XXL Nutrition

Mishandelde grensrecht overleden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hippierechter gaat als conclusie houden dat het allemaal heel erg is maar:


-alles gebeurde uren na de mishandeling dus we weten niet zeker of....
-jongens wisten niet wat ze deden/ hadden niet de intentie om...
-we weten niet wie de daadwerkelijke dader is vanwege meerdere klappen.

Straf zal laag zijn maak je daar maar voor op.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 20:19 ----------




Onrecht is gewoonweg niet goed of het nou een allochtoon mannetje is die wordt neergeknald omdat hij zijn handen niet hoog genoeg in de lucht hield of de politiek die niet de waarheid durft te zeggen.


Kijk als ze dit soort mannetjes neerschieten omdat ze wegrennen als de politie ze achterna zit is het geen probleem.

ja dat weet ik al zo .. tegenwoordig mag je doen wat je wil en krijg je een straf van twee keer niets..
 
Lekker voor die zoon ook :o:( mijn god § :mad:
 
Onrecht is gewoonweg niet goed of het nou een allochtoon mannetje is die wordt neergeknald omdat hij zijn handen niet hoog genoeg in de lucht hield of de politiek die niet de waarheid durft te zeggen.


Kijk als ze dit soort mannetjes neerschieten omdat ze wegrennen als de politie ze achterna zit is het geen probleem.

Ach als ze de volgende keer op het station staan dan zijn ze gewoon aan de beurt. Duurt even maar het resultaat is wat telt.
 
Soufyan Babou
Daveryon Blasse
Yassin Dardak
Danny Faber
Fady Fayed
Rheza Firmansyah
Ismael Ikhouane
Demian Jibodh
Othman Karimi
Serkan Kiran
W.M.
Younes Roubion
Mandeep Singh
Terrence Stuurop
Kemal Arif Tasli



De namen van de b1 spelers. Weet vrij zeker dat t danny en wouter waren (notsrs)

Danny was het in ieder geval al niet:D

[Link niet meer beschikbaar]

(ˆ ⌣ˆ) ‏@DannyFaber_
@timvandijk1990 nee ben weg uit dat team gegaan 4 weken geleden maar k was nummer 8 en moest dat tenutje inleveren
 
Onder andere VVD-Kamerlid Matthijs Huizing reageerde geschokt op de mishandeling. "Al ben je 15, 16 jaar: wat mij betreft komen ze nooit meer op het sportveld terug". De KNVB noemde de mishandeling in een reactie 'verschrikkelijk voor het slachtoffer en verschrikkelijk voor het voetbal in Nederland'.

Nooit meer op een sportveld, dat zal ze leren!
 
hmmm, dus als je in sportverband iemand doodslaat krijg je alleen een sportverbod? intredasting...

van mij mag de doodstraf terug ingevoerd worden, en snel ook, alsof mensen uit hun fouten leren give me a break
 
Ik vind dat als iemand een vechtsport doet, beheerst, getraind is zijn straf verdubbeld moet worden als hij iemand mishandeld. Mensen die getraind zijn moeten zich juist kunnen beheersen...

Maja wie ben ik...
 
Deze gasten hebben iemand doodgetrapt, die gast van station HS luisterde niet naar de politie.....

Doe je zelf het rekenwerk ?

Niet luisteren naar de politie is een nekschot, dus een grensrechter doodtrappen met 3 man is eerst een schot door de knieschijven en daarna door het achterhoofd. Mooie straf al zeg ik het zelf!


Een beetje zoals dit, de enige juiste straf. Actie op 3:30

http://www.youtube.com/watch?v=gqq9MpbQ9uU
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat als iemand een vechtsport doet, beheerst, getraind is zijn straf verdubbeld moet worden als hij iemand mishandeld. Mensen die getraind zijn moeten zich juist kunnen beheersen...

Maja wie ben ik...

Waren voetballers

Overigens moeten mensen die anderen mishandelen sowieso zwaarder gestraft worden. Nu komen ze bijna altijd met 100 uur schoffelen en een boete weg, behalve als t de dood tot gevolg heeft natuurlijk.

Zou t geen slecht idee vinden om mensen die zinloos geweld beoefenen minimaal een maand in de gevangenis te laten vertoeven.
 
Waren voetballers

Overigens moeten mensen die anderen mishandelen sowieso zwaarder gestraft worden. Nu komen ze bijna altijd met 100 uur schoffelen en een boete weg, behalve als t de dood tot gevolg heeft natuurlijk.

Zou t geen slecht idee vinden om mensen die zinloos geweld beoefenen minimaal een maand in de gevangenis te laten vertoeven.

Ik denk dat hij het had over het feit dat ze bokstraining hadden gekregen?
 
Ik denk dat hij het had over het feit dat ze bokstraining hadden gekregen?

Na een paar bokstrainingen valt t nog niet onder een geoefende boxer toch? :p

Tijd om een vog in te voeren voor t beoefenen van een vechtsport
 
Na een paar bokstrainingen valt t nog niet onder een geoefende boxer toch? :p

Tijd om een vog in te voeren voor t beoefenen van een vechtsport

explain vog?

Enja daar heb je gelijk in :p
 
explain vog?

Enja daar heb je gelijk in :p

Verklaring omtrent gedrag -> Moet je aanvragen op het moment dat je o.a. wapenvergunning wilt aanvragen of iets in de zorg wilt doen..

Mensen met strafblad gewoon geen vechtsporten.

Slaat nergens op dat mensen met strafblad geen wapens mogen maar wel getraind mogen worden om met hun schenen meer kracht uit te oefenen op iemands schedel dan een gemiddeld persoon met een knuppel kan.

Eigenlijk zouden ze dat bij alle sporten moeten doen wanneer ze wedstrijden willen spelen.
 
Zo kun je alles wel afwegen.. een persoon met een strafblad geen Chemie aangerelateerde studies meer laten volgen omdat ze mogelijk leren hoe bommen gefabriceerd kunnen worden.. gaat nergens over.
 
O dacht dat het ook van die kickboxers waren... maar goed agressie dan in het algemeen maar veel harder straffen!
 
20 uur schoffelen?

O nee, vrijuit, ze geven gewoon elkaar de schuld en zo kan niet bewezen worden wie het heeft gedaan. Ook duurde het een paar uur voordat hij overleed dus dan kan ook met iets anders te maken hebben.

Let maar op dat het zoiets wordt en die hufters vrijuit gaan om vervolgens de volgende te klappen.
 
Laatst bewerkt:
we sturen gewoon de DBB knockploeg op hun dak!!!
 
Benieuwd of Teeven en Opstelten eens hun stoere taal kunnen waarmaken
 
Hoorde net op tv dat hij op t veld naar de grond getrokken werd en dat er toen op hem ingeschopt werd. Even later pakten ze hem een tweede x bij de tribune en hij is alsnog naar huis gegaan en teruggekomen voor een andere wedstrijd te bekijken en toen ingestort.

Kan niet anders zijn dan allochtone daders, dit beeld is landelijk te zien in sportcentra, uitgaansgelegenheden en scholen. Met meerdere mensen op 1 en doortrappen en dit om t minste of geringste. Wordt hoog tijd dat het beestje zijn naam krijgt en zulke personen 1 voor 1 opgesloten gaan worden(of afgeslacht voor mijn part)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven