MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Ja goed

Knieën blijven goed warm en pols is goed gestabiliseerd.
Heb ook totaal geen last meer van me polsen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja goed
Knieën blijven goed warm en pols is goed gestabiliseerd.
Heb ook totaal geen last meer van me polsen![]()
Hij voelt vandaag helaas wel weer verdomde stijf aan
Vond wel druk, maar weinig van meegekregen eigenlijk.
Ja, kon ik mooi aan me techniek werken.
Vind ik namelijk toch nog wel lastig met sumo.
Echt totaal anders dan conventional pullen.
Zou vast kunnen ja, maar deze was € 20
Heb ook gelijk, belt, wraps en sleeves daar besteld.
Prima materiaal allemaal en echt stuk goedkoper dan dure merken.
Hmmm, zal het nog eens testen vrijdag met de bench.
Zou zeggen tik me eens aan, want ben nu wel benieuwd wie jij bent![]()
nicee en 8 euro verzendkosten toch?
ook mooi bij kleding maat indicatie achter elke maat gewichtsklasse er achter bij wie het wel zou gaan passen haha

Als je een kleine aziaat ziet die aardig wat gewichten tilt en in een vest traint. Dan denk ik wel dat je me een aantal keren eerder hebt gezien. ( kom daar 4 x per week namelijk)
Zou vast kunnen ja, maar deze was € 20Heb ook gelijk, belt, wraps en sleeves daar besteld. Prima materiaal allemaal en echt stuk goedkoper dan dure merken. Hmmm, zal het nog eens testen vrijdag met de bench.
nicee en 8 euro verzendkosten toch? ook mooi bij kleding maat indicatie achter elke maat gewichtsklasse er achter bij wie het wel zou gaan passen haha
Scheelt een hoop zonder die IPF fees er bij gerekend
Heb net wat shirts besteld, volgens mij was het 14 euro.
Gewicht zegt ook nog weinig, scheelt een hoop per lengte en vooral nog waar het meeste gewicht zit. Heb zelf XL en XXL besteld, hoop dat ze beide een beetje passen.
Wel echt de traagste site ooit zeg
yesdoe je ook mee?
Dacht dat je al een aantal wedstrijden had gepakt?
liftende familie werkt niet : verkeerde account
:hero07

Scheelt een hoop zonder die IPF fees er bij gerekend
Heb net wat shirts besteld, volgens mij was het 14 euro.
Gewicht zegt ook nog weinig, scheelt een hoop per lengte en vooral nog waar het meeste gewicht zit. Heb zelf XL en XXL besteld, hoop dat ze beide een beetje passen.
Wel echt de traagste site ooit zeg
ja wil daar denk sleeves,wrist wraps en 3 t shirts met squat,benchpress,deadlift er op ahah kosten ma 10tje stuk

Bedankt voor de tip die shooter is voor deze prijs het proberen waard. Voor mijn maatje haal ik gelijk kneesleeves zijn volgens mij alleen niet IPF approved zoals op de site staat.
op site staat toch kuist IPF approved?
waar helpt die shooter eigenlijk voor? om in een deel van de liff sterker te worden? of om een overload te creëren zodat je negatief pak sterker wordt?
aah
Als je nog is een keer een mock meet doet, laat me weten. Oefenen kan geen kwaad![]()

Ja, scheelt echt flink. Site is inderdaad wel echt tergend langzaam. Laat maar weten hoe de shirts bevallen, ben wel benieuwd. Die hadden ze helaas niet meer in me maat![]()
Shirts hebben de vreemdste maten ooit Heb een XL en een XXL.
Beide zitten best strak rond schouder/borst/rug. Mouwen komen bijna tot mijn elleboog. Shirts kunnen zowat tot mijn knieën maar zijn klein aan de onderkant dus alles blijft halverwege hangen.
Franse lanky manmores not even once
10/10 would recommend ~ IGN