Fitness Seller

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je hebt nog niets gezien bij ons.

de instructeur verzint allerlei oefeningen zelf, en denkt echt dat hij god is, terwijl hij alleen een papz*k is...

hij heeft sommige oefeningen zoals jumping bor zou ik het heten...barbell naar je toetrekken vanop de grond, maar dan moet je springen...

en dan deadlift, met gestrekte benen, en daarna lopen met de barbell, en hem op het squatrack plaatsen...

dat soort dingen...

echt ongeloofelijk.

of gewoon met je hand draaien me een dumbbell in je hand.

wrist flips heb ik ook even gedaan, is wel goed voor grip vind ik :D

maar je hebt gelijk hoor daar niet van :roflol:

de instructeur verzint allerlei oefeningen zelf, en denkt echt dat hij god is, terwijl hij alleen een papz*k is...

hij heeft sommige oefeningen zoals jumping bor zou ik het heten...barbell naar je toetrekken vanop de grond, maar dan moet je springen...

en dan deadlift, met gestrekte benen, en daarna lopen met de barbell, en hem op het squatrack plaatsen...

dat soort dingen...

echt ongeloofelijk.

:roflol: en hij is instructeur? Moet wel hilarisch zijn om hem bezig te zien :D

Het probleem aan BB'ing is gewoon dat kennis 50% van het werk is. Terwijl je dat bij andere sporten veel minder hebt. De meesten zijn gewoon onwetend :(. Het is frustrerend maar zoveel kan je dr niet aan doen.

Naja ik ga in mijn bad :D

Het probleem aan BB'ing is gewoon dat kennis 50% van het werk is. Terwijl je dat bij andere sporten veel minder hebt. De meesten zijn gewoon onwetend :(. Het is frustrerend maar zoveel kan je dr niet aan doen.

soms is het inderdaad kapotlachen moet ik zeggen.
er zijn nog een hoop oefeningen, zoals dumbbell presses met 1 hand.

bench press mag je bij ons ook niet tot aan je borst doen, dat zou slecht zijn voor je rug (vraag me niet waarom...)

en zo kan ik nog wel een paar uurtjes doorgaan;)

wel, soms verbaasd het mij hoe sommige mensen bij ons in de gym zyn.

je hebt kerels bij ons die echt op 2 jaar enorm buf zijn, zeker vergelijkbaar bij sommige hier op het forum, terwijl ze 3x per dag eten, en volgens de schema's van die instructeur trainen...

noujah;) geluk met hun genen hebben ze.

wat is er mis met one hand dumbbell presses?

ik moet mijn camera eens meenemen naar de gym...

het zijn niet de one handed dumbbell presses zoals het horen, alles behalve...nogal moeilijk uit te leggen...

eerder een soort van combinatie tussen pullovers en press ofzo...nou,nee,dat nu ook niet...in ieder geval, ze zwaaien zo de dumbbell voor zich, dan duwen ze hem omhoog, dan zetten ze hem neer. terug opheffen, voor zich zwaaien, en duwen...

ik kan het niet uitleggen, het is te gek voor worden ;)

klinkt grappig :p

bench press mag je bij ons ook niet tot aan je borst doen, dat zou slecht zijn voor je rug (vraag me niet waarom...)

je hebt kerels bij ons die echt op 2 jaar enorm buf zijn, zeker vergelijkbaar bij sommige hier op het forum, terwijl ze 3x per dag eten, en volgens de schema's van die instructeur trainen...

Genen? Ik zou eerder denken snoepjes :').

Het rare bij ons is dan weer dat 50% aan de AAS zit. p*ssy gym imo, ze weten nog niet hoe ze moeten eten maar ze zitten wel meteen aan de AAS.

ken een kerel die kwam trainen , nog nooit getrained. Kuurtje gezet die na 2 weken echt begint te werken, de 2de week is hij gewoon niet meer komen trainen...

Nog een andere kerel traint een week of 2 , zit nu ook al aan de AAS.

Gast die ik vandaag heb gezien zit wss ook aan de AAS , kerel verbreed neit normaal (en blijft laag in vp%! , vooral daaraan is het altijd te zien ), drukt imo niet echt zotte gewichten. Maar volgens mij is het wel iemand die er toch iets meer van weet , hem gun ik het dan weer wel.

Het is alleen frustrerend hoe jij jezelf altijd maar afbeult als naturel en dan komt een kuurder op jouw niveau, qua spiermassa in no time :(.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.849
Mijn ma heeft het in del sport gekocht , as adventure zal je het ook zeker vinden. Kost echt niet veel hoor. Gaat ontzettend lang mee ook.

Zorg wel dat jet mag gebruiken in de gym , anders is het weer weggegooid geld.

Yup, ik zal even voor de zekerheid navragen.

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

smokkel je het toch gewoon mee... als je het na gebruik opruimt, who cares ;)

:roflol:

Mij boeit het niet, maar ik heb echt een zeer zeikerige gym.

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

who cares zeg, ik betaal abbo, dan moeten ze niet zeuren.

Is ook zo, maar goed ik heb een zeer zeikerige gym en ik heb nog nooit magnesium gezien in mijn gym dus... I'm afraid for the worst. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Ben ik ook van plan hoor. Ik ben er ook altijd voorzichtig mee en mors niet teveel. Maar 2 andere kerels( waar ik trouwens wel veel respect voor heb , omdat ze de enigen zijn die dl'ten buiten mij) waren er minder voorzichtig mee, gewichten gingen vol etc en ze dachten dat ik het was omdat ik anders de enige ben die DL't.

Paar ecto's zullen wel gezegd hebben dat ik het was :fuu:

Achjah **** it.

Ze dachten dat je hun had verraden?

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

als ik een gym zou ownen en mijn barbells en plates zouden vol magnesium hangen zou ik fking trots zijn :roflol: toch een teken dat je gym een beetje hardcore is

Ik snap dat dus niet dat ze zeiken de ik de barbells soms drop etc.. Waarom heb je dan bumper plates? :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

is het werkelijk ZO kinderachtig dat de ecto's al gaan klikken tegen de instructeur? '

ooh meneer, die grote jongen daar heeft krijt op mijn gewichtjes gedaan...'

jaloezie?

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

+100

nouja, niet helemaal, bij ons zijn er kerels die smith machine squaten met magnesium,of curlen...

What the ****? Magnesium tijdens het Smith Squaten? :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Dunno , ik kan echt niet denken wie dat dan gezegd zou hebben. Het kan me ook niet veel schelen. Ze geven me iig alleen maar meer agressie om nog harder te beuken :D. Maar soms is het gewoon erg frustrerend.

Haha curlen in de smith? Hoe doe je dat in godsnaam.

Waarom in ****snaam zou iemand je verraden vanwege het gebruik van magnesium.. ???

wait wut?
ze hebben bumper plates maar je mag de barbell niet laten vallen???

• #1.851

dat soort dingen...

echt ongeloofelijk.

Damn, even toevoegen aan me schema's. :fuu:

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

wrist flips heb ik ook even gedaan, is wel goed voor grip vind ik :D

maar je hebt gelijk hoor daar niet van :roflol:

Yup, alleen zal die instructeur vast niet weten dat het ook echt een oefening is. :p

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Kennis boeit niet als je shakes gebruikt. :fuu:

Ik vraag het me ook af. Maar het ergste is : Het was gvd mijn magnesium niet.. Dus ik krijg de schuld voor iets dat niet eens van mij was.

Als ik magnesium gebruik dan merk je dat bijna niet , alleen maar aan de bar.

Zeikers ook altijd , als je stofzuigt is het zo weg, en ze stofzuigen iedere vrijdag, kan je evengoed die magnesium opstofzuigen toch?

Damn, even toevoegen aan me schema's. :fuu:

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Yup, alleen zal die instructeur vast niet weten dat het ook echt een oefening is. :p

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Kennis boeit niet als je shakes gebruikt. :fuu:

doen! zo ben ik groot geworden;)

• #1.854

Genen is een grote deel bij je groei ja. :p

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Dunno, nothing lijkt mij als je ene hand achterloopt op het andere. :p

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Genen? Ik zou eerder denken snoepjes :').

Het rare bij ons is dan weer dat 50% aan de AAS zit. p*ssy gym imo, ze weten nog niet hoe ze moeten eten maar ze zitten wel meteen aan de AAS.

ken een kerel die kwam trainen , nog nooit getrained. Kuurtje gezet die na 2 weken echt begint te werken, de 2de week is hij gewoon niet meer komen trainen...

Nog een andere kerel traint een week of 2 , zit nu ook al aan de AAS.

Gast die ik vandaag heb gezien zit wss ook aan de AAS , kerel verbreed neit normaal (en blijft laag in vp%! , vooral daaraan is het altijd te zien ), drukt imo niet echt zotte gewichten. Maar volgens mij is het wel iemand die er toch iets meer van weet , hem gun ik het dan weer wel.

Het is alleen frustrerend hoe jij jezelf altijd maar afbeult als naturel en dan komt een kuurder op jouw niveau, qua spiermassa in no time :(.

Veel johnnies met AAS gebruik in mijn gym.. Niks aan te doen. :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

wait wut?
ze hebben bumper plates maar je mag de barbell niet laten vallen???

Yup. Ze hebben bij ons rubber van 5cm ofzo deromheen maar als ik me barbell drop tijdens het Deadliften krijg ik gezeik dat de platen en de barbell kapot gaan omdat de barbellkoppen vast gelast zouden zijn aan de stang.. Like wtf? :roflol:
Ik geef dan ook een logische antwoord: Koop goeie spul..

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Ik vraag het me ook af. Maar het ergste is : Het was gvd mijn magnesium niet.. Dus ik krijg de schuld voor iets dat niet eens van mij was.

Als ik magnesium gebruik dan merk je dat bijna niet , alleen maar aan de bar.

Zeikers ook altijd , als je stofzuigt is het zo weg, en ze stofzuigen iedere vrijdag, kan je evengoed die magnesium opstofzuigen toch?

Het is ook zo weggeveegt dus sowieso bullshit dat ze zeiken.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

doen! zo ben ik groot geworden;)

Ik zal kijken wanneer ik het kan implementeren in me schema!

barbellkoppen vastgelast aan de barbell, no shit sherlock :roflol:

idd koop dan goed spul...

• #1.856
barbellkoppen vastgelast aan de barbell, no shit sherlock :roflol:

idd koop dan goed spul...

Stang voor 190 euro heb je gelijk tot 700kg belastbaar dus niemand in de komende eeuw zal dat liften.. :rolleyes:
190 euro innen ze uit 5 leden per maand. :roflol:

Stang voor 190 euro heb je gelijk tot 700kg belastbaar dus niemand in de komende eeuw zal dat liften.. :rolleyes:

Uit 3 cardio-leden die wat aquarius drinken, voor energie jwtz

Ik zou echt zoveel ruzie hebben moest ik in zo'n gym trainen.

"eeeejjjj laat die bar niet zo haard valle man, pak dan wat minder gewicht toch??"

die stang van 700kg kost 270 euro ;)
maar zelfs dat hebben ze met 5-8 leden op een maand terug verdient

• #1.859
Uit 3 cardio-leden die wat aquarius drinken, voor energie jwtz

Ik zou echt zoveel ruzie hebben moest ik in zo'n gym trainen.

"eeeejjjj laat die bar niet zo haard valle man, pak dan wat minder gewicht toch??"

Ik drink ook aquarius :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven