AndroidHealthClinic

Moderne wetenschap in de Bijbel

KLUSMIER KOM HIEIEIEIEIEIEIEIR !!!!! :mad:

Hier klus speciaal voor jou, misschien heb je er nog wat aan.

LEVENVRAGEN

Laatst bewerkt:
Mijn beknopte visie...big bang heeftp laats gevonden, evolutie theorie op aarde ook, maar OOIT is er uit het werkelijke niets (voor onze hersenen dan) een ruimte ontstaan, waar door omstandigheden planeten zijn ontstaan (allemaal big bangs ofzo). Maar hoe deze ruimte dan is ontstaan..beats me tis groter dan outer space en inner space samen... Misschien moeten we dat grotere dan maar "God" noemen..?!?

Bij jou zitten je uitspraken zeker tussen je oren.
Jou weg met God is toch niet een waar je veel van leert zo te lezen.
Je schiet niks meer op dan de standaard zinnetjes die je uitkraamt.
Hoe je ook geboren wordt, het is allemaal een benaming voor een coïtusuele voorkeur.
Ik ben het er voor een groot deel mee eens dat de gevoelens in de mens zitten en dat er moeilijk iets tegen gedaan kan worden.
Het is dan ook niet de bedoeling om het te zien als ziekte.
Het is geen ziekte, het is een coïtusuele voorkeur.

Het doet er wel degelijk toe of homofilie aangeboren is.
En eigenlijk ga jij er al van uit dat het niet aangeboren is aangezien je homofilie vergelijkt met een ziekte, iets wat te genezen is.

Als je eens wist hoeveel christenen er zijn die homofiel (m/v) zijn en daar dag en nacht tegen vechten.
Vechten tegen hun geaardheid maar nog meer tegen 'broeders en zusters' zoals jij !
En die geaardheid zou een soort van coïtusuele verslaving zijn?
Want zo moeten we dat toch zien?
Misschien kunnen we een pilletje halen, zodat we er vanaf komen of misschien moeten we naar een afkickcentrum?

Mensen zoals jij zorgen ervoor dat homofiele christenen zich van de kerk onttrekken.
Omdat er totaal geen begrip is en jullie ook niet de moeite nemen om je te verdiepen in hoe deze mensen zich voelen.

Verder zou je moeten weten dat de kerk onderscheid maakt tussen homofilie en homocoïtusualiteit en dus dat homofilie niks te maken heeft met 'coïtusuele uitspattingen'.
Het is een geaardheid evengoed als heterofile.
"Een afwijking van Gods plan, ofwel genetisch bepaald ofwel door je levensloop, of door een combinatie, is zonde."
Oftewel ook als je (bijv) geestelijk of lichamelijk gehandicapt ter wereld bent gekomen is dat zonde?
Weet je wat nu het ergste is voor jouw?
Ook jij bent een afwijking van Gods plan, want de mens is zonder zonde geschapen en de afwijking van Gods plan is, dat Adam en Eva gezondigd hebben en wij daarom al zondig geboren worden.
jij dus ook !
Alleen vel ik geen oordeel over jouw, want daartoe heb ik het recht niet.
Terwijl jij zichzelf dat recht wel toeeigent.
("Het (homofilie) is een zonde die een algemene levensstijl inhoudt en voorgeeft, en kan dus niet worden gecombineerd met een christelijke bediening")
Klusmier, je zou wat harder moeten trainen en je wat meer verdiepen op dat zonnige eilland van je. :rolleyes:

waar een wil is, is een weg!

de juiste weg.......welteverstaan!!
:cool:

waar een wil is, is een weg!

de juiste weg.......welteverstaan!!
:cool:

Ja en er is maar één waarheid met vele wegen er naar toe.
Dat jij een omweg wil nemen moet jij weten maar laat wel andere mensen in hun waarde !!!,..wat je eigenlijk al zou moet weten, want dat is een leer uit de Bijbel.

En waar je het nu over hebt heeft niks met jou mening te maken, namelijk dat jij homocoïtusualiteit een ziekte vindt. :rolleyes:

ik hoop niet dat jij "Ed" bent, want die kerel komt zo ongelooflijk puberaal over dat ik zoiets allang niet meer serieus neem!

net zoals zijn blog:
Ed, blog - Hyves.net - Always in touch with your friends
:rolleyes:

Ja ik ben Ed.
En toch belangrijk genoeg voor jou om mijn hyve te bezoeken.
En waarom kom ik nu opeens puberaal over?,.. zijn je antiliaanse karma rondjes voorbij?
De waarheid is hard klus,.. harder dan mijn hyves !!!

Ik vraag niet om serieus genomen te worden, helemaal niet door jouw.
Daarintegen neem ik jou wel heel serieus, en zijn jou uitspraken gevaarlijk.
En ik zal elke zieke opmerking van jou bestrijden in de naam van God !!!

Nu moet ik zeggen dat jou antwoord in deze erg simpel is en ik kan daar weinig mee.
Waarom je zo denkt als je denkt kan je niet toelichten, waarschijnlijk weet je het zelf niet eens.
Wat ik wel weet is dat jij slechte reclame bent voor het christelijke geloof.

Tot hyves,..broeder !

klusmierishomofoob, blog - Hyves.net - Always in touch with your friends

Ik zal een blog schrijven, speciaal voor jou. :D

Bedankt voor je karma klus, ik kan ze even niet geven maar je krijgt ze zeker terug !!

