Fitness Seller

Gestopt Miss Beachproof ''DwarvenWarrior'' log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
aah oke!
en zij is een soort van begeleider voor jou? misschien komt dit heel erg onwetend over, maar ik heb echt geen flauw idee haha

Mascha Tieken is niet een soort begeleider. Mijn begeleidster. En ook die van Seeker. En nog een hoop mensen...
Google haar naam maar eens, zie je wat ze allemaal heeft bereikt ;)
 
leuk dat je er weer bent dwarfje
 
welkom terug. Je hebt dus een lekkere vakantie gehad..nu back to business:) en aan mascha heb je idd een goeie ik heb haar ook als begeleider gehad voor mijn 1ste wedstrijd. Succes met je doelstellingen..
 
Mascha Tieken is niet een soort begeleider. Mijn begeleidster. En ook die van Seeker. En nog een hoop mensen...
Google haar naam maar eens, zie je wat ze allemaal heeft bereikt ;)

zoooo dat is inderdaad een flinke lijst! wel tof dat je haar als begeleidster hebt, zal er zeker veel over weten en je goede adviezen geven, daar durf ik niet aan te twijfelen!

succes verder met de contest!
 
welcome back dwarvy! mooi dat je het naar je zin heb gehad. Nu weer lekker gaan trainen en clean food eten:) !
 
welkom terug. Je hebt dus een lekkere vakantie gehad..nu back to business:) en aan mascha heb je idd een goeie ik heb haar ook als begeleider gehad voor mijn 1ste wedstrijd. Succes met je doelstellingen..
Morgen weer gaan knallen, vandaag is het knallen op m'n werk....
zoooo dat is inderdaad een flinke lijst! wel tof dat je haar als begeleidster hebt, zal er zeker veel over weten en je goede adviezen geven, daar durf ik niet aan te twijfelen!

succes verder met de contest!
Als er IEMAND is die me kan helpen het lijf te krijgen wat ik wil hebben dan is zij het gok ik zo... Ze heeft ook een eigen sportschool, handig om af te spreken. En samen te trainen.
welcome back dwarvy! mooi dat je het naar je zin heb gehad. Nu weer lekker gaan trainen en clean food eten:) !

Ik kan niet wachten eigenlijk... :o
 
Als er IEMAND is die me kan helpen het lijf te krijgen wat ik wil hebben dan is zij het gok ik zo... Ze heeft ook een eigen sportschool, handig om af te spreken. En samen te trainen.

ja dat is zeker handig! waar heeft zij een sportschool? begin nou wel nieuwsgierig te worden haha, is dat ook de sportschool waar jij altijd gaat trainen, of ga je daar puur heen voor haar adviezen?
 
goeie keuze dwarfje en succes verders
 
Geen concrete wedstrijdplannen.
Punt is dat ik nu wel gruwelijk hard kan gaan cutten, met een nieuw schema van haar in de hoop dat het werkt (want laatste schema wat ik had heeft gewoon te weinig opgeleverd) - dan heb ik eind van de contest / ergens deze zomer grote kans op matig resultaat, terwijl ik ook gewoon goed kan eten en trainen zoals ik het leuk vind: zwaar, gericht op massa. Dan wordt het 'echte cutten' komend jaar een stuk makkelijker. En wat voor fysiek wil ik? (lange termijn) daar mag ik nog best wel wat massa voor hebben.
]

Ik dacht dat je de laatste tijd juist wel veel progressie had gemaakt? Je taille was toch 11 cm geslonken!...

In ieder geval succes met je nieuwe programma. .pfff ik ben benieuwd hoeveel je in massa aan moet komen van Mascha;).Vind je het mentaal niet moeilijk om weer iets aan te komen?
 
ja dat is zeker handig! waar heeft zij een sportschool? begin nou wel nieuwsgierig te worden haha, is dat ook de sportschool waar jij altijd gaat trainen, of ga je daar puur heen voor haar adviezen?
For fun in Hillegom. Niet mijn vaste sportschool - ga daar alleen naartoe voor begeleiding.
goeie keuze dwarfje en succes verders
Thnx!
Ik dacht dat je de laatste tijd juist wel veel progressie had gemaakt? Je taille was toch 11 cm geslonken!...

In ieder geval succes met je nieuwe programma. .pfff ik ben benieuwd hoeveel je in massa aan moet komen van Mascha;).Vind je het mentaal niet moeilijk om weer iets aan te komen?

Heb wel flinke progressie gemaakt, maar dat heeft niet consequent doorgezet - waardoor het nu gewoon niet handig is om flink te gaan cutten. Wordt dan nl. gokken wat wél werkt, dikke kans dat ik dan half resultaat heb. Vandaar ook mijn twijfel om door te gaan met deze contest.
Ik wil een behoorlijk gespierd fysiek, en droger zijn dan nu - en daarvoor kan ik nu (a) lekker zwaar gaan trainen en (b) meer gaan eten - en dat idee bevalt me wel. Het gaat me om de lange termijn - niet nu even een contest ;)
 
Succes met je nieuwe doelen! (zo noem ik het maar even, ook al zijn ze natuurlijk niet echt nieuw)

Kun je iets meer vertellen over je voeding/training? Misschien niet tot in detail, is waarschijnlijk ook niet echt de bedoeling van Mascha, maar is het heel erg anders dan eerst? Veel meer kcal? Veel meer carbs? Training heel anders? Hoe was je gewicht/vet?
Ben wel benieuwd namelijk, maar je laat (bewust?) zo weinig los. :p
 
Laatst bewerkt:
Weinig tijd... vandaar ook zo weinig updates.
Training mag weer zwaar, op dit moment rond de 10 reps. Heb een 3-daagse split.
Verder weet ik niet hoeveel kcals ik eet (hoef ik ook niet te weten - zolang zij maar weet wat ze doet), een behoorlijk deel daarvan zijn carbs. Low-carb zou niet handig zijn om te bouwen, en om te cutten? Ik heb laten zien dat er weinig met mijn lijf gebeurt wanneer ik weinig tot geen carbs eet.
Verder (vind ik zelf) dat ik ontploft ben op vakantie, en heb een gruwelijke shape laten zien bij onze eerste afspraak - dus dat kan alleen maar beter worden :D
 
Zou zelf wel uitrekenen en bekijken wat mascha doet, van dom weg doen wat je gezegt krijg je een goed fysiek, maar maakt je geen beter atleet.
Kennis kan alleen maar in het voordeel werken.

Veel plezier zaterdag, kan er helaas niet bij zijn, jeff is er misschien wel ,doe hem maar de groeten :)
 
Ik heb ook alles wel staan enzo, maar ga er (nu nog) niet mee rekenen om mezelf niet gek te maken met het aantal kcals enzo. Eerst zien of het werkt (of niet), dan kijken wat het was. Ik doe zelf toch geen aanpassingen in het schema...
Is trouwens allemaal wel erg lekker eten :D
 
Ik heb ook alles wel staan enzo, maar ga er (nu nog) niet mee rekenen om mezelf niet gek te maken met het aantal kcals enzo. Eerst zien of het werkt (of niet), dan kijken wat het was. Ik doe zelf toch geen aanpassingen in het schema...
Is trouwens allemaal wel erg lekker eten :D

Lekker? :s
jeff geeft mij alleen maar vies eten, alleen een pannekoek die lekker/niet vies is.
Stuur eens wat high carb receptjes door :p
 
Simpelste high-carb recept kun je zelf wel verzinnen: rijst - kip - groente.
:p
 
hoe dan ook..dat eten word boring..tenminste..mijn mening dan;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven