BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, gewoon besteld. Over tijdje ook maar doen want ik krijg gewoon niet dik 100 gram eiwitten per dag binnen!
Ik ga het ook zelf betalen dus tja.
.
. Eet ik meestal 300 gram van.
. En gehakt eet ik trouwens niet, sorry.Elke dag 5 eieren, dat wordt hem sowieso niet. Ben je ook een stuk goedkoper uit met Whey.
Er is hier al eens uitgerekend dat whey goedkoper is dan kwark, een paar cent maar. Maar goed.
Ik neem 's morgens brinta en dan heb ik geen honger meer tot 11-12 uur. Dan zit ik meestal ook op school, ik krijg 's morgens geen brinta en kwark op.
De kwark die 12gram eiwit bevat is super dik. Eet ik meestal 300 gram van.
Maar het is gewoon zoveel handiger als je 's morgens maar een lepel met melk in hoeft te nemen. En gehakt eet ik trouwens niet, sorry.
Wat jij hier boven beschrijft ben je wel misschien 5 euro kwijt hoor, doe maar 300 dagen=1500 euro.
Elke dag 5 eieren, dat wordt hem sowieso niet. Ben je ook een stuk goedkoper uit met Whey.
Er is hier al eens uitgerekend dat whey goedkoper is dan kwark, een paar cent maar.

Ik heb zelf ook van die wannabe bio ouders:
"een ei per dag is slecht voor je cholesterol"
"Melk bevat te veel groeihormonen"( komt door de accumulatie, maar of t nou schadelijk is)
"Met fitness spieren kan je niks"
Supplementen zijn volgens mijn ouders altijd pro-hormoon..
en zo kan ik er nog wel 20 bedenken...
Maar ik heb nu sinds een week gewoon een potje whey in een kluisje bij mijn sportschool staan![]()
Haha kheb ze gwn besteld en na wat gezeur doet ze weer normaal xD. Ze heeft er zelfs al een paar op... Maar meer krijgt ze nie want is van me eigen geld![]()

duw haar afgeprinte papieren met waarom het helemaal niet slecht is in de handen.(goeie bronnen zoeken) wil ze die niet lezen dan weet je hoe laat het is. Ze wil gewoon niet van gedachten veranderen omdat ze altijd geloofd heeft dat het wel schadelijk is. Zo'n typische 'ik weet het beter gebaseerd op niets' mindset.
Elke dag 5 eieren, dat wordt hem sowieso niet. Ben je ook een stuk goedkoper uit met Whey.
Er is hier al eens uitgerekend dat whey goedkoper is dan kwark, een paar cent maar. Maar goed.
Ik neem 's morgens brinta en dan heb ik geen honger meer tot 11-12 uur. Dan zit ik meestal ook op school, ik krijg 's morgens geen brinta en kwark op.
De kwark die 12gram eiwit bevat is super dik. Eet ik meestal 300 gram van.
Maar het is gewoon zoveel handiger als je 's morgens maar een lepel met melk in hoeft te nemen. En gehakt eet ik trouwens niet, sorry.
Wat jij hier boven beschrijft ben je wel misschien 5 euro kwijt hoor, doe maar 300 dagen=1500 euro.
Dan drink je 4 liter melk per dag. Kost je 2 euro. 300?(want 56 dagen eet je niet?)x 2 euro = 700. En dan eet je nog een hoop van het gratis avond eten en je bent klaar voor een jaar.
En wat eet je dan in de ochtend als je geen brinta of kwark eet? Waarom eet je geen gehakt?
:vies vet afvaltroep(mijn ouders bakken het ook altijd nog eens zodat het alleen maar korrels zijn eigenlijk. Ik houd van één stuk vlees waar je in moet snijden
). Hoezo altijd gratis avondeten? Ik kook vaak voor mij zelf, zeker 50 keer per jaar. Mijn ouders eten bijna altijd aardappelen met boontjes en een vies stuk vlees, sorry ben een fijnproever
. Ik maak dan een alternatief zoals kip kerrie, kip tandori, paella, saté, etc. alles met rijst!Gast, ga jij nu iemand lopen verbeteren.. Rekenwonder..
Een jaar bestaat uit 365 dagen, schrikkeljaar zelfs 366.
Daarbij 300x2=600.
Daarom weegt ts ook nog 56 kg, hij vreet gewoon niet genoeg.