- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
all fat @ 27%Ik ben erg benieuwd naar je fysiek, iemand die 110 squat, 90 bencht en een bor heeft van 100kg bij de leeftijd van 18
Heb je ergens een foto topic of iets?
bro, nice trainDamn..****ing hoge BOR inderdaad! Het is al behoorlijk werk om die 100kg in je handen te houden veronderstel ik![]()
Die 21's zijn die aanteraden?

Ik ben erg benieuwd naar je fysiek, iemand die 110 squat, 90 bencht en een bor heeft van 100kg bij de leeftijd van 18
Heb je ergens een foto topic of iets?

(
)Mooie training junior, sterke BOR's!
Goed die schouders opwarmen van te voren als je vaak last hebt he, misschien scheelt het iets.
Heb je geen last van gripfail zonder straps?

), maar er is 1 lichtpunt ik doe wel gewoon me dagelijkse portie cardio en krachttraining (als er geen blessure is) en hou me gewicht redelijk stabiel of val geleidelijk af, dus een soortvan goedmakertje.

pfft mijn cut gaat ook gestaag, ben 2kg af op 2 weken en buikje is al veel platter, komt goed i hope
nu wel 4 dagen achtereen frieten gegeten door omstandighedenmaar geen gram bijgekomen
![]()

kom op ! cutten met die handel. de hele dag op een droog broodje en 2 liter water![]()

Benieuwd wat voor leuks je gaat posten vanavond voor je Benen training!![]()
)
)explosief zakken wtf?
gewoon zakken zoals bij een normale squat, gecontroleerd zakken en spanning op de hams/glutes houden.

Haha wou al zeggen als je 27% vet had vroeg ik me al af waar je powerlift embleem was.

Erm, ik ga vandaag een Squat festijn ervan maken.. Dus erm.. Stuk of 6 setjes Front Squats, 6 setjes Squat en als ik nog wat kracht heb 3-4 setjes Box Squats. (wil die graag proberen)
Voor G3rr3 de vraag: Moet ik bij de beweging omlaag explosief zakken of gewoon traag? Ik weet dat als ik van beneden positie naar boven wel gewoon explosief moet doen. (bij Box Squats)

Ik zie ze vaak redelijk snel naar beneden zakken! Geloof me ze zijn chill om te doen, ook een paar keer gedaan, lekker lekker haha
Hoelaat ga je trainen dan Mino ?

)
)