dat als ik van beneden positie naar boven wel gewoon explosief moet doen. (bij Box Squats :))

explosief zakken wtf :D?
gewoon zakken zoals bij een normale squat, gecontroleerd zakken en spanning op de hams/glutes houden.

• #1.793
Dude heb je serieus 27% vet?

Dunno, ik heb maar zelf een schatting gedaan. Ik geef liever een veelste hoge schatting dan een lage. Heb zelf gemerkt dat als het veel meer is dan ik had verwacht dat het me tegen zit. Veel vet heb ik sowieso, maar dat is voornamelijk in me buik en borst omstreek en in me rug zit ook een mooie gedeelte verder valt het nog mee en zijn me benen wel aardig droog. (in vergelijking met me lichaam dan, niet gelijk denken dat ik 4% vet heb in me benen ofzo :roflol:)

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

explosief zakken wtf :D?
gewoon zakken zoals bij een normale squat, gecontroleerd zakken en spanning op de hams/glutes houden.

Speedreps, jwt. :p
Maar ook gecontroleerd en normaal zakken en dan omhoog knallen. :)
Zou benchhoogte goed zijn denkje?

Haha wou al zeggen als je 27% vet had vroeg ik me al af waar je powerlift embleem was.

Haha oke.

Sorry van je squat,110+ dan.

• #1.796
Haha wou al zeggen als je 27% vet had vroeg ik me al af waar je powerlift embleem was.

Hehe, ik ga binnenkort voor Strongmen embleem. ;)

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Haha oke.

Sorry van je squat,110+ dan.

No worries, was maar een grapje. :)
Thanks alsnog, maar hij is nog veelste zwak!

Ik heb me pre-strongmen doelen opgesteld, die wil ik eerst behalen voor ik enigsinds eraan denk om aan een strongmen wedstrijd mee te doen.

Deadlift: 200kg
Squat: 160kg
Bench: 110kg

Lijkt me best redelijk, gewoon focking hard werken om me doelen te bereiken. :)

Erm, ik ga vandaag een Squat festijn ervan maken.. Dus erm.. Stuk of 6 setjes Front Squats, 6 setjes Squat en als ik nog wat kracht heb 3-4 setjes Box Squats. (wil die graag proberen)

Voor G3rr3 de vraag: Moet ik bij de beweging omlaag explosief zakken of gewoon traag? Ik weet dat als ik van beneden positie naar boven wel gewoon explosief moet doen. (bij Box Squats :))

Ik zie ze vaak redelijk snel naar beneden zakken! Geloof me ze zijn chill om te doen, ook een paar keer gedaan, lekker lekker haha :D

Hoelaat ga je trainen dan Mino ?

• #1.798
  • #1.799
Zo lekker getraind. :)

Front Squat

8xbarbell
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg 2 REPS PR (you ask, we serve)
1x100kg (2e rep fail :p)

Squat

8x50kg
5x60kg
3x70kg
1x80kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg

Box Squat (1st time)

8x60kg
8x100kg
5x120kg
3x140kg

Leg Extensions (roflol, vergeten)

8xBW (wtf ging slecht :p)
12xBW
10xBW

Cardio: 30 mins - 355 kcal's burned

Sweet. :)

Laatst bewerkt:
:fuu: Deze slag is voor jou!
Verdomme, moge me crack snel binnenkomen!!

haha Nice dude :D
Squats erna ook nog pffoeee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven