michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dikke squatsessie.. gaat de goede kant op
PR's in een cut is echt top

Je wordt echt droog, keep it up man! Respect dat je nieuwe PRs neerzet met een kcal-tekort. Hoe doe je dit zonder refeeds/overschot-dagen?
maar hou dit nog 1 weekje vast en dan weer paar dagen op onderhoud eten
.Ik heb even je hele log doorgenomen omdat ik het idee heb dat jij echt weet wat je doet. Ik ben zelf ook aan het cutten maar ik merk zelf dat ik heel snel moe en futloos wordt tijdens krachttraining en cardio. Dat haalt wel een beetje het plezier uit je training. Heb jij daar nooit last van?
Ik heb nooit echt IF geprobeerd. Ik doe zelf heel standaard 500kcal onder onderhoud elke dag en geen onderscheid tussen rustdag en trainingsdag maar ik merk dat dit niet voor mij werkt. Ben in een maand tijd dan ook nog vrijwel op het zelfde gewicht, merk wel gains qua kracht maar niet echt qua vetverlies gek genoeg. Denk je dat IF mij hierin zou kunnen helpen? Heb je evt. nog tips qua leesvoer om me wat meer te kunnen verdiepen hierin?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/intermittent-fasting-118433/
http://www.leangains.com
Veel lees plezier!
Mooie log (ik ben een stille volger)!
Ik heb even je hele log doorgenomen omdat ik het idee heb dat jij echt weet wat je doet. Ik ben zelf ook aan het cutten maar ik merk zelf dat ik heel snel moe en futloos wordt tijdens krachttraining en cardio. Dat haalt wel een beetje het plezier uit je training. Heb jij daar nooit last van?
Ik heb nooit echt IF geprobeerd. Ik doe zelf heel standaard 500kcal onder onderhoud elke dag en geen onderscheid tussen rustdag en trainingsdag maar ik merk dat dit niet voor mij werkt. Ben in een maand tijd dan ook nog vrijwel op het zelfde gewicht, merk wel gains qua kracht maar niet echt qua vetverlies gek genoeg. Denk je dat IF mij hierin zou kunnen helpen? Heb je evt. nog tips qua leesvoer om me wat meer te kunnen verdiepen hierin?

Een erg minimalistisch schema zo, maar als het voor je werkt waarom niet. Maar als je de grote compounds pakt waarom geen benchpress? Of heb ik iets gemist?
Nog een klein verzoek; zou je wellicht je huidige voedingsschema eens kunnen posten?

Balen man, hoe lang loop je er al mee / heb je er mee gelopen?