Sorry klus maar als er een ziek is dan ben jij dat op het moment, met je domme uitspraken.
Homofilie een ziekte?,.. HOMOFILIE IS AANGEBOREN !!!
En hoe kan jij als hetero weten dat het een ziekte is, echt een belachelijk dat denkbeeld van jou.
Ik had van jou wel wat meer verstand verwacht.

Of het zo'n pretje is om te kiezen om als homo door het leven te gaan.
Dus elke homo die is opgehangen,..vermoord om zijn geaardheid die heeft er zelf voor gekozen?

En wat is er dom aan twee mensen van hetzelfde geslacht die van elkaar houden?
Was liefde niet universeel,..ik weet niet wat jou God jou leert, of beter wat jij jezelf.

Je bent zo geboren en dat is een feit waar je maar aan moet wennen.
En als jij valt over al die homo's en bicoïtusuelen dan ben jij nog altijd in de minderheid.
Ik kom niet meer bij als je wijf wegloopt met een andere wijf. :D

is er een studie die bewijst dat homofilie aangeboren is?
Een goede vraag dunkt mij.

zullen wel meerdere factoren in het spel zijn, zowel in de genen als opvoeding, levenservaring, etc ...

zullen wel meerdere factoren in het spel zijn, zowel in de genen als opvoeding, levenservaring, etc ...

Nee heeft daar niks mee te maken.
homofilie komt in alle lagen van de bevolking voor, en ik elk land.
Ook opvoeding en levenservaring heeft niks met iemand zijn coïtusuele voorkeur te maken.

Homorelaties in liefde en trouw kwamen ook in bepaalde beschaafde kringen in de Grieks-Romeinse oudheid voor.

[Link niet meer beschikbaar]

Musclebear heeft zojuist bewezen dat verder onderzoek naar homofilie overbodig is. Toch vreemd dat de coïtusuele voorkeur van zowel dieren als mensen die langdurig in een situatie zitten zonder soortgenoten van het andere geslacht behoorlijk lijkt te vervagen.

dubbel

Dat is toch al (deels) aangetoond adhv onderzoek met eeneiige tweelingen?

daarin werd aangetoond dat het geen erfelijke/genetische oorzaak heeft?

Mijn oom en wijlen tante (vorige week :( ) hebben drie kinderen gekregen, waarvan twee een ééneiige tweeling zijn.
Het zijn alledrie mannen en alle drie homoseksueel.

Statistisch natuurlijk niet relevant, maar toch. :D

Ook opvoeding en levenservaring heeft niks met iemand zijn coïtusuele voorkeur te maken.

Homorelaties in liefde en trouw kwamen ook in bepaalde beschaafde kringen in de Grieks-Romeinse oudheid voor.

met wat heeft het dan wel te maken?

zielig verhaal waarom homofilie geaccepteerd zou moeten worden?

waarom denk je dat een land als Aruba zo'n scherp standpunt inneemt over het verbieden van homohuwelijken?

respect voor elkaar kun je alleen krijgen als je elkaars normen en waarden accepteert!

zolang de homo-beweging geloofsnormen niet wil accepteren zal de christelijke wereld er ook niet echt voor open staan!

en waarom is mijn mening over homofilie zo erg voor sommigen, terwijl we in onze maatschappij allochtonen gewoon de grond in trappen.................is dat wel een vorm van respect soms?
:eek::rolleyes:

zolang de homo-beweging geloofsnormen niet wil accepteren zal de christelijke wereld er ook niet echt voor open staan!

:scratch:
Rare gedachte ?

Hoe kunnen homo's de geloofsnormen accepteren ? Dat is toch een onmogelijk zaak ?

Er zijn verschillende theorien over het ontstaan van homofilie. Er is een theorie die stelt dat er een genetische factor een rol speelt. Een andere theorie stelt dat een embryo blootgesteld aan een afwijkende hormoonhuishouding bepaalde hersenabnormaliteiten ontwikkelt. Zo lijkt een onderdeeltje in de hypothalamus waarvan men denkt dat het verantwoordelijk is voor coïtusuele voorkeur bij homo's meer op dat van vrouwen dan mannen.

zielig verhaal waarom homofilie geaccepteerd zou moeten worden?

waarom denk je dat een land als Aruba zo'n scherp standpunt inneemt over het verbieden van homohuwelijken?

respect voor elkaar kun je alleen krijgen als je elkaars normen en waarden accepteert!

Nogmaals, homofilie is geen bewuste keuze. Kom dus niet aan dat homocoïtusuelen niet de geloofsnormen willen accepteren.

Nogmaals, homofilie is geen bewuste keuze. Kom dus niet aan dat homocoïtusuelen niet de geloofsnormen willen accepteren.

Ik weet het niet, volgens mij is het in sommige gevallen ook wel een bewuste keuze. Smaken en voorkeuren kunnen sterk onderhevig zijn aan de wil. In hoeverre is een vrije keus wel een vrije keus? Verschillende mensen geloven dat er geen sprake is van een echte vrije onafhankelijke wil en dat je gedachtengangen en de acties daaruitvolgend slechts een registratie zijn van de bewegingen van het lichaam gedreven door reacties op de buitenwereld in combinatie met instinct.

Terug
Naar boven