Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieus wat lul je allemaal nelson mandela
Moorden is soms gewoon nodig, al dan niet doden
Jou mening staat mij niet aan, omdat ik deze bekrompen en onjuist vind. Je mag een mening hebben, dat is een recht, over de inhoud van die mening mag echter gediscusieerd worden. Homofilie wordt steeds meer geaccepteerd, omdat steeds meer mensen inzien dat er niets mis mee is. Helaas gaat dat voor bepaalde groepen wat minder snel![]()

Ja en wat dacht je van het leven in het hiernamaals
Lekker genieten hier van de mannen, en niet denken aan het hiernamaals
Als je als moslim als homo zijnde wordt geboren, is het juist een test van allah swt om je dan niet aan je behoeftes om het zo maar te noemen
In de naam van Allah, de Barmhartige, de Meest Genadevolle.
Gezegend is Degene in Wiens Hand de Heerschappij is. En hij is Almachtig over alle zaken.
Degene Die de dood en het leven heeft geschapen om jullie te beproeven, wie van jullie de beste daden verricht. Hij is de almachtige, de Vergevensgezinde.Degene Die zeven hemelen heeft
Voor de persoon wie zijn zijn eed schendt, doet dit tot zijn eigen nadeel en wie zijn belofte aan Allah vervult in moeilijke omstandigheden, zal de grootste beloning ontvangen

Geen goesting om een nieuwe topic te openen. Vandaag godsdienstles gehad.
Leraar komt binnen en schrijft op het bord megagroot: God =/= almachtig.
Dan geeft ie verder uitleg aand de hand van een voorbeeld.
Een mens kan zijn kind verliezen en zich bij god afvragen 'waarom ik'. Maar God is niet almachtig, hij ziet niet alles. Dat is wat jullie wijsgemaakt worden.
Op den duur worden mensen boos op god en soms met als gevolg dat ze hun geloof verliezen.
End of story.
i say: all ways lead to Rome
Voor iemand het gaat vragen wat mijn reactie was etc...
Nee, ik heb niks gezegd. Ik heb gehoord van vrienden dat hij er niet tegen kan dat zijn geloof wordt gebashed. Om problemen te vermijden hou je gewoon je mond en luister je naar hem.
Hij leek alleszinds niet als iemand die 'extreem' was, want man, als een christen al zegt dat god niet almachtig is
Ik zie wel hoe het nog evolueert. Reteinteressant les, dat wel. Ik verheug me al op de 2de![]()
Godsdienstles? Wat voor opleiding doe je dan als ik vragen mag...

Godsdienstles? Wat voor opleiding doe je dan als ik vragen mag...
Middelbaar dus?
Ik heb op het VWO ook nog godsdienstles gehad. Boekje moeten doorwerken over de bijbel enzo. Nulkritisch natuurlijk (christelijke school)
Daarnaast ook een minieme hoeveelheid filosofie gehad, maar dat was een lachertje.

Middelbaar dus?
Haha inderdaad ik heb ook nog een tijdje op een christelijke school gezeten (geen geslaagd huwelijk) waar we vrijdagmiddag godsdienst kregen. Weet niet hoevaak ik er heb gezeten, maar de keren dat ik er was waren in ieder geval niet nuchter![]()

ik heb nog geen 1 moderne godsdienstleraar gehoord die zij dat god oppermachtig was.
Klinkt als heftige sm, waar Allah het zweepje mag dragen.
Neen spiertje16 het wordt tijd dat je het puberaal denken achterwege laat en eens je tijd wat meer aan kwalitatief hoogstaandere lectuur overgeeft.
BTW als voorwaardelijke liefde voor een oppermachtig, autoritair vaderfiguur mag (sorry: moet), waarom dan ook niet voor andere venten?
Hier ga ik niet eens op in
Je beledigt allah swt alsof het een sport is, maar jij krijgt je straf ook.
Iedereen komt aan de beurt op de dag des oordeels
geen probleem naar jouw visie zullen de briljanste denkers en de interessantse persoonlijkheden in de hel belanden.
De hemel lijkt me toch een dooie boel daar tussen alle slaafse schapen.