Reflector
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag in de log van Barbellman een filmpje van Kelei waar hij uitlegt waarom de Zercher squat niet zijn manier van front squatten is. Zijn redenatie was in mijn opzicht gewoon goed. Misschien kan je even een kijkje nemen en laten weten wat je vindt?
Ik heb adidas power perfects II, via nerlinger is het echt waard wat mij betreft. Lekker bezig nog steeds bro..

Mooi werk allemaal.
Die knie... ff uitkijken bro... doe wat goed voelt/wat jou het beste lijkt op dit moment. Mischien wat leg extensions op een stoel doen thuis om te voelen waar de pijn precies zit en wat beweging erin te pompen zonder belasting.

Ging wederom perfect op me All Stars!
Worden bij deze dus gewoon weer me gym shoes komende tijd!
Trainingsschoenen: Timberlands (geen All Stars meer voor mij!)

Netjes hoor. Dat je niet gek wordt van al die singles de hele tijd. Opwarmen voor 1 rep
En wispelturig ben je zeker![]()

Zolang ik dan een PR zet vind ik het wel prima
Enja me impulsieve karakter houdt het leven wel spannend denk ik maar zo hehehe![]()
Moet hier toch even op reageren. Waarom denk je dat je pijn hebt aan knieen? Ligt echt niet aan je schoenen hoor maar gewoon door t feit dat je dagelijks bent gaan squaten met enorm zware gewichten. Hoe kan je er vanuit gaan dat je iedere dag een squat pr kan doen? Daarnaast geef je aan dat je luisterd na de feedback van je lichaam,.maar het is dan wel erg tegenstrijdig dat je vervolgens met pijn in de knieen toch een pr poging gaat doen. Naar mijn mening is dit vragen om problemen.

He, waarom pas je MiTrenZ niet aan naar POPEYE, pffffffffffffff wat een power!!!

Komt door de 'Tren'

LALLLL !
Mooi werk weer hierzo. Goed dat je ''herstellende'' bent.
Waar ga je de Adidas shoes bestellen/kopen? Zoek zelf ook naar dergelijke weightshoes maar NL shops zijn vrij beperkt (of je betaalt meteen 200+ euro)

Het is niet omdat je één mindere training hebt gehad dat je je trainingsopzet moet gaan wijzigen. Wees consistent.
Toch niet slecht bezig geweest bro, sowieso als je kijkt naar het aantal trainingen per week!
Zag je nog bezig met squatten maar ik had zoveel haast om de bus te halen, dat ik niet eens hoi kon zeggen
Weer op de timberlands zag ik?
Komt het uit om volgende week een training te pakken?
Ben zelf dan de hele week vrij, afgezien van maandag, waardoor ik met mijn schema ook wat flexibeler ben omdat ik maar 3x zal gaan trainen waarschijnlijk en nog geen opzet heb![]()
Het is niet omdat je één mindere training hebt gehad dat je je trainingsopzet moet gaan wijzigen. Wees consistent.

Front squat
10 x 20
5 x 50
3 x 70
2 x 90
1 x 110
1 x 120
1 x 130
1 x 140
1 x 150 PR!!!
Ik kan dus voorafgaand aan me training als doel hebben: ik ga 150 FSQ doen.
Echter merk ik gewoon dat het zo niet gaat werken voor mij in de praktijk...
Hoe ga ik het dan wel doen?
Nou zo...
Front squat
10 x 20
5 x 50
3 x 70
2 x 90
1 x 110
1 x 120
1 x 130 (dit is dan me minimum!!)
Elke dag wil ik dus minimaal 1 x 130 FSQ doen oftewel paused oftewel regular.
Is het nou een slechte dag een goede dag elke dag doe ik minimaal dat gewicht!
Daarna ga ik gewoon verhogen, totdat ik gevoelsmatig idee heb dat me techniek niet meer optimaal is.
Zodoende ga ik niet onnodig mezelf pushen tot 150 of limiteer ik mezelf tot 150.
Het kan dus zijn dat ik die dag dan 140 doe of misschien wel 160 als alles super gaat.
Trainingsopzet verandert dus niet alleen me doelstelling voor de dag zelf wel.
Dit zorgt namelijk op den duur voor betere autoregulering en is ook de bedoeling van het programma!
+ 1
Zo weet je nooit wat nu werkt of niet. En wat je uiteindelijk aan dit schema hebt.

, het gaat hem allemaal zo gemakkelijk af...............