- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
ideale manier om meer leden te werven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hoe bedoel je precies
het moet wel allemaal op één dag passen, vijftig deelnemers is best veel hoor
er is nog wel een reservelijst volgens mij, moet je wim bevers even contacteren op fb
ze willen de powerlifting sport toch groter maken en laten opleven ? Dan moeten ze mss overwegen om 2 dagen te organiseren ipv 1
hoe bedoel je precies
het moet wel allemaal op één dag passen, vijftig deelnemers is best veel hoor
er is nog wel een reservelijst volgens mij, moet je wim bevers even contacteren op fb
---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------
Er zijn nog genoeg andere wedstrijden, pak gewoon die DRC cup mee, die is een week later
zo makkelijk werkt dat toch niet
je bent afhankelijk van allerlei vrijwilligers, organisatie, scheidsrechters, laders/vangers, een sportschool die weer een hele dag gesloten is voor publiek etc etc.
50 deelnemers bij zo'n beginnerswedstrijd is trouwens al enorm veel

zo makkelijk werkt dat toch niet
je bent afhankelijk van allerlei vrijwilligers, organisatie, scheidsrechters, laders/vangers, een sportschool die weer een hele dag gesloten is voor publiek etc etc.
50 deelnemers bij zo'n beginnerswedstrijd is trouwens al enorm veel
Toen ik nog deed volleyballen moest ik verplicht scheidsrechter spelen en kantine diensten draaien, alles is mogelijk.
Alleen het sportschool verhaal is lastiger
Heerlijk weer!muizenberg
zit jij hier nou de plaatselijke volleybalclub waar de moeders van t durp de kantine draaiende houden te vergelijken met een niche sport als powerlifting waar iedereen vanuit het hele land moet komen
misschien kan je moeder een dagje komen laden/vangen?

Ja ze hebben het een twee daagse event van gemaakt met gewichtklasses en inschrijfkosten en bekers ( i like bekers)![]()

muizenberg
zit jij hier nou de plaatselijke volleybalclub waar de moeders van t durp de kantine draaiende houden te vergelijken met een niche sport als powerlifting waar iedereen vanuit het hele land moet komen
misschien kan je moeder een dagje komen laden/vangen?