XXL Nutrition

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

balen van de drukte, maar fijn opgehoogd en feli met je pr

Veel volume

Moess slaat ze tot moess.

OT: ik mis een 100 repper.

in

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag borst en triceps training achter de rug. Ging wel oké. Het was ontzettend warm in de gym daar naast liep ik met lichte hoofdpijn rond dus heb me niet al te gestoord ingespand en gewoon mn ding gedaan.

Bankdrukken
12X20
12X20
10X30
10X30

Vlak dumbell drukken
12X9
12X9
10X10
10X10

Dumbell