AndroidHealthClinic

Mobiel gebruik in gym

Telefoon op vliegtuigstand, excel bestandje met trainingschema open staan, en op de achtergrond mn spotify playlist. Aangemaakt voordat ik ging trainen. Hoef ik ook niet te switchen, alleen soms even snel checken wat de volgende oefening is en eventueel aantal kg erin verwerken :D werkt primaaaaaa.

O ja die types die na elke oefening op hun schema moeten kijken wat ze daarna moeten doen was ik ook helemaal vergeten, fascinerend. Heb dat ook altijd als ik aan het koken ben, moet daar echt een stap voor stap boek bij hebben, gaat helemaal mis anders.

Geluukig hebben zo overal een App voor :D

O ja die types die na elke oefening op hun schema moeten kijken wat ze daarna moeten doen was ik ook helemaal vergeten, fascinerend. Heb dat ook altijd als ik aan het koken ben, moet daar echt een stap voor stap boek bij hebben, gaat helemaal mis anders.

Ik ben zo'n warhoofd dat ik vergeet hoeveel setjes ik al gedaan heb.

tuurlijk want jij heb uiteraard genoeg tijd om een nieuw trainingsschema uit je hoofd te leren! Knap man!

tuurlijk want jij heb uiteraard genoeg tijd om een nieuw trainingsschema uit je hoofd te leren! Knap man!

Is dat zo moeilijk? Je weet toch hoe je je schema gaat samenstellen. Dat is heel eenvoudig. Vraag 1: welke spieren, vraag 2: welke oefeningen. Twee minuten werk om dat vanbuiten te leren.

Beginners kan je het nog vergeven dat ze een spiekbriefje nodig hebben.

Ik ben zo'n warhoofd dat ik vergeet hoeveel setjes ik al gedaan heb.

als je spieren moe zijn dan voel je dat wel hoor ;)

• Like
Waarderingen: Inb4
Jongens.. Het is een vrouw :roflol:

Laat ze maar lullen @Lucille2405 ik accepteer je zoals je bent hoor ;)

Of wat je er überhaupt ook alweer doet toch?!

Precies! Komt omdat ik me druk maak of ik wel geaccepteerd wordt door grote brede jongens, en of ik wel een goede squat techniek heb.. daarbij komt ook nog eens dat ik mn trainingsschema vergeet, en die heb ik al een week! Is daar ook een topic voor? Om hulp te zoeken ?

Precies! Komt omdat ik me druk maak of ik wel geaccepteerd wordt door grote brede jongens, en of ik wel een goede squat techniek heb.. daarbij komt ook nog eens dat ik mn trainingsschema vergeet, en die heb ik al een week! Is daar ook een topic voor? Om hulp te zoeken ?

Ja zie je wel!

Goede squattechniek is op zich wel iets om je druk om te maken.

Terug
Naar boven