AndroidHealthClinic

moeder klaagt over eiwit shakes

Ik heb het bestelt en ik heb het haar pas laten zien toen ik het pakketje binnen had.

Lol, gewoon besteld. Over tijdje ook maar doen want ik krijg gewoon niet dik 100 gram eiwitten per dag binnen :( !
Ik ga het ook zelf betalen dus tja.

In de ochtend een bak kwark en in de avond ook is al 100 gram.

Dan nog eens 300 gram rundergehakt erbij en je hebt er weer 60. 5 eieren erbij en je hebt nog 30 extra.

190gram eiwit en het kost je een paar euro.

Elke dag 5 eieren, dat wordt hem sowieso niet. Ben je ook een stuk goedkoper uit met Whey :p .
Er is hier al eens uitgerekend dat whey goedkoper is dan kwark, een paar cent maar. Maar goed.
Ik neem 's morgens brinta en dan heb ik geen honger meer tot 11-12 uur. Dan zit ik meestal ook op school, ik krijg 's morgens geen brinta en kwark op.
De kwark die 12gram eiwit bevat is super dik :p . Eet ik meestal 300 gram van.

Maar het is gewoon zoveel handiger als je 's morgens maar een lepel met melk in hoeft te nemen ;) . En gehakt eet ik trouwens niet, sorry.
Wat jij hier boven beschrijft ben je wel misschien 5 euro kwijt hoor, doe maar 300 dagen=1500 euro.

Elke dag 5 eieren, dat wordt hem sowieso niet. Ben je ook een stuk goedkoper uit met Whey :p .
Er is hier al eens uitgerekend dat whey goedkoper is dan kwark, een paar cent maar. Maar goed.
Ik neem 's morgens brinta en dan heb ik geen honger meer tot 11-12 uur. Dan zit ik meestal ook op school, ik krijg 's morgens geen brinta en kwark op.

Maar het is gewoon zoveel handiger als je 's morgens maar een lepel met melk in hoeft te nemen ;) . En gehakt eet ik trouwens niet, sorry.
Wat jij hier boven beschrijft ben je wel misschien 5 euro kwijt hoor, doe maar 300 dagen=1500 euro.

Ga is kijken hoeveel je kwijt bent als je 'normaal' eet.....

IS ook duur ja.

Mijn moeder zeurde ook altijd dat ik geen shakes mocht hebben, heb ze dus gewoon maar gekocht en ben tot de conclusie gekomen dat het nauwelijks verschil uit maakt, je kan veel beter een goed voedingsschema maken

geloof me voor de eerste 2/3 jaar heb je echt nog geen shakes nodig eigenlijk...

Er is hier al eens uitgerekend dat whey goedkoper is dan kwark, een paar cent maar.

maar je kan whey en kwark niet vergelijken kwark is langzaam whey is snel maar casein komt even duur uit als kwark als je die van bf van 4,5 kilo neemt dan

Whey is overkill bij een goed voedingsschema. Verschil gaat het niet maken.

Ik heb zelf ook van die wannabe bio ouders:
"een ei per dag is slecht voor je cholesterol"
"Melk bevat te veel groeihormonen"( komt door de accumulatie, maar of t nou schadelijk is)
"Met fitness spieren kan je niks"
Supplementen zijn volgens mijn ouders altijd pro-hormoon..
en zo kan ik er nog wel 20 bedenken...
Maar ik heb nu sinds een week gewoon een potje whey in een kluisje bij mijn sportschool staan :)

Ik heb zelf ook van die wannabe bio ouders:
"een ei per dag is slecht voor je cholesterol"
"Melk bevat te veel groeihormonen"( komt door de accumulatie, maar of t nou schadelijk is)
"Met fitness spieren kan je niks"
Supplementen zijn volgens mijn ouders altijd pro-hormoon..
en zo kan ik er nog wel 20 bedenken...
Maar ik heb nu sinds een week gewoon een potje whey in een kluisje bij mijn sportschool staan :)

wat een gekke boy ben je toch ook he

Ik leg altijd uit dat het in grote lijnen hetzelfde is als vitamine supps, en dat het uit melk wordt gefilterd. En dan is het ineens niet meer zo slecht :D

Mijn ouders waren vroeger gewoon bang dat ik drugs ging gebruiken of onveilige coïtus had. Maar dat ik eiwitten nam of teveel trainde? :roflol:

duw haar afgeprinte papieren met waarom het helemaal niet slecht is in de handen.(goeie bronnen zoeken) wil ze die niet lezen dan weet je hoe laat het is. Ze wil gewoon niet van gedachten veranderen omdat ze altijd geloofd heeft dat het wel schadelijk is. Zo'n typische 'ik weet het beter gebaseerd op niets' mindset.

+1:d

Dan drink je 4 liter melk per dag. Kost je 2 euro. 300?(want 56 dagen eet je niet?)x 2 euro = 700. En dan eet je nog een hoop van het gratis avond eten en je bent klaar voor een jaar.

En wat eet je dan in de ochtend als je geen brinta of kwark eet? Waarom eet je geen gehakt?

Dan drink je 4 liter melk per dag. Kost je 2 euro. 300?(want 56 dagen eet je niet?)x 2 euro = 700. En dan eet je nog een hoop van het gratis avond eten en je bent klaar voor een jaar.

En wat eet je dan in de ochtend als je geen brinta of kwark eet? Waarom eet je geen gehakt?

Gast, ga jij nu iemand lopen verbeteren.. Rekenwonder..
Een jaar bestaat uit 365 dagen, schrikkeljaar zelfs 366.
Daarbij 300x2=600.

Ik eet niet elke dag hetzelfde, nam voor het gemak 300 dagen.
Ik drink elke dag wel, 4 liter is niet gezond hè. Ik zou niet meer als 1,5 Liter maximaal aanhouden. Je pis stinkt er ook enorm van volgens mij haha en je krijgt een hele vette huid. Drink niet meer als dat van mijn 2 x brinta =500ml +glas (vaak met nesquik)=800ml totaal ofzo.

Ik vind gehakt vies :p :vies vet afvaltroep(mijn ouders bakken het ook altijd nog eens zodat het alleen maar korrels zijn eigenlijk. Ik houd van één stuk vlees waar je in moet snijden :) ). Hoezo altijd gratis avondeten? Ik kook vaak voor mij zelf, zeker 50 keer per jaar. Mijn ouders eten bijna altijd aardappelen met boontjes en een vies stuk vlees, sorry ben een fijnproever :D . Ik maak dan een alternatief zoals kip kerrie, kip tandori, paella, saté, etc. alles met rijst!

Trouwens, whey is ook wel handigger als je aan het cutten bent.

Gast, ga jij nu iemand lopen verbeteren.. Rekenwonder..
Een jaar bestaat uit 365 dagen, schrikkeljaar zelfs 366.
Daarbij 300x2=600.

Shit, iets te snel gereageerd en niet goed na gedacht.

Maar dit gaat niks worden met TS, al mijn advies wordt weg geveegd zonder argumenten of het is te veel moeite voor hem.

Daarom weegt ts ook nog 56 kg, hij vreet gewoon niet genoeg.

Daarom weegt ts ook nog 56 kg, hij vreet gewoon niet genoeg.

+1 haha

Maarja mijn moeder zeurt er nog steeds over en ik ben 21 :P
Gewoon doen WTF u want.. Is ****ing goed voor je, eiwitten houd veroudering ook buiten de deur ;)
Ik heb m'n moeder ook al die shit proberen uit te leggen, maar dan komt ze met van die bio bullshit.

Terug
Naar boven