- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga ervan uit dat miTRENz een iets doordachtere denkwijze heeft hiervoorMisschien zit het k*t? Als ik probeer te deadliften met een belt heb k zwaar last van mn spareribs.

, heb je wel eens G-Star loose fit geprobeerd, vooral de lichtere kleuren lopen ook nog eens flink uit. Rest van m'n broeken, ben ik ook al uitgescheurd
.
.Ik ga ervan uit dat miTRENz een iets doordachtere denkwijze heeft hiervoor
Draag jij je belt om je borst?

fail
easy peasyDude btw; ik zie nu in je handtekening; "(no belt, wraps or straps)". Ik vraag me af waarom geen van die dingen? Bij geen straps kan ik me voorstellen dat je je knijpkracht ook mee wilt verhogen en het daarom zonder doet. Wat betreft no belt ben ik benieuwd wat hier de reden van is, ik heb hier nog nooit bronnen naar gezocht maar wanneer je zwaar deadlift is een belt toch wel een stuk veiliger? Nu kan een tegenargument zijn dat je uitvoering niet goed is wanneer je een belt nodig hebt dus dan maar beter zonder maar ben benieuwd hoe jij hierover denkt.
Misschien zit het k*t? Als ik probeer te deadliften met een belt heb k zwaar last van mn spareribs.
Ik ga ervan uit dat miTRENz een iets doordachtere denkwijze heeft hiervoor![]()
Nee, maar die belt (vrij breed/hoog, wat je wilt) drukt tegen m'n onderste ribben aan.

Ik squat 3x per week (Bill Starr), begin hier elke training mee, pfffff dat hakt er altijd al goed in.
Daarom neem ik ook altijd een rustdag er na. En zelfs na de vrijdag training, 2 rustdagen (deze traning is zwaarder dan ma/wo).
Broekenprobleem ken ik, heb je wel eens G-Star loose fit geprobeerd, vooral de lichtere kleuren lopen ook nog eens flink uit. Rest van m'n broeken, ben ik ook al uitgescheurd
.
Gelukkig weer vanavond trainen, rugpijn is nagenoeg weg, en ben een paar dagen ziek geweest.
Doe wel rustig aan, zal wel iets lichter trainen, effe aanvoelen hoe het gaat.
En vanaf vandaag start m'n bulk voor circa 3 maand, ben al flink aan het eten.
Mooie uitdaging om zoveel te gaan squaten![]()

Sicke gewichten komen hier weer langs. Keep the pr's coming!

Goed al man..knappe stats +.fysiek na 15 maanden. Geeft mij ook weer motivatie om te knallen.
Pff zoveel pr's weer, i'm out!
Grapje, goede training. Hoe ben je begonnen met de frontsquat want wil deze binnenkort gaan doen dus kan wel wat tips gebruiken![]()

Prima training kerel! Ben je nog aan het opbouwen, wel toch?
Gefeliciteerd met je PR's! Zijn al noemenswaardig![]()
Wanneer ik met een belt ging deadliften deed ik altijd 2 setjes voor mn max set die riem al aan zodat ik hem precies goed kon krijgen.
Nu deadlift ik zowat altijd beltless.

Doordeweeks is wel fijner met oog op gratis reizen!
, wat meer rustPrima, doen we na de tentamens wel een keer, wat meer rust
Is this real life! Zo'n korte trainingstijd...zo'n bodyweight en zulke gewichten..
Waar haal je het vandaan??
..uit een potje..![]()

ik dacht dat ik aardige front squat had met 3x3x100 :| sws in!
maar welkom man!!