- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Hap hap, heb je honger of zo?Oooo niet ? Waarom niet dan ? Omdat ik gewoon zeg wat ik denk? Net zoals de rest hier ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hap hap, heb je honger of zo?Oooo niet ? Waarom niet dan ? Omdat ik gewoon zeg wat ik denk? Net zoals de rest hier ?
Oooo niet ? Waarom niet dan ? Omdat ik gewoon zeg wat ik denk? Net zoals de rest hier ?
Grappig dat er gedacht wordt dat ik serieus ben, dat ben ik al niet meer sinds er is gezegd dat ik op m'n Squat techniek moet petten
Oooo niet ? Waarom niet dan ? Omdat ik gewoon zeg wat ik denk? Net zoals de rest hier ?

Is daar nog een chille app voor beschikbaar? Of gebruik je Excel oid?Ik gebruik wel mijn mobiel om mijn herhalingen en gewicht in te geven van een oefening. Zodat ik een beetje kan volgen of ik wel degelijk progressie maak eigenlijk.
die van xxl is wel overzichtelijk, kost volgens mij eenmalig een paar euroIs daar nog een chille app voor beschikbaar? Of gebruik je Excel oid?
Triggered
Qft.Maar ik lees een krantje tussen setjes door. Geen idee wat de rest doet op hun mobieltjes in de gym.
Nee omdat je de diva uitgehangt. Wat er gezegd werd is niet verkeerd bedoelt, maar jou mogen ze natuurlijk niets wijsmaken. Chill out![]()

Amen.Ik hang niet de diva uit.. heb niks verkeerds gezegd. Hoe kan dit goed bedoeld zijn dan ?
"O ja die types die na elke oefening op hun schema moeten kijken wat ze daarna moeten doen was ik ook helemaal vergeten, fascinerend. Heb dat ook altijd als ik aan het koken ben, moet daar echt een stap voor stap boek bij hebben, gaat helemaal mis anders."
"Als dat al te moeilijk voor je is, ben ik benieuwd naar je squattechniek"
"Jongens.. Het is een vrouw"
Als mensen mij voor lul willen zetten op een forum, kan je niet van mij verwachten dat ik onder een steen ga liggen, ja en amen zeg, en vooral lekker door laten gaan. Nope, dan liever een diva![]()
Ik hang niet de diva uit.. heb niks verkeerds gezegd. Hoe kan dit goed bedoeld zijn dan ?
"O ja die types die na elke oefening op hun schema moeten kijken wat ze daarna moeten doen was ik ook helemaal vergeten, fascinerend. Heb dat ook altijd als ik aan het koken ben, moet daar echt een stap voor stap boek bij hebben, gaat helemaal mis anders."
"Als dat al te moeilijk voor je is, ben ik benieuwd naar je squattechniek"
"Jongens.. Het is een vrouw"
Als mensen mij voor lul willen zetten op een forum, kan je niet van mij verwachten dat ik onder een steen ga liggen, ja en amen zeg, en vooral lekker door laten gaan. Nope, dan liever een diva![]()
De meeste bodybuilders zijn nog al onzeker over zichzelf.. Dat is niet zo vreemd ook als je ziet wat ze allemaal moeten doen en laten om er in hun ogen ''goed'' uit te zien om een chick te scoren. Kijk nu bijvoorbeeld naar Sanca, scheert zichzelf 3 maal daags in de hoop ''gladjes'' gevonden te worden.... Nou mij niet gezien hoor. Ik draag gewoon een lange cape en een haatbaard.O wat lekker negatief weer lol. En jij zit bij die 10% die alles beter weet? Het valt me steeds meer op dat de meeste hier zichzelf vooral geweldig vinden
De meeste bodybuilders zijn nog al onzeker over zichzelf.. Dat is niet zo vreemd ook als je ziet wat ze allemaal moeten doen en laten om er in hun ogen ''goed'' uit te zien om een chick te scoren. Kijk nu bijvoorbeeld naar Sanca, scheert zichzelf 3 maal daags in de hoop ''gladjes'' gevonden te worden.... Nou mij niet gezien hoor. Ik draag gewoon een lange cape en een haatbaard.