MuscleMeat

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekkere training:)

Hm, is het niet vooral de bedoeling van racks dat je daarmee ook grip versterkt voor de deadlift?

Sterk hoor iig!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.823

:yarly:

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Joh!

Onder welke steen kom jij vandaan?

@ Minotaurus;

****ed up he een gladde stang; iedere keer je handjes afvegen omdat je denkt dat je zweethanden hebt. Wij hadden er ook last van laatst, tiger ging zelfs de stang wisselen omdat hij niet suïcidaal was.
Ik vond het wel spannend :D
Nice job die reppies op 60.

Thanks was even afzien hoor. :p
Ja focked up elke keer gleden me handen zowat weg en was de stang moeilijk onder controle te krijgen. Ook leuk om je handen af te vegen om vervolgens te merken dat de stang nog steeds even glad is. :p

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Ik heb precies hetzelfde bij rack pulls.

Ja, grip is ****ed up. :p

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Thanks beest!

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Hm, is het niet vooral de bedoeling van racks dat je daarmee ook grip versterkt voor de deadlift?

Sterk hoor iig!

Is ook zo, maar me grip failde op de 140. :p

****ed up he een gladde stang; iedere keer je handjes afvegen omdat je denkt dat je zweethanden hebt. Wij hadden er ook last van laatst, tiger ging zelfs de stang wisselen omdat hij niet suïcidaal was.
Ik vond het wel spannend :D
Nice job die reppies op 60.

Magnesium is the key :D

• #1.826
koop dan magnesium ;)

• #1.829
No legs today, heb een zeer k*t gevoel in me rechterknie, dus maar even rusten. :(

• #1.831
met last van je knie zou ik inderdaad ook rusten.

wat kost magnesium eigenlijk,en waar koop je het? zoek er al een tijdje naar.

met last van je knie zou ik inderdaad ook rusten.

wat kost magnesium eigenlijk,en waar koop je het? zoek er al een tijdje naar.

Mijn ma heeft het in del sport gekocht , as adventure zal je het ook zeker vinden. Kost echt niet veel hoor. Gaat ontzettend lang mee ook.

Zorg wel dat jet mag gebruiken in de gym , anders is het weer weggegooid geld.

smokkel je het toch gewoon mee... als je het na gebruik opruimt, who cares ;)

who cares zeg, ik betaal abbo, dan moeten ze niet zeuren.

smokkel je het toch gewoon mee... als je het na gebruik opruimt, who cares ;)

who cares zeg, ik betaal abbo, dan moeten ze niet zeuren.

Ben ik ook van plan hoor. Ik ben er ook altijd voorzichtig mee en mors niet teveel. Maar 2 andere kerels( waar ik trouwens wel veel respect voor heb , omdat ze de enigen zijn die dl'ten buiten mij) waren er minder voorzichtig mee, gewichten gingen vol etc en ze dachten dat ik het was omdat ik anders de enige ben die DL't.

Paar ecto's zullen wel gezegd hebben dat ik het was :fuu:

Achjah **** it.

als ik een gym zou ownen en mijn barbells en plates zouden vol magnesium hangen zou ik fking trots zijn :roflol: toch een teken dat je gym een beetje hardcore is

is het werkelijk ZO kinderachtig dat de ecto's al gaan klikken tegen de instructeur? '

ooh meneer, die grote jongen daar heeft krijt op mijn gewichtjes gedaan...'

jaloezie?

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

als ik een gym zou ownen en mijn barbells en plates zouden vol magnesium hangen zou ik fking trots zijn :roflol: Toch een teken dat je gym een beetje hardcore is

+100

nouja, niet helemaal, bij ons zijn er kerels die smith machine squaten met magnesium,of curlen...

is het werkelijk ZO kinderachtig dat de ecto's al gaan klikken tegen de instructeur? '

ooh meneer, die grote jongen daar heeft krijt op mijn gewichtjes gedaan...'

jaloezie?

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

+100

nouja, niet helemaal, bij ons zijn er kerels die smith machine squaten met magnesium,of curlen...

Dunno , ik kan echt niet denken wie dat dan gezegd zou hebben. Het kan me ook niet veel schelen. Ze geven me iig alleen maar meer agressie om nog harder te beuken :D. Maar soms is het gewoon erg frustrerend.

Haha curlen in de smith? Hoe doe je dat in godsnaam.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven