MuscleMeat

moeder klaagt over eiwit shakes

Duw haar afgeprinte papieren met waarom het helemaal niet slecht is in de handen.(goeie bronnen zoeken) Wil ze die niet lezen dan weet je hoe laat het is. Ze wil gewoon niet van gedachten veranderen omdat ze altijd geloofd heeft dat het wel schadelijk is. Zo'n typische 'ik weet het beter gebaseerd op niets' mindset.

Eet gezond en gevarieerd en je hebt die shakes niet nodig.

Heb zelf ook stage bij een bakker , 's nachts.. 8 uur / dag , 6 dagen per week.
Is ook al rap 48 uur. Niet dat ik school verkies, maar ik had meer energie en kon stipter eten toen ik nog op school zat. :(

ik mocht het eerst ook niet tot dat we in het winkelcentrum waren en langs zoon winkel kwamen waar ze het verkochten (de tuinen) dus ik liep met haar de winkel in en vroeg een van de verkoopsters om uit te leggen dat t nie schadelijk is.
en dat heeft gewerkt.

bekend verhaal! Ik heb gewoon een x de whey sachets met verschillende smaken besteld, weinig van gehoord. Ze wennen er wel aan:)

• Topic Starter Topic Starter
je bent 17 en werkt 50 uur per week in de horeca? yeah right
geen school of iets? heb je nog wel tijd om te trainen?

stage....

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 01:17 ----------

ik snap niet dat sommige zeggen dat het niet kan, ik heb gewoon stage, en moet 5 a 6 dage stage lopen en kan gewoon in de ochtend sporten en goed eten de hele dag(horeca kan je pakken wat je wil)

Mijn moeder precies hetzelfde

Ik: mam, mag ik nu whey kopen?
Mama: nee
Ik: waarom niet?
Mama: omdat je alles maar natuurlijk moet doen.
Ik: ja maar als ik iets afbreek moet ik het ook kunnen opbouwen
Mama: ja dan eet je toch andere dingen
Ik: ja maar die zijn er niet altijd, zoals tonijn kwark etc die zijn vaak al meteen op..
Mama: ja maar dat hoef je toch ook niet elke dag te eten.
Ik: loop dan weg, want word gek van haar domme reacties..

maar ik heb toch al gewoon whey gekocht, alleen weet ze dit niet :P

Lol, en als je vraagt dat ze per week gewoon 7 blikjes tonijn en kwark meebrengt?
Wat krijg je dan voor reactie?

Heb wel goede moeder dan, koopt alles wat ik vraag, en koken ook, gisteren bv 100gr rijst gevraagd, vandaag 200g aardappelen, wel chill

Wat een moeilijk gedoe zeg. Toen ik nog thuis woonde haalde mijn moeder gewoon kwark, eieren, rijst, pasta, kip etc etc.
Ook nog nooit gezeur over whey shakes gehad. Wel een keer de vraag gehad of zoveel eieren per dag niet slecht was voor mijn cholesterol, maar toen ik uitlegde dat dat allang wetenschappelijk onderuit geschopt is was dat ook geen probleem.

@ Mister Deadlift
Idem hier :D , juist idd wat vragen over die eieren enzo , en over de hoeveelheid eten enzv enzv.. Achja , ieder huisje heeft zn kruisje :)

@ Mister Deadlift
Idem hier :D , juist idd wat vragen over die eieren enzo , en over de hoeveelheid eten enzv enzv.. Achja , ieder huisje heeft zn kruisje :)

Ja toch en wat heb je liever? Een zoon die lekker bezig is met sport of eentje die op straat hangt en rottigheid uithaalt? :)
Het heeft mij iig wel geholpen om te stoppen met de verkeerde dingen.
Hoewel ik tegenwoordig wel van een kuurtje hou.... :D

Print de whey sticky uit, staat vol met positieve dingen. Laat je moeder dit lezen. Beste manier, zolang ze niet weet wat het is zal ze het nooit toestaan. Zodra ze er achter komt dat het gewoon melkpoeder is, je het zelf betaalt en dat het gezond is mag het vast wel.

Niet dom lopen zeuren dat ze er nietsvan snapt en dat je het toch beter weet, werkt nooit bij moeders.
Verder kan je met veel melk en boterhammen met pindakaas ook nog lang gainen.

Ja toch en wat heb je liever? Een zoon die lekker bezig is met sport of eentje die op straat hangt en rottigheid uithaalt? :)
Het heeft mij iig wel geholpen om te stoppen met de verkeerde dingen.
Hoewel ik tegenwoordig wel van een kuurtje hou.... :D

Haha :D Indeed , Hoewel ik vroeger nogal veel games speelde .. En er enorm veel geld aan heb gehangen.. Verloren geld vind ik . Ochja , ben toch blij dat ik uiteindelijk hier ben beland :)

Haha ik heb hetzelfde probleem :P

Dacht ik eindelijk dat me pa gewend was aan me whey en hard!, gaat hij onder het eten lopen zeuren dat hij het niet meer wil zien:(

zulke mensen hoef je geen wetenschappelijke feiten voor te leggen hoor. wat zij zeggen is waar en juist, einde discussie.
zo denken dit soort mensen.
ze willen je ook maar beschermen natuurlijk, alleen weten ze er gewoon niets van.

Terug
Naar boven