AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Uit 3 cardio-leden die wat aquarius drinken, voor energie jwtz

Ik zou echt zoveel ruzie hebben moest ik in zo'n gym trainen.

"eeeejjjj laat die bar niet zo haard valle man, pak dan wat minder gewicht toch??"

Yup, kreeg bij me rackpulls gezeik dat ik de bar niet zo hard moest droppen anders ging de Squatrek kapot.. Wtf.. :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Neeb.

als het squatrack die 160kg niet aankan is het wel een heeeeeel zwak squatrack hoor :roflol:

Sjezus mino, logje van jou is ook een spamboek. Lekkere training gedraaid gister, goed te zien dat je nog steeds goed bezig bent! ++

• #1.864
als het squatrack die 160kg niet aankan is het wel een heeeeeel zwak squatrack hoor :roflol:

qft!

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Sjezus mino, logje van jou is ook een spamboek. Lekkere training gedraaid gister, goed te zien dat je nog steeds goed bezig bent! ++

Nah valt mee, gaat over trainen dus zo erg is het niet. :D

Goed getraind, hoe gaat het met cutten?:roflol:

Waar kan je in dit log een training vinden joh?

• #1.867
  • #1.868
Damn, vandaag gym geclosed door een stroomuitval.. :fuu:
Vroeg me af waarom ze geen noodvoorraad hadden, maar goed geen training voor vandaag en thuis mooi verveeld aangezien bij ons de stroom er voor 9 uur deruit lag.

raar dat ze geen backup stroom hebben.
wel klote voor je :D

Mino lekker weekend gehad :D ?

heb je ook al stroom nodig voor je training :o

• #1.875

Dus niet, geen training en een dag zowat zonder stroom. :)

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

heb je ook al stroom nodig voor je training :o

Hehe, ja tuurlijk! Anders doen de apparaten het niet. :(
Me gym was gewoon gesloten, why dunno..

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Hij traint daar met elektrische machines :D

Jij begrijpt het! Achja, dan maar voetballen.

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

op de treadmill xD om de benen te trainen

Was de bedoeling maar ik zal het maar compenseren met een uurtje voetbal!

• #1.876
Vandaag verdomd zin in om me bench record eens te breken als me schouders mee willen werken. :D

Plan is:

Opwarm setje met barbell
5x5 opbouwend van 5x40, 5x60 en 3x5x80 en dan die PR derin te knallen gevolgd door een setje van uitreppen op 70kg. :)
Sounds like a plan?

ziet er wel netjes uit op zich.
maar als je een dikke Pr wilt zou ik persoonlijk gewoon simpel setje opwarmen van 10-15 reps met barbell (20)

en dan bijv 3 x 40, 3 x 60, 1 x 3 x 80 ipv 3 setjes.
en dan gewoon dikke pr pakken

• #1.878
ziet er wel netjes uit op zich.
maar als je een dikke Pr wilt zou ik persoonlijk gewoon simpel setje opwarmen van 10-15 reps met barbell (20)

en dan bijv 3 x 40, 3 x 60, 1 x 3 x 80 ipv 3 setjes.
en dan gewoon dikke pr pakken

Bedoel je 3x40, 3x60, 3x80 dus 3 sets van 3 reps? Hmm, dunno.

omdat je met 3 reps op een goed gewicht toch wel goed opwarmt, en je spieren niet uit put.

denk dat 3 x 5 x 80, en daarna nog een max (denk dat je iets van 100 wilt proberen) toch zwaarder zal zijn als gewoon 1 x 3 x 80 als laatste voor je nieuwe 1RM poging.

maar dat is gewoon mijn gedachtne hierover, of het ook echt werkt. i dont know

• #1.880
omdat je met 3 reps op een goed gewicht toch wel goed opwarmt, en je spieren niet uit put.

denk dat 3 x 5 x 80, en daarna nog een max (denk dat je iets van 100 wilt proberen) toch zwaarder zal zijn als gewoon 1 x 3 x 80 als laatste voor je nieuwe 1RM poging.

maar dat is gewoon mijn gedachtne hierover, of het ook echt werkt. i dont know

Is goed, je hebt wel gelijk want toen ik 8 en 5 reps pakte was ik best uitgeput, ja. Ik zal deze keer maar gewoon opwarmen en 3x3 proberen, ik ga denk ik voor de 95. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven