thomas19
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klusmier's "barmhartigheid" ten opzichte van homofilie laat al snel de wrange kantjes van zijn k*tgodsdienst tonen.
Wat maakt het eigenlijk ook uit of het genetisch vastligt of niet, alsof iemand ook last kan hebben van een ander zijn coïtusuele voorkeur.
Mensen zijn vrije wezens en laat ze potverdomme eens van het leven genieten, als ze daarbij liefde vinen bij iemand van het zelfde geslacht, so what.
Klusmier's "barmhartigheid" ten opzichte van homofilie laat al snel de wrange kantjes van zijn k*tgodsdienst tonen.

Er zijn verschillende theorien over het ontstaan van homofilie. Er is een theorie die stelt dat er een genetische factor een rol speelt. Een andere theorie stelt dat een embryo blootgesteld aan een afwijkende hormoonhuishouding bepaalde hersenabnormaliteiten ontwikkelt. Zo lijkt een onderdeeltje in de hypothalamus waarvan men denkt dat het verantwoordelijk is voor coïtusuele voorkeur bij homo's meer op dat van vrouwen dan mannen.
Nogmaals, homofilie is geen bewuste keuze. Kom dus niet aan dat homocoïtusuelen niet de geloofsnormen willen accepteren.

![]()
Rare gedachte ?
Hoe kunnen homo's de geloofsnormen accepteren ? Dat is toch een onmogelijk zaak ?

ik VIND van wel, dit is dus zuiver MIJN MENING...............en die mag ik vrij uiten!
als je dat niet aanstaat, reageer dan niet: waarom worden homo's zo beschermd en allochtonen in een verdomhoekje gedrukt?
( antwoord: omdat een allochtoon tenminste nog voor zichzelf kan opkomen!)
![]()

Lijkt me sterk dat homofilie een sterke keuze is. In veel landen moet je vrezen voor je leven als uitkomt dat je homo bent. Wie kiest daar in godsnaam bewust voor?
Volgens mij zijn mensen die denken dat homocoïtusualiteit een keuze is zelf homo of bi, want een hetero zoals ik zou nooit vrijwillig kunnen kiezen voor coïtus met mannen, ik moet er gewoon niet aan denken. Als je denkt dat het mogelijk is te kiezen voor coïtus met mannen heb je die afkeer van homo coïtus kennelijk niet.
ik denk dat een homo zelf wel weet of hij er voor kiest of niet.
Of is de hele homogemeenschap een groep van hetero's die eigenlijk wel van vrouwen houdt, maar het om de een of andere mysterieuze wijze onderdrukt.![]()

als je mijn mening niet aanstaat, moet je mijn postjes ook niet lezen!
je hoeft het niet af te schuiven op mijn Godsdienst; maar je zult me er zelf op aan moeten spreken!
![]()
ik VIND van wel, dit is dus zuiver MIJN MENING...............en die mag ik vrij uiten!
als je dat niet aanstaat, reageer dan niet: waarom worden homo's zo beschermd en allochtonen in een verdomhoekje gedrukt?
![]()
volgens mij zijn het geen echte kerels, die durven namelijk wel voor hun principes uit te komen en toekomstgericht verantwoordelijkheid te nemen voor hun sterke nageslacht!
ja, ik weet dat ik nu een heleboel tere zieltjes aan t vertrappen ben!
laten we het er maar op houden dat ik het net zo leuk vind als Rita Verdonk die er prat op wil gaan Antillianen terug te sturen naar hun eigen land! ( terwijl Antillianen officieel gewoon Nederlander zijn, en helemaal NIET uit NL kunnen worden gezet)
beetje natrappen naar de NL-maatschappij waarin ieder voor zichzelf gaat en andere belangrijke dingen steeds meer dreigen te vergeten.........
.....................wat ben ik toch blij op dit eilandje, waarin helaas de politiek uit criminelen bestaat, maar de mensen zelf gelukkig nog weten wat normen & waarden zijn!
![]()
NIETS is ONMOGELIJK...................en zelfs DAT niet!
![]()
NIETS is ONMOGELIJK...................en zelfs DAT niet!
![]()

Als je weet dat je mensen hier mee pijn doet, waarom doe je dat dan toch bewust op de manier waarop je dat doet?
Je bent blij dat de Antillen een bijna anti-homo beleid voeren maar je piept wel als Antilianen worden terug gestuurd, dan zijn het opeens Nederlanders.
Maar wij accepteren het homo huwelijk Klus !