منافق , google is my friend. Anyway, my bad, got confused door eerdere uitlatingen van je over politieschool-ambites. Excusez-moi.
Ik heb afgezien van de politieschool, om mijn studie voor te zetten.
De politieschool deed me tegenhouden in mijn capaciteiten en nog wat andere redenen die niet relevant zijn hebben me doen afzien van de politieschool
Het lijkt me in mindere mate relevant om te speculeren over de aanwezige kennis van een individu die je (gok) niet kent, daarom praat ik in termen van 'we' aangezien de wetenschappelijke kennis universeel is en voor ons allen toegankelijk is. Ik praat dus feitelijk over de marginale elite aan wetenschappers en de kennis die zij overdragen aan mij en vele anderen.
Teruggaan naar de mavo? Heb een dergelijke school nooit gevolgd, sterker nog loop nu 4e jaar rond op de universiteit en kan dit je sterk aanbevelen. De honger naar meer kennis leidt tot vele nieuwe inzichten.
De marginale elite van wetenschappers zeg je , met betrekking tot welk doelgebied aangezien niet alle wetenschappers zich bekwaamd hebben met betrekking tot het onderwerp waarop jij met alle waarschijnlijkheid op doelt.Overigens zie ik de link niet die ik met Cod heb gemaakt naar de elitaire wetenschappers, aangezien COD zn kennis met betrekking tot dit soort onderwerpen betrekkelijk nihil is in vergelijking met die van de ''elitaire'' wetenschappers en ook de koran en dergelijke studies; cq Cod weet niks behalve dat wat hem ingepraat wordt en nageblaat van andere 'atheisten' en zich niet buiten dat denkkader begeeft
tot zover mijn bevindingen over Cod
Dit is wel een interessante stellingname! Ben benieuwd wat je hiermee exact bedoelt. Wil je niet teveel lastig vallen met semantiek aangezien je blijkbaar een beta bent, maar het (doelbewust) gebruik van 'realistisch' in deze wijs ik af.
Deze vraag anticipeerde ik al, en ja het woord realistisch heb ik doelbewust gebruikt, en het wordt enigzins lastig om de hele islam aan je te definieren aangezien sommige mensen daar mogelijkerwijs jaren over doen, leg ik dat terzijde. Ook weet ik bij dergelijke intresse geen moeite voor jou erin te steken aangezien je hart al gehuld is in een dikke mist van de shaytaan en mijn pogingen tevergeefs uit zullen komen. Je bent niet de eerste,heb genoeg ervaring ermee gehad met het bestrijden van die natzis op Marokko.nl
Realistisch, ook wel 'waarheidsgetrouw', wijst op de realiteit zoals deze zich feitelijk voordoet. Dit is de reëele sfeer en daarmee dus onvermijdelijk onderhavig aan wetenschappelijke normen. Dus is iets voor jou realiteit, dan is dat het ook voor een ander, zoals ikzelf, ook, en vice versa.
Realisme is relatief, wat de ene persoon als realistisch beschouwt hoeft voor de daaropvolgende persoon niet zo te zijn. Zo zie jij jouw realisme in de context van een wetenschappelijk perspectief daar waar ik het zoveel mogelijk bekijk in een theologisch perspectief die voor mij het meest realistisch is, daar waar jij uitgaat van de theoretische wetenschappelijke basis die wordt gelegd voor het denken mtb tot zaken als theologie. Ofwel het is praktisch voor jou onmogelijk om jezelf in een dergelijke positie te stellen aangezien de wetenschappelijke bestuderingsmethoden er zo erg bij jou ingeramd zitten en jij daar dus zo van overtuigd bent, draai het plaatje nou eens en dan zit je in mijn positie
Wanneer ik dit plaats in het sfeer van je vorige post, namelijk de opmerking dat CoD (en voor mij daarmee een ieder) niets zeker weet, dus de twijfel aan alles en dus ook je geloof, dan krijgt de term 'realistisch' meer de lading dat je de islam aanhangt om sociaal-culturele redenen. No surprise there.