- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, achja een PR is sowieso nice.
Me PR-set is 5x90kg en me 1RM is 1x100kg. Ik gebruik Crossgrip nog altijd, vind het veel chiller.

Zekers, het is gewoon persoonlijke voorkeur, en aangezien ik olympische grip een suckage grip vind.![]()
Ik snap nooit hoe iemands polsen/handen dat chill kunnen vinden, maar goed. Geen last van want ik doe hem niet.
Nou, sommigen leren zichzelf aan het chill te vinden voornamelijk voor het olympische liften (naam zegt het al) is het van belang, zekers voor een Clean & Jerk.

Oke oke dat is de grip met gekruisde armen neem ik aan?
Nee ik doe m anders, ellebogen naar voren..
Zo geleerd en aangezien ik nooit anders kon dus ook maar gaan accepteren?
Soms wat druk op de polsen maar ach

Vandaag dus geen training omdat ik nog steeds last heb van me knieen, donderdag is weer UB en dan maar even kijken of ik vrijdag wat kan DL'en en FSQ'en.![]()

Na squatten doen men knieeen nooit pijn, de pijn gaat meestal zelfs weg.
Bij deadlift is dat niet het geval. Volgens mij is het ook veel zwaarder voor je knieeen.
Maar je moet zelf zien he![]()

Je knieen kunnen wel wat hebben. Ik squat al 2 jaar met een afgescheurde kruisband.

Je kunt ook gewoon even rusten en het niet forceren zodat het straks gewoon normaal herstelt is
!
.Je knieen kunnen wel wat hebben. Ik squat al 2 jaar met een afgescheurde kruisband.