DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke training! Tof dat je vriendin mee ging trainen!

Front squat
10 x 20
5 x 50
3 x 70
2 x 90
1 x 110
1 x 120
1 x 130
1 x 140 PR!
Deadlift speed pulls @ 70% van 1RM
10 x 20
5 x 60
3 x 90
3 x 110
2 x 130
1 x 150
3 x 155
3 x 155
3 x 155
3 x 155
3 x 155
Chin-up
8 x BW + 8
8 x BW + 8
8 x BW + 8
Pendlay row
8 x 85
8 x 85
8 x 85
DB curls
8 x 16
8 x 16
8 x 16

Goeie frontsquat. Waarom zet je telkens de training van de vorige pagina weer neer als ie toch op de vorige pagina staat?

Thanks man!
Is vaak meer om het makkelijk te maken voor volgers
Kleine moeite om het als quote bij te plaatsen, want gaat toch om de trainingen.

Gruwelijke front squat PR Tim!
Ben benieuwd waar het voor jou 'echt' moeilijk gaat worden..

Ja thanks. Als ik spam wil lezen ga ik wel naar m'n eigen of arnodsi's log =$
Goede workout man. Altijd wel eens tof om samen met de vriendin te gaan trainen!
jouw front squat is mijn squat. ik huil.
whoooot een 3-plate front squat. The real man is born!!! Gefeliciteerd man, knappe prestatie.
In welk tijdsbestek heb je die 140kg front squat PR weten te zetten en wat was je PR voordat je ''daily'' squatting hanteerde?

Gaat hard man, je hebt al een sterke basiskracht en goeie aanleg denk ik. Maar dat elke dag maxen gaat je op termijn niet verder helpen, zeker niet als natural trainee (ik ga er van uit dat je dat bent).
Er is ook veel kritiek op 't schema van Broz, zeker omdat veel van die gasten onder zijn hoede gewoon een behoorlijk stevig kuurschema er tegenaan gooien.
Ik begrijp wel dat je met daily maxes werkt enzo, maar uiteindelijk houdt dat ook een keer op en blijf je gewoon steken. Ik weet niet hoe "makkelijk" je 1RM pogingen nu nog gaan, misschien zit er nog veel rek op.
Volume op de juiste intensiteit is gewoon te laag imo, alhoewel je wellicht als relatieve newbie hier nog goeie gains op zult maken.

Lekkere training! Gefeliciteerd met je PR's!
Nooit gedacht aan olympic schoenen? Gezien de hoeveelheid lifts die je doet.
?Prima PR's weer kerel! Misschien binnekort eens wat filmen?
Ik ben bijvoorbeeld wel eens benieuwd naar je FSQ en je Pendlays!
Adidas Power Perfect II checking in, heerlijke schoenen. Wel vrij prijzig en ik weet niet welk voordeel ze hebben tegen over de goedkopere varianten.. Maar op zichzelf heerlijke dingen met uitzondering van de deadlift heb ik vandaag gemerkt.

Goede front squat man.
Hoe hou jij je armen? Gebruik je je vingers om de bar vast te houden of leg je hem op je schouders met je armen erover heen gekruist?