BerendV
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot 8 uur vastenmoet er niet aan denken! Hoeveel kcal eet je dan nog?

vasten tot 20:00
kun je nou nooit eens normaal doen
Goed dat je rug is hersteld! Harde trainingen zie ik hier voorbij komen, keep up the good work!

Hoezo vasten dan? En hoe kom je aan energie om te trainen man?
Hoezo vasten dan? En hoe kom je aan energie om te trainen man?

Waarom zijn jullie nog wakker om 2:00uur snachts op maandag avond!![]()

Heb het altijd wel interessant gevonden, alleen heb ik voor acht uur 's ochtends meestal al zo'n 1500 kcal binnenDrink je overdag alleen water?
Doe dit al jaren zo
Vind trainen op lege maag chill
Plus ik heb ook geen moment honger
Heeft voor kracht ook nooit uitgemaakt

Ik heb 24/7 honger
Als ik niks heb gegeten voor me training, dan ben ik zo zwak he pfff
muizenberg zit jij hier nou de plaatselijke volleybalclub waar de moeders van t durp de kantine draaiende houden te vergelijken met een niche sport als powerlifting waar iedereen vanuit het hele land moet komen misschien kan je moeder een dagje komen laden/vangen?
, ot : vasten is denk idd per persoon en gewenning , ik vind het altijd interessant om idd ervaringen te horen !Waarom zijn jullie nog wakker om 2:00uur snachts op maandag avond!![]()

![]()
, ot : vasten is denk idd per persoon en gewenning , ik vind het altijd interessant om idd ervaringen te horen !
als je na 20:00 uur pas gaat eten moet je wel tot laat opblijven om beetje wat fatsoenlijks naar binnen te krijgen natuurlijk!![]()

Goede trainingen Tim! Heb je nog tips voor sumo's, welke stance goed voor je werkt etc?
Goede trainingen Tim! Heb je nog tips voor sumo's, welke stance goed voor je werkt etc?