- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring Tim! Je shape is IMO nog prima op 1.82 bij bijna 100kg
Zie gewoon je abs er nog doorheen shinen! Op basis van je UB zou ik je echter geen 100kg geven..

heheheheJouw kracht is toch wel indrukwekkend man, goed werk.
En je shape is nog steeds zeer netjes, maar het is niet slecht om het nu even in de gaten te houden![]()

The ****, 100kilo? ik sta op 83 kg en heb niet eens blokjes meer.. 1,83 :'(

Haha..dan zit er een behoorlijke shitload in je LB. Maar dat wist ik al, vandaar dat ik ook UB benadrukte.
41cm armen kan ik voorlopig nog van dromen! Hoe dan ook heb je een super fysiek (bereikt) in een dergelijk korte tijd. Met ook nog eens supergoede krachtstats beloofd dat gewoon een hoop goeds voor de toekomst..en ook met je chest komt het dan wel goed!

Gaat lekker hier, PR PR PR!
Gainen is easy he, en nog steeds een goed fysiek.
Goed bezig!

Tim, je ben nog lean zat! Niet super shredded ofzo, maar je zet verdorie 100kg weg op de weegschaal..toen ik zelf 94kg woog leek mijn belly meer op een bierfust dan een sixpack..![]()

Ik ga volgen Tim!
Hoe ben je op dit schema gekomen of waar heb je het vandaan? Ik zie dit soort schema's veel op T-nation.com staan... Goed bezig sowieso. Het regent hier PR's! (nog geen last vd kniéën of lowerback door elke dag te squatten?)
---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------
Wat is overigens de reden dat je front squat doet? Ik doe zelf namelijk ook altijd front squats, zeker sinds de laatste 8 maanden. Front Squats are the shit!

In! En oppassen dat je niet werkelijk binnen drie weken weer 100kg weegt nu je stopt met cutten he![]()

Sicke front squats man!
Zag je ze gisteren ook nog paused doen op licht gewicht, maar had een beetje haast
Komt er, volgens jou, minder druk op je onderrug te staan met FSQ, ten opzichte van back squats?
En dat lichaamsgewicht... ga er niet eens op in![]()

Potverdomme zeg, gaat nog steeds goed hier
Ik denk eerder dat ik raar opkijk als ik geen pr zie![]()