- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Drie squatoefeningen op een dag zou me ook wat teveel zijn, maar je probeert iig wel altijd alles!
Nette training kerel

Of course weer volgende hiersucces bro , prima training tussendoor

Kan je laten zien hoe jij de heup flexoren rekt?
En heb je al eens gehoord van RKC planks?
Wat zijn deadbugs btw?
Ben ook wel benieuwd naar hoe je rekt ! kan best wat oefeningen/tips gebruikenMaar goed nieuws dat het helpt man

RKC planks, filmpje van Bret Contreras.
http://www.youtube.com/watch?v=6TKktamzq4o
By the way, ik weet prima hoe je de heup flexoren moet rekken (uiteraard). Dus ik ben vooral voor jou benieuwd hoe je ze doet![]()

Ik hoop dat die dombo hier leest
PT nijmegen is een goede bron inderdaad![]()
Ik vind planks echt verschrikkelijk saai en zo maak je een set kort en krachtig.![]()

Ook hier weer ff volgenStond jij trouwens gisteren op de bus te wachten of was dat iemand anders?

Bijna doodGoeie training man , je komt wel weer terug op je max joh ! Thx voor de info nog trouwens over rekken
Hoe doe je het nu met voeding wat zijn de plannen?
Maandag:
Squat 3 x 6
Paused Bench 3 x 6
Spoto Press 4 x 3
Dinsdag
Deadlift 2 x 6
Bench 2 x 6
Front Squat 4 x 8
Donderdag
Paused Squat 6 x 4
Paused Bench 6 x 4
Close Grip Bench 4 x 8
Vrijdag
Paused Deadlift 4 x 3
Bench 4 x 8
Pendlay row 4 x 8
Progressie model
Wekelijks zal ik de gewichten met +2,5 verhogen als de gestelde reps zijn behaald.
Zoals je kunt zien doe ik tweemaal per week de Paused Bench, omdat ik hier meer volume op nodig heb voor progressie.
Heb in mijn schema qua sets/reps dat hetgeen ik op de Squat en Deadlift doe overeenkomt met Bench.
Pulls en rows heb ik nu eens meer op de achtergrond gesteld, op basis van advies van Mike Tuchscherer.
Eventueel wil ik wellicht de woensdag dan nog besteden aan wat GPP werk bestaande uit, pulls, abs, curls, HIIT, mobiliteit.
Dit zal dan gewoon op lage intensiteit zijn maar hoog volume en weinig rust om zo die groepen toch wat extra te stimuleren.