MuscleMeat

Mobiel gebruik in gym

De meeste bodybuilders zijn nog al onzeker over zichzelf.. Dat is niet zo vreemd ook als je ziet wat ze allemaal moeten doen en laten om er in hun ogen ''goed'' uit te zien om een chick te scoren. Kijk nu bijvoorbeeld naar Sanca, scheert zichzelf 3 maal daags in de hoop ''gladjes'' gevonden te worden.... Nou mij niet gezien hoor. Ik draag gewoon een lange cape en een haatbaard.

Sinds ik geld heb hoef ik niks meer aan mijn uiterlijk te doen.

Sorry @Sanca ik ga terug mijn dwangbuis in:-)

@Sanca : laat jij jezelf zomaar een kaalgeschoren gladde jongen noemen?
Hij heeft wel gelijk.

308352_239891432733236_832125944_n.jpg

Je zult in de loop van je leven ontdekken, dat het niet alleen op dit forum is dat mensen zich op één directe lijn met god almachtig stellen. Het is gewoon iets in de mens. En het is typisch Nederlands om stiekempjes op een forum te gaan ellendebakken over een ander.

Zoals u wel tussen de regels door kunt lezen ben ik nog al deskundig. Zodoende

• Like
Waarderingen: Vonk
Godsamme, kan al die verschillende vrijdagreltopics niet meer bijhouden.

1zAbw.gif

Wat een slechte fotoshop...:D

Goeie ouwe tijd waar we maar in 1 logje hoefde te kijken :roflol:

Is daar nog een chille app voor beschikbaar? Of gebruik je Excel oid?
ik gebruik jefit pro. niet betaald, wel gedownload ;) Geen reclame en zonder updates zodat niet telkens de lay-out volledig veranderd of mijn schema's verdwijnen. Dit was bij mij telkens het geval. Vind het een makkelijk programma, is natuurlijk ook maar wat je gewoon bent

Ik hang niet de diva uit.. heb niks verkeerds gezegd. Hoe kan dit goed bedoeld zijn dan ?
"O ja die types die na elke oefening op hun schema moeten kijken wat ze daarna moeten doen was ik ook helemaal vergeten, fascinerend. Heb dat ook altijd als ik aan het koken ben, moet daar echt een stap voor stap boek bij hebben, gaat helemaal mis anders."

"Als dat al te moeilijk voor je is, ben ik benieuwd naar je squattechniek"

"Jongens.. Het is een vrouw"

Als mensen mij voor lul willen zetten op een forum, kan je niet van mij verwachten dat ik onder een steen ga liggen, ja en amen zeg, en vooral lekker door laten gaan. Nope, dan liever een diva :p

Ik snap je wel, maar je schiet enorm in de verdediging..laat jezelf gewoon niet zo kennen. In ieder geval welkom op het forum :)

Terug
Naar boven