AndroidHealthClinic

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
1 van de voordelen van free weights is dat ze geen stroom nodig hebben :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
mhh
hoe meer ik erover nadenk heh...
als we nu eens met een paar man zo een ruime garage afhuren en daar al ons spul dumpen (powerracks + stringmanspul + wheights) dan hadden we iets ala SB Barbell :p

mhh
als we nu eens met een paar man zo een ruime garage afhuren en daar al ons spul dumpen (powerracks + stringmanspul + wheights) dan hadden we iets ala SB Barbell :p

Heb jij met met Bert gebabbeld?!

Edit: stringman...dude....:roflol:

Benieuwd of je je PR hebt gehaald;).

• #1.886
mhh

Stringman?!?! Whatthe****.. :p
Leuke plan maar jullie wonen een pokkeend van mij vandaan dus voor mij heeft dat vrij weinig zin. :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Heb jij met met Bert gebabbeld?!

Edit: stringman...dude....:roflol:

:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Benieuwd of je je PR hebt gehaald;).

Hmm, lees dan maar hieronder over me training.

Training van vandaag:

Bench Press

15xbarbell
3x40kg
3x60kg
3x80kg
1x95kg PR! :yarly: (ging best easy)
0x100kg (net niet, klein beetje nodig voor lockout, archend vast makkelijk gehaald, maar heb me PL techniek nog niet onder de knie)
15x70kg 2 REPS PR

Bent over Row

8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg

Shoulder Press (machine, alle barbell etc. waren bezet)

8x20kg
8x30kg
8x40kg
8x50kg
8x60kg

Hammer Curls

12x12kg
12x16kg
12x20kg

V-bar Tricep Extension

15x40kg
15x50kg SS 15x40kg Tricep Pushdown
15x60kg SS 12x60kg Tricep Pushdown

Behind Neck Press (los en zittend, ging focking goed in vergelijking met me smith presses)

12xbarbell
12x30kg
12x40kg

DING DING DING,

We have a PR!

:thumbup:
Lekker getraind weer, verder geen vragen of dingen van deze kant. hehe

netjes minotaures!
als je die 100 had gedaan ipv de 95 was die denk ik wel gelukt.

bijna de mijlpaal 100 gehaald doe je goed

• #1.889
DING DING DING,

We have a PR!

:thumbup:
Lekker getraind weer, verder geen vragen of dingen van deze kant. hehe

Je moet maar durven jongen!! :p
Thanks man, ja ging wel lekker en vlot. :)
100 zit er bijna in heb ik het vermoeden, knieen voelen wel vandaag focked dus dat word afwachten voor morgen, anders maar rusten. Het is vooral me rechterknie wat het fockt, waarom zou ik niet weten. Maar 130 Full Squat zit er ook sowieso in als ik hersteld ben.

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

netjes minotaures!
als je die 100 had gedaan ipv de 95 was die denk ik wel gelukt.

bijna de mijlpaal 100 gehaald doe je goed

Misschien, maar 10kg over me PR heenwalsen was een beetje risky, dus maar 5kg tussenstap gedaan.
Bijna de 100 ja. :evil:
Thanks man.

Ik zie de blessures voorbij vliegen incl. mezelf, rustig aan jongen.

• #1.891
Congrats met de 95kg. Die 100 locken is idd een drempel die lekker moet voelen om over te gaan :)

• #1.894
me 2, ik heb hem over moeten slaan :(

Front Squat. :huilen:

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Congrats met de 95kg. Die 100 locken is idd een drempel die lekker moet voelen om over te gaan :)

Lijkt me wel, me 100kg Squat stelde niks voor, me Deadlift ook niet maar me Bench Press zal een verheerlijking zijn. (is dat een woord? :o)

stiekem doe ik bijna altijd mn bp arched. hhhmmm toch beter opletten voor mij.

• #1.897
stiekem doe ik bijna altijd mn bp arched. hhhmmm toch beter opletten voor mij.

Nog never nooit gedaan want ik zuig er gewoon in, gewoon dagje met Powerlifters trainen en dan kan ik het ook en dan zou ik ECHT oppassen als ik jou was, nu stelt het nog niks voor. ;)

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Inderdaad, had zoveel zin om beetje crack erin te gooien en gekke gewichten te gaan doen, maarja dat wordt dus even uitgesteld.

Ook het gevoel dat je nu niet meer compleet bent, zonder frontsquat..

:rolleyes:

Yup, begin echt liefde te voelen voor me Front Squats.. Hell ik doe ze al 2x per week.. :D

Nog never nooit gedaan want ik zuig er gewoon in, gewoon dagje met Powerlifters trainen en dan kan ik het ook en dan zou ik ECHT oppassen als ik jou was, nu stelt het nog niks voor. ;)

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Yup, begin echt liefde te voelen voor me Front Squats.. Hell ik doe ze al 2x per week.. :D

ik heb het toen geleerd van zon filmpie op youtube. de techniek is naar mijn mening niet zo heel moeilijk en je benchpress gaat er echt van vooruit.

echter het nadeel is dat je dan meer je onderkant aanspreekt....

Ben miss te lui om te scrolle maar hoeveel front squat je :D?
Ik ben ook pas begonnen met FS en het bevalt zeker, welke grip gebruik je?

Nette training verder, jammer van je bench!

• #1.900
ik heb het toen geleerd van zon filmpie op youtube. de techniek is naar mijn mening niet zo heel moeilijk en je benchpress gaat er echt van vooruit.

echter het nadeel is dat je dan meer je onderkant aanspreekt....

True, maar op het moment van archen denk je aan 1 ding en dat is gewoon zoveel mogelijk gewicht te pakken en niet om de massapakkende bench versie. Ik heb geprobeerd het te doen, heb zelfs een filmpje op me Ipod, maar ik verlies altijd me spanning op me onderrug als ik ervoor ga zitten, we hebben tevens een kleine bench waardoor de beginpositie wat moeilijker is.

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Ben miss te lui om te scrolle maar hoeveel front squat je :D?
Ik ben ook pas begonnen met FS en het bevalt zeker, welke grip gebruik je?

Nette training verder, jammer van je bench!

Thanks, achja een PR is sowieso nice.
Me PR-set is 5x90kg en me 1RM is 1x100kg. Ik gebruik Crossgrip nog altijd, vind het veel chiller.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven