- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou toch ook zeker aandacht schenken aan je voedingsschema, het kan je maken of breken.. True story!
O wel? Ik eet namelijk gewoon alles waar ik zin in heb...

Kut trainingsschema van mij heeft steeds andere percentages reps en sets. Dus ik moet elke set weer kijken![]()

Ja eigenlijk wel, omdat als je dit vaker doet de kans op blessures toeneemt, aangezien het een hoog volume schema is.Omdat het belangrijk is dat je geen 9 reps doet wanneer er 8 op je schema staan?![]()
Ja eigenlijk wel, omdat als je dit vaker doet de kans op blessures toeneemt, aangezien het een hoog volume schema is.
Ja eigenlijk wel, omdat als je dit vaker doet de kans op blessures toeneemt, aangezien het een hoog volume schema is.
O ja die types die na elke oefening op hun schema moeten kijken wat ze daarna moeten doen was ik ook helemaal vergeten, fascinerend. Heb dat ook altijd als ik aan het koken ben, moet daar echt een stap voor stap boek bij hebben, gaat helemaal mis anders.

Ik begrijp dat topsporters een heel strikt schema dienen te volgen.
Ikzelf als simpele DBB'er lig er niet wakker van dat ik eens 9 reps ipv 8 doe. Ieder zijn manier van werken uiteraard maar ik heb de indruk dat sommigen teveel bezig zijn met details.
Voorbeelden:
- Mensen die met een strikt % van hun 1rm werken, terwijl dat sowieso een schatting is
- Werken met strikt aantal setjes en reps
- Snelle eiwitten na de training, bcaa tijdens de training, creatine half uur voor de training en/of na de training voor een zo goed mogelijk opname
- ...
In realiteit maakt het eigenlijk heel weinig uit, als je goed traint en eet dan doen die details er niet toe voor 99% van de leden hier. Je maakt het jezelf gewoon onnodig moeilijk en ingewikkeld.
O wat lekker negatief weer lol. En jij zit bij die 10% die alles beter weet? Het valt me steeds meer op dat de meeste hier zichzelf vooral geweldig vinden

Jij gaat het hier niet lang volhouden gok ik.O wat lekker negatief weer lol. En jij zit bij die 10% die alles beter weet? Het valt me steeds meer op dat de meeste hier zichzelf vooral geweldig vinden

Oooo niet ? Waarom niet dan ? Omdat ik gewoon zeg wat ik denk? Net zoals de rest hier ?