MuscleMeat

Moderne wetenschap in de Bijbel

Je piept wel anders begin je er niet over en ga je er al helemaal niet over door.

Monsterbump, maar weet iemand wie de hedendaagse bijbel geschreven heeft?

Want er komen termen in de bijbel voor die wij, als menschheid, pas sinds relatief kort kennen..

Wat maakt het eigenlijk ook uit of het genetisch vastligt of niet, alsof iemand ook last kan hebben van een ander zijn coïtusuele voorkeur.
Mensen zijn vrije wezens en laat ze potverdomme eens van het leven genieten, als ze daarbij liefde vinen bij iemand van het zelfde geslacht, so what.

Klusmier's "barmhartigheid" ten opzichte van homofilie laat al snel de wrange kantjes van zijn k*tgodsdienst tonen.

Ja en wat dacht je van het leven in het hiernamaals
Lekker genieten hier van de mannen, en niet denken aan het hiernamaals
Als je als moslim als homo zijnde wordt geboren, is het juist een test van allah swt om je dan niet aan je behoeftes om het zo maar te noemen

In de naam van Allah, de Barmhartige, de Meest Genadevolle.
Gezegend is Degene in Wiens Hand de Heerschappij is. En hij is Almachtig over alle zaken.
Degene Die de dood en het leven heeft geschapen om jullie te beproeven, wie van jullie de beste daden verricht. Hij is de almachtige, de Vergevensgezinde.Degene Die zeven hemelen heeft
Voor de persoon wie zijn zijn eed schendt, doet dit tot zijn eigen nadeel en wie zijn belofte aan Allah vervult in moeilijke omstandigheden, zal de grootste beloning ontvangen

Wel oneerlijk vind je niet ?
Jij bent geen homo, dus kan jij ook niet weten hoe zij zich voelen of...toch misschien wel.
Beeld je dit voor: jij die coïtus heeft met een vent, hem pijpt etc....Je zou waarschijnlijk nu braakneigingen hebben:p
Wel, zo kunnen homo's zich ook voelen tegenover een meisje. Zou jij het dan kunnen, om god te "pleasen", coïtus hebben met mannen je ganse leven ?
Waarom is god ook zo wreed om zoiets te doen ? Hij lijkt wel eerder een sadist dan een barmhartig figuur als je het mij vraagt.

Om je geloof te testen
Hun beloning hiervoor zal dan ook grootser zijn in het hiernamaals

Kan die mother****er dan niet gewoon in je hersens kijken? Hij kan toch alles?

Om je geloof te testen
Hun beloning hiervoor zal dan ook grootser zijn in het hiernamaals

Sommige zaken gaan gewoon niet. Ik ga zieke voorbeelden geven: Zou jij een gast nken als god het zou willen ? of nog extremer==> Zou jij bereid zijn coïtus te hebben met je broertjes, zusjes, ouders ?
Je zal zeggen dat god nooit zoiets zou vragen, maar het is ook een hypothetische vraag van mij.
Ik ben dan ook nog zeer mild geweest met mijn vragen. Ik kan ook in detaild treden, maar ik denk dat niemand daar op zit te wachten:p
Net zoals jij die zeker in geen geval dat soort zaken zou doen, zo gaan homos ook geen meisje nken. God kan zeggen wat ie wil.

Sommige zaken gaan gewoon niet. Ik ga zieke voorbeelden geven: Zou jij een gast nken als god het zou willen ? of nog extremer==> Zou jij bereid zijn coïtus te hebben met je broertjes, zusjes, ouders ?
Je zal zeggen dat god nooit zoiets zou vragen, maar het is ook een hypothetische vraag van mij.
Ik ben dan ook nog zeer mild geweest met mijn vragen. Ik kan ook in detaild treden, maar ik denk dat niemand daar op zit te wachten:p
Net zoals jij die zeker in geen geval dat soort zaken zou doen, zo gaan homos ook geen meisje nken. God kan zeggen wat ie wil.

Als allah swt het zou willen, dan ja
Maar alleen op voorwaarde dat ik rechtstreeks contact met allah swt zou hebben, dus geen droom e.d
Dus Ja ja ja op al je vragen.Als allah swt het zou willen dan zou ik ze ook doden, tenminste dan hoop ik dat het zou durven en met de kracht van allah swt genoeg lef bij elkaar zou rapen om het te doen. Net zoals elke rechtschapen moslim hopelijk hetzelfde zou doen
Maar nogmaals zoals je al zei, zulke dingen zou allah swt niet vragen want Allah swt is de Meest Rechtschapene en dat staat ook niet in de koran.

OMFG. Sorry spiertje, maar dat vind ik behoorlijk ziek.
Vind je dan zelf niet dat jezelf hechten aan iets gevaarlijke dingen kan veroorzaken. Ik had het over incest, dat is niet zo gevaarlijk. Maar moest ik de vraag anders formuleren zoals: zou jij doden in naam van god...Je zou waarschijnlijk ook 'Ja' zeggen. Kijk, dan is het al duidelijk dat religie zeer gevaarlijk is. Een persoon moet al de teksten zo interpreteren dat hij zonder genade iedereen uitvermoord + met het feit dat hij er zeker van is dat hij een goeie daad verricht.
Gevaarlijke shit man!

Ja en wat dacht je van het leven in het hiernamaals
Lekker genieten hier van de mannen, en niet denken aan het hiernamaals
Als je als moslim als homo zijnde wordt geboren, is het juist een test van allah swt om je dan niet aan je behoeftes om het zo maar te noemen

In de naam van Allah, de Barmhartige, de Meest Genadevolle.
Gezegend is Degene in Wiens Hand de Heerschappij is. En hij is Almachtig over alle zaken.
Degene Die de dood en het leven heeft geschapen om jullie te beproeven, wie van jullie de beste daden verricht. Hij is de almachtige, de Vergevensgezinde.Degene Die zeven hemelen heeft
Voor de persoon wie zijn zijn eed schendt, doet dit tot zijn eigen nadeel en wie zijn belofte aan Allah vervult in moeilijke omstandigheden, zal de grootste beloning ontvangen

Ach testen.
We worden niet getest,..we zijn een test.
We testen elkaar !!!
Je zoekt het zover buiten jezelf dat het zicht vertroebelt.
Het gaat God/Allah om de liefde,.. het gaat er niet om WAT je bent, maar HOE je bent.
Liefde is waar het om draait, dat komt overal weer in terug.

Is God mannelijk of vrouwelijk?, of hermafrodiet ?
God heeft geen geslacht, en doet er met iedereen op los !!!!!

OMFG. Sorry spiertje, maar dat vind ik behoorlijk ziek.
Vind je dan zelf niet dat jezelf hechten aan iets gevaarlijke dingen kan veroorzaken. Ik had het over incest, dat is niet zo gevaarlijk. Maar moest ik de vraag anders formuleren zoals: zou jij doden in naam van god...Je zou waarschijnlijk ook 'Ja' zeggen. Kijk, dan is het al duidelijk dat religie zeer gevaarlijk is. Een persoon moet al de teksten zo interpreteren dat hij zonder genade iedereen uitvermoord + met het feit dat hij er zeker van is dat hij een goeie daad verricht.
Gevaarlijke shit man!

Dus wat?
Elke moslim zou zoiets wel doen, vraag maar in het rondte en anders liegen ze proberen ze schijn voor te houden.
Hell wat lul ik, elke gelovige moslim jood of christen zou dat wel doen
Als allah swt morgen opeens voor je verschijnt en je weet zeker dat het allah is en hij jouw diezelfde dingen vraagt om te doen(geen idee waarom, vraag me af zowieso waarom je zoiets vraagt)dan zou jij dat waarschijnlijk ook doen
Je kent ied wel? Het grote moslimfeest wel.

Dat heb je immers zelf ook wel jaren gevierd.Dat hele feest draait om de concept van dat god aan Abraham vroeg om zijn zoon te offeren, en zijn kop eraf te hakken
Abraham, moge zijn ziel rusten in het paradijs deed dit met zijn volle geloof en god stopte hem en gaf hem een schaap.
Dus wat jij veronderstelt zou zowieso nooit gebeuren

Dat verhaal ken ik en persoonlijk zou ik nooit over mijn hart krijgen om mijn meest geliefde personen te kunnen vermoorden. Zo denk ik nu, zo dacht ik vroeger ook (toen ik nog moslim was).

Ik heb da vraag gesteld omdat incest een dikke taboe is en heel veel mensen struikelen daarover. Met name gelovigen, zij moeten een keuze maken tussen god of hun familie. Jij koos voor god. Je zegt dat alle gelovigen hetzelfde keuze zou maken als jij.
Als ik je woord mag geloven, dan is dit de ultieme bewijs dat gelovigen extreem gevaarlijk zijn. Ze zijn tot alles in staat.
...Maar ik betwijfel of elke gelovige dezelfde gedachtengang heeft als jij. Het valt gewoon moeilijk te geloven.

Dat verhaal ken ik en persoonlijk zou ik nooit over mijn hart krijgen om mijn meest geliefde personen te kunnen vermoorden. Zo denk ik nu, zo dacht ik vroeger ook (toen ik nog moslim was).

Ik heb da vraag gesteld omdat incest een dikke taboe is en heel veel mensen struikelen daarover. Met name gelovigen, zij moeten een keuze maken tussen god of hun familie. Jij koos voor god. Je zegt dat alle gelovigen hetzelfde keuze zou maken als jij.
Als ik je woord mag geloven, dan is dit de ultieme bewijs dat gelovigen extreem gevaarlijk zijn. Ze zijn tot alles in staat.
...Maar ik betwijfel of elke gelovige dezelfde gedachtengang heeft als jij. Het valt gewoon moeilijk te geloven.
Ik zeg toch ook niet dat ik het zou doen
Ik zeg alleen dat ik hoop dat ik de kracht zou hebben om het te doen en dat mijn imaan er ook sterk genoeg voor is
Gozer, de profeet mohammed swt was getrouwd met aicha en die was 12 JAAR

En dat is praktisch voor elke moslim het meest heilige wat er is, dus wat je zegt gaat niet op

Ik ga effe dieper op in dat 'kracht'. Wat bedoel je daar precies mee ?
Zou je het niet over je hart krijgen ? Bedoel je het zo ?
Ik weet niet hoe je band is met je ouders, broers etc, maar als het in zekere mate zoals de mijne is, dan krijg je zoiets niet voor elkaar.
Ik durf zelfs wel te zeggen: als zie ik de hel, juist voor mij!

En met je laatste zin ben ik ook niet echt precies mee. Op wat bedoel je : 'wat je zegt gaat niet op'

Ik ga effe dieper op in dat 'kracht'. Wat bedoel je daar precies mee ?
Zou je het niet over je hart krijgen ? Bedoel je het zo ?
Ik weet niet hoe je band is met je ouders, broers etc, maar als het in zekere mate zoals de mijne is, dan krijg je zoiets niet voor elkaar.
Ik durf zelfs wel te zeggen: als zie ik de hel, juist voor mij!

En met je laatste zin ben ik ook niet echt precies mee. Op wat bedoel je : 'wat je zegt gaat niet op'
Precies, want ik houd van mn familie en de band is goed
Zelfs dan nog, want je geloof moet als een berg vastzitten om zoiets te kunnen doen, ik betwijfel ook heel erg of ik het zou kunnen doen.

Daarom zeg ik ook, ik zou hopen dat mn geloof zo sterk is dat ik zoiets zou kunnen doen Maar mn ouders zouden het wel begrijpen aangezien ze zelf ook moslim zijn en zouden zich vereerd voelen
Waarom stel je dit soort rare vragen man, dit zijn toch dingen die toch nooit zouden gebeuren en je waarschijnlijk heel anders aanpakt op het moment zelf

Laatst bewerkt:
Ik wil weten hoever een persoon aan een 'onzichtbaar wezen' kan hechten. Als het al zover gaat dat ze zelfs incest durven plegen, dan is dat zeer erg gesteld.

Ik weet dat het een zeer aparte vraag is, kan ik niet genoeg benadrukken, maar incest is zowat de meest taboe onderwerp ever! Ik geloof dat zelfs de grootste moslim daarover zou struikelen. Ik kon ook de vraag anders formuleren(zou jij je ouders doden voor god), maar over dat denk ik dat de mening verdeeld is (een groot deel zou 'ja'zeggen, maar incest is van een heel ander kaliber). Vandaar dus dat vraag.

Imo is het goed om te horen dat je zoiets niet zou kunnen doen, maar aan de andere kant zeg je dan weer dat je hoopt dat je dat wel kon doen, als een bewijs dat je geloof ijzersterk is. Dat laatste is toch geflipt man. Je moet toch ergens rationeel blijven.
Dit alles gold dus ook voor dat "abraham verhaaltje" die z'n zoon ging vermoorden omdat god het hem vroeg. Dat is toch gestoord !?
Daarom stel ik mij vragen in hoeverre dit soort zaken kan leiden...en eigenlijk zie je het al hedendage. Zowel van de westerse kant als van de Islam.
Ik denk dat je me goed genoeg kent btw dat ik niet enkel anti-islam ben ofzo, maar gewoon anti-religie.

Als allah swt het zou willen, dan ja
Maar alleen op voorwaarde dat ik rechtstreeks contact met allah swt zou hebben, dus geen droom e.d
Dus Ja ja ja op al je vragen.Als allah swt het zou willen dan zou ik ze ook doden, tenminste dan hoop ik dat het zou durven en met de kracht van allah swt genoeg lef bij elkaar zou rapen om het te doen. Net zoals elke rechtschapen moslim hopelijk hetzelfde zou doen
Maar nogmaals zoals je al zei, zulke dingen zou allah swt niet vragen want Allah swt is de Meest Rechtschapene en dat staat ook niet in de koran.

Oke, als "allah swt" het rechtstreeks zou vragen. Maar ook als het maar ergens in een boek geschreven stond ? ;)

Dode in de naam van God?, waar haal je dat vandaan?
Het leven is HEILIG, als je daar aan komt dan komt je pas echt aan God !!!
NIKS rechtvaardigt moord !!!
Geen wettelijke doodstraf, laat staan voor eigen rechter spelen !!!
Dat is best een extreme gedachten.
Moord en eerwraak is een zonde.

We leven in een cultuur waar het concept van zonde verstrikt is geraakt in legalistische argumenten over goed en fout.
Wanneer velen van ons de vraag "Wat is zonde?" overwegen, dan denken we aan overtredingen van de Tien Geboden.
Maar zelfs dan hebben we de neiging om moord en overspel als "belangrijke" zonden te zien in vergelijking met liegen, vloeken of afgoderij.

De waarheid is dat zonde, zoals deze in de oorspronkelijke vertalingen van de Bijbel wordt gedefiniëerd, betekent om "het doel te missen".
Het doel is in dit geval de standaard voor perfectie zoals deze door God is ingesteld en door Jezus werd gemanifesteerd.
In dat licht is het duidelijk dat we allemaal zondaars zijn.
De ene wat meer dan de ander...

Dode in de naam van God?, waar haal je dat vandaan?
Het leven is HEILIG, als je daar aan komt dan komt je pas echt aan God !!!
NIKS rechtvaardigt moord !!!
Geen wettelijke doodstraf, laat staan voor eigen rechter spelen !!!
Dat is best een extreme gedachten.
Moord en eerwraak is een zonde.

We leven in een cultuur waar het concept van zonde verstrikt is geraakt in legalistische argumenten over goed en fout.
Wanneer velen van ons de vraag "Wat is zonde?" overwegen, dan denken we aan overtredingen van de Tien Geboden.
Maar zelfs dan hebben we de neiging om moord en overspel als "belangrijke" zonden te zien in vergelijking met liegen, vloeken of afgoderij.

De waarheid is dat zonde, zoals deze in de oorspronkelijke vertalingen van de Bijbel wordt gedefiniëerd, betekent om "het doel te missen".
Het doel is in dit geval de standaard voor perfectie zoals deze door God is ingesteld en door Jezus werd gemanifesteerd.
In dat licht is het duidelijk dat we allemaal zondaars zijn.
De ene wat meer dan de ander...
Serieus wat lul je allemaal nelson mandela:D
Moorden is soms gewoon nodig, al dan niet doden

Terug
Naar boven