Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

van mijn moeder mag ik geen eiwit shakes nemen omdat ze zegt dat dat slecht is voor je nieren ofzo, ze werkt ook in het ziekenhuis dus ze zal er wel verstand van hebben...
hoe kan ik mn moeder overhalen zodat ik ze tog kan nemen, want ik zie dat bijna iedereen ze neemt.
alvast bedankt![]()
En toch hebben ze vaak gelijk, hier kennen ze dan weer niets van. Bij mij is het ook nog steeds anti-whey en van die fabeltjes![]()
Gewoon studies afdrukken waaruit blijkt dat het alleen maar voordelen heeft, daar kan ze niet omheen

zulke mensen hoef je geen wetenschappelijke feiten voor te leggen hoor. wat zij zeggen is waar en juist, einde discussie.
zo denken dit soort mensen.
ze willen je ook maar beschermen natuurlijk, alleen weten ze er gewoon niets van.
Dan heb ik denk ik goede ouders, mijn moeder maakt mijn shake's altijd klaar voor mij en als ze bijna op zijn vraagt ze of ze alvast nieuwe moet bestellen. Als ik jullie verhalen zo hoor mag ik van geluk spreken!!

van mijn moeder mag ik geen eiwit shakes nemen omdat ze zegt dat dat slecht is voor je nieren ofzo, ze werkt ook in het ziekenhuis dus ze zal er wel verstand van hebben...
hoe kan ik mn moeder overhalen zodat ik ze tog kan nemen, want ik zie dat bijna iedereen ze neemt.
alvast bedankt![]()
Nu moet ik mn moeder ook nog zover krijgen om mn whey poeder te betalen
Ochja , ik ben al enorm blij dat ze al mn kipfilet , tonijn , steaks , en melk havermout enzv koopt![]()
Daarvoor ben je toch ook moeder geworden? om juist voor je kind te zorgen..