Fitness Seller

Mobiel gebruik in gym

Bezoekers in dit topic

Je neemt ons en jezelf allemaal veel te serieus. Dus leun lekker achterover, lach om ons en vooral om jezelf.
 
Och...meisjes van 21 :dunno:
 
Damn, topic gemist. Ben ik nog op tijd?
 
Damn, topic gemist. Ben ik nog op tijd?

image.jpg
 
Hoeveel White knights zullen op dit moment dat karma knop missen?
 
O wat lekker negatief weer lol. En jij zit bij die 10% die alles beter weet? Het valt me steeds meer op dat de meeste hier zichzelf vooral geweldig vinden


op DBB wel ,in real life zijn het onzekere ecto's
 
90% van de mensen weet toch te weinig af van programmering, dus dan maakt het idd niet echt uit of je een setje/rep meer of minder doet.
maar wat is de reden van een schema als je het niet strict gaat volgen?
O wat lekker negatief weer lol. En jij zit bij die 10% die alles beter weet?
Hij schrijft anders geen onzin dat 90% te weinig afweet van programmering. Dat is nog conservatief ingeschat. Voor velen maakt het ook nauwelijks uit of er een herhaling of set meer of minder gedaan wordt wanneer dit tegenover het totale volume (en tonnage) per week/ mnd wordt gehouden.
Het valt me steeds meer op dat de meeste hier zichzelf vooral geweldig vinden
Welkom op een forum waar velen een bovengemiddelde interesse hebben in fysieken en streven naar balans en perfectie. Waarvan sommige in enige mate leiden aan 'bigorexia'. Andere leggen de accenten meer op kracht en leven minder strikt qua dieet. Maar wij vinden allen onszelf geweldig. Niet alleen van Amsterdam, maar ook van Rotterdam.. En van Eindhoven. ;) Why so serious.
 
O ja die types die na elke oefening op hun schema moeten kijken wat ze daarna moeten doen was ik ook helemaal vergeten, fascinerend. Heb dat ook altijd als ik aan het koken ben, moet daar echt een stap voor stap boek bij hebben, gaat helemaal mis anders.
Ik snap dat best als je net begonnen bent met trainen. De eerste weken had ik ook moeite om een schema te houden. Maar je ziet het vooral bij die lui die al jaren in de sportschool komen en kennelijk nog steeds een a4'tje of hun telefoon nodig hebben om te weten welke curloefening ze na hun huidige oefening moeten doen. Daar verbaas ik mij ook wel over.
 
Ik snap dat best als je net begonnen bent met trainen. De eerste weken had ik ook moeite om een schema te houden. Maar je ziet het vooral bij die lui die al jaren in de sportschool komen en kennelijk nog steeds een a4'tje of hun telefoon nodig hebben om te weten welke curloefening ze na hun huidige oefening moeten doen. Daar verbaas ik mij ook wel over.

Net als mensen die ruim een jaar trainen en een homegym gaan starten zichzelf afvragen wat ze aan moeten schaffen. Het zal wel het verschil zijn tussen mensen met passie en die met een verplichting om te gaan trainen.
 
Of gewoon lui en laten het graag voor zich uitkauwen..
 
Ik zit pas in de 2e week van m'n nieuwe trainingschema , dus nee, ik weet hem niet uit m'n hoofd ben zowieso een persoon met een geheugen van een goudvis haha
 
Ik snap dat best als je net begonnen bent met trainen. De eerste weken had ik ook moeite om een schema te houden. Maar je ziet het vooral bij die lui die al jaren in de sportschool komen en kennelijk nog steeds een a4'tje of hun telefoon nodig hebben om te weten welke curloefening ze na hun huidige oefening moeten doen. Daar verbaas ik mij ook wel over.
Tja als je elke 2 weken een ander schema uit een of ander magazine of vage website haalt en brainless alle oefeningen volgt... En dat komt echt nog vaker voor dan je zou vermoeden ( en hopen )
 
Tja als je elke 2 weken een ander schema uit een of ander magazine of vage website haalt en brainless alle oefeningen volgt... En dat komt echt nog vaker voor dan je zou vermoeden ( en hopen )

Gelukkig heb ik m'n schema laten maken door iemand die er verstand van heeft
 
Back
Naar boven