XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Je kunt ook kniebraces kopen.

Nah, ik ga niet me pijn en last verder dragen op gear.. Ik ga nu gewoon even rusten, misschien niet hardcore en what not maar ik wil liever voorzichtig zijn.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Je kunt ook gewoon even rusten en het niet forceren zodat het straks gewoon normaal herstelt is

:D!

Betere optie lijkt me ook.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Rusten doe je maar op je rustdagen;).

En wanneer je geblesseerd bent. ;)

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

ik 1 jaar, nice

@Mino:
Diep squatten misschien ten koste van form? Tailtuck, Forward knees?

Ze zeiden dat ik geheel onderaan het gewicht support met mijn onderrug en dat dat niet echt de bedoeling is. Ze zeiden dat ik zelfs half van me range moest nemen aangezien ik zo diep zakte. :eek:

Kan altijd nog stiffed legged DL's doen. Ook gedaan hehe kon het niet laten!!

@ je laatste qoute reactie : je moet ook niet op de grond gaan zitten he! :fuu:

• #1.925
Jezus wat snel, klopt zeker. Zonder been training lijkt alles zo weinig, dus heb nu al zin om weer te trainen, maar moet nog even wachten. VET k*t

Lol'd ik weet zeker dat als ik eenmaal in de gym sta ik het niet kan laten om gewoon even te Front Squaten of Squaten.. Dus liever niet. :roflol:

• #1.929
Even weer inkomen na een knieblessure.

Deadlift (strapless en mixed grip, blijkt toch wel chiller te zijn dan ik dacht)

5x60kg
5x80kg
5x100kg
5x120kg
2x140kg (PR zonder straps, was nooit verder gekomen dan 120kg :eek:)

Front Squat

8xbarbell
5x55kg
5x65kg
5x75kg
3x85kg
1x95kg

Grip was belabberd en de stang was focking glad, kortom redelijk k*t.

Calf Presses

30xplatform
50x100kg 20 REPS PR niet echt boeiend, kon al 30x400 maar was nooit verder gegaan dan 30x100 :p
50x150kg 20 REPS PR same story
50x200kg 20 REPS PR ook dus :p

Geen buik en cardio, was vandaag een beetje lui. :p

het valt me op dat er op vrijdag de 13de veel goede trainingen worden neer gezet ! :thumbs:
doe zo voort!

wow nice training..

deze log ga ik volgen (A)

• #1.932
Goeie deadlift, mixed grip is al een goeie eerste stap. maar toch, ik trok vandaag 5x135 pronated grip. En je moet de vraag al beu gehoord zijn, maar hoe staat het cutten ervoor? Still hanging in there? :fuu:

Even weer inkomen na een knieblessure.

Deadlift (strapless en mixed grip, blijkt toch wel chiller te zijn dan ik dacht)

5x60kg
5x80kg
5x100kg
5x120kg
2x140kg (PR zonder straps, was nooit verder gekomen dan 120kg :eek:)

Front Squat

8xbarbell
5x55kg
5x65kg
5x75kg
3x85kg
1x95kg

Grip was belabberd en de stang was focking glad, kortom redelijk k*t.

Calf Presses

30xplatform
50x100kg 20 REPS PR niet echt boeiend, kon al 30x400 maar was nooit verder gegaan dan 30x100 :p
50x150kg 20 REPS PR same story
50x200kg 20 REPS PR ook dus :p

Geen buik en cardio, was vandaag een beetje lui. :p

KEREL!:p

Zo zie ja maar over die mixed grip, meteen 20kg erbij ;)

Goede FSQ toch man en als de barbell te glad is moet je magnesium gebruiken, kan ook op je shirt als't moet ;)

Nog nooit verder dan 120 zonder straps :( ?
Maar goed dan je nu die 2x140 heb gedaan :D

Hoe ging het met je knie ?

Mixed grip is ook logisch dat je meer kan he;)

Zeer netjes gedaan bro!

geen straps of handschoenen bij je deads? neem ik aan!

ik heb tot voor kort altijd met handschoenen getraint. en daar ben ik nu zon beetje helemaal vanaf gestapt. maar het helpt wel hoor bij deadlifts!

• #1.939
Goeie deadlift, mixed grip is al een goeie eerste stap. maar toch, ik trok vandaag 5x135 pronated grip. En je moet de vraag al beu gehoord zijn, maar hoe staat het cutten ervoor? Still hanging in there? :fuu:

Nee, ik suck in cutten dus voeding slecht cardio slecht maar ik ga volgend week proberen weer het op te pakken.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Sorry, ik weet het, I'm a fat bastard. :p

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Zo zie ja maar over die mixed grip, meteen 20kg erbij ;)

Goede FSQ toch man en als de barbell te glad is moet je magnesium gebruiken, kan ook op je shirt als't moet ;)

Heb nog altijd geen magnesium. :)
Ik moet het binnenkort maar eens bestellen maar het is nog de vraag of het in me gym mag, maar ik ga vanuit van niet. (zal mij toch niks schelen)

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Nog nooit verder dan 120 zonder straps :( ?
Maar goed dan je nu die 2x140 heb gedaan :D

Hoe ging het met je knie ?

Lekker opzich kreeg wel klein beetje last omdat ik weer erg diep ging, maar no worries, we gaan gewoon door. :)

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Mixed grip is ook logisch dat je meer kan he;)

Zeer netjes gedaan bro!

Nee want het viel mij juist eerst tegen mixed grip.. Maar goed even paar setjes gedaan en het blijkt toch veel chiller te zijn dan dat ik dacht. Magnesium erbij en me DL gaat vast wel vors omhoog. :)

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

ik heb tot voor kort altijd met handschoenen getraint. en daar ben ik nu zon beetje helemaal vanaf gestapt. maar het helpt wel hoor bij deadlifts!

Handschoenen? **** no, never nooit meegetraind.. :p
Straps was altijd bij het maxen maar nu blijkt dat de 140 ook derin zit zonder straps, 150 waarschijnlijk ook. Dus als ik wat magnesium fix denk ik dat 170 binnen is. :D

say wut?

handschoenen bij deads?? --> :gay:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven