Fitness Seller

moeder klaagt over eiwit shakes

• Topic Starter Topic Starter
moeders denken altijd dat ze gelijk hebben...

moeders denken altijd dat ze gelijk hebben...

:D
En toch hebben ze vaak gelijk, hier kennen ze dan weer niets van. Bij mij is het ook nog steeds anti-whey en van die fabeltjes:)
Gewoon studies afdrukken waaruit blijkt dat het alleen maar voordelen heeft, daar kan ze niet omheen

van mijn moeder mag ik geen eiwit shakes nemen omdat ze zegt dat dat slecht is voor je nieren ofzo, ze werkt ook in het ziekenhuis dus ze zal er wel verstand van hebben...
hoe kan ik mn moeder overhalen zodat ik ze tog kan nemen, want ik zie dat bijna iedereen ze neemt.

alvast bedankt;)

Wat een gelul. Alleen een excess aan eiwitten kan slecht voor de nieren zijn. Sterker nog in het ziekenhuis krijgen patiënten drankjes wat een soort van weightgainers zijn. Whey eiwit met koolhydraten gecombineerd. Dus als dat slecht voor de nieren zou zijn, zouden patiënten het niet krijgen.

gewoon 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht aanhouden en voldoende water drinken gedurende de dag.

:D
En toch hebben ze vaak gelijk, hier kennen ze dan weer niets van. Bij mij is het ook nog steeds anti-whey en van die fabeltjes:)
Gewoon studies afdrukken waaruit blijkt dat het alleen maar voordelen heeft, daar kan ze niet omheen

Heb ik ook jaaaren geleden gedaan. En toen was het van nee nee nee, ik ga dat niet helemaal doorlezen en, ja maar mam dit kleine stukje hier is alles, nee einde discussie punt.
En dan ga je het toch ''stiekem'' doen en dan dreigen ze met computerverbod en dat soort dingen.

Ouders kunnen best enorm eigenwijs zijn.:D

Ik krijg ook altijd een afkeurende blik van me ma als ik me pot whey van me slaapkamer haal en er vrolijk mee naar de keuken loop.
Maar ik betaal het van me eigen geld dus mam heeft niks te zeggen.

lol een verpleegster weet evenveel over eitshakes als een kleuter weet over de relativiteitstheorie.

Mss ziet ze weleens r**ards binnen komen ja met ernstige maagklachten. Van die superdudes die van toeten noch blazen weten en 5 shakes op 1 dag nemen en vervolgens extreme maagkramp krijgen. Ik ken maar liefst 2 jongens van m'n oude school die dit zijn overkomen. En dan vervolgens tegen iedereen vertellen dat shakes levensgevaarlijk zijn en dat je die zooi niet aan moet raken, nee dan snap ik wel waarom er zo'n stigma op zit.

Als je niet weet wat je doet, niet doen.

Gewoon zorgen dat je een isolaat neemt. Geen concentraat. Isolaat is zuiverder en heeft een hoger eiwit gehalte, minder vulstoffen.

Maak je ma ff duidelijk dat eiwitshakes geen hormonen zijn en dat je niks oppomt :S

Puur snel opneembare eiwitten geschikt voor na een training en bij het ontbijt.

zulke mensen hoef je geen wetenschappelijke feiten voor te leggen hoor. wat zij zeggen is waar en juist, einde discussie.
zo denken dit soort mensen.

ze willen je ook maar beschermen natuurlijk, alleen weten ze er gewoon niets van.

Jep, mijn ouders netzo.

Dan heb ik denk ik goede ouders, mijn moeder maakt mijn shake's altijd klaar voor mij en als ze bijna op zijn vraagt ze of ze alvast nieuwe moet bestellen. Als ik jullie verhalen zo hoor mag ik van geluk spreken!!

Dan heb ik denk ik goede ouders, mijn moeder maakt mijn shake's altijd klaar voor mij en als ze bijna op zijn vraagt ze of ze alvast nieuwe moet bestellen. Als ik jullie verhalen zo hoor mag ik van geluk spreken!!

:eek:

Ik moet het elke dag doen met achtelijke opmerkingen. En als er dan ook maar iets is zoals een verrekt spiertje dan is het meteen van, ik zij het toch.:D
Neej jongen, jij mag best wel es een bos bloemen voor je ma kopen als ik dit zo hoor;)

Nu moet ik mn moeder ook nog zover krijgen om mn whey poeder te betalen :(
Ochja , ik ben al enorm blij dat ze al mn kipfilet , tonijn , steaks , en melk havermout enzv koopt :)

Ze heeft ook bloemen gehad met moederdag hahah. Als ik een spiertje heb verrekt ofzo hangt ze al aan de lijn met de fysio..

neuk haar

Hoe neuk je haar?

Pak je dan gewoon een bos haar die je om je lul heen wikkeld en daarna de daad vericht?

mijn ouders zage als ik zeg da ik op men voeding zou gaan letten ( dat doe ik nu al maar ik eet als avond eten het zelfde als zij en eet s middags ook gwn boterhammen ) ( volkoren)

van mijn moeder mag ik geen eiwit shakes nemen omdat ze zegt dat dat slecht is voor je nieren ofzo, ze werkt ook in het ziekenhuis dus ze zal er wel verstand van hebben...
hoe kan ik mn moeder overhalen zodat ik ze tog kan nemen, want ik zie dat bijna iedereen ze neemt.

alvast bedankt;)

Je hebt in principe geen eiwit shakes nodig, je kunt ook simpelweg zorgen voor meer eiwitten in je voeding. Zalm in blik is een van mijn persoonlijke favorieten. Maar als je gewoon shakes wil gebruiken moet je dat gewoon doen. Jezelf volproppen met die shakes heeft echter geen zin omdat je lichaam dan meer bouwstoffen krijgt dan hij kan bouwen. Moeders zeuren altijd en zeg maar tegen je moeder dat ze blij mag zijn dat je niet aan de steroïden zit.

Nu moet ik mn moeder ook nog zover krijgen om mn whey poeder te betalen :(
Ochja , ik ben al enorm blij dat ze al mn kipfilet , tonijn , steaks , en melk havermout enzv koopt :)

Daarvoor ben je toch ook moeder geworden? om juist voor je kind te zorgen..

Daarvoor ben je toch ook moeder geworden? om juist voor je kind te zorgen..

Indd , maar als ik dan verhalen hoor van mensen uit mn groep die even oud zijn zoals ik en ook nogal intresse hebben in deze sport.. Die krijgen vaak minder support :)

Haha kheb ze gwn besteld en na wat gezeur doet ze weer normaal xD. Ze heeft er zelfs al een paar op... Maar meer krijgt ze nie want is van me eigen geld :P

Lol, gewoon besteld? Over tijdje ook maar doen want ik krijg gewoon niet dik 100 gram eiwitten per dag binnen :( !
Ik ga het ook zelf betalen dus tja.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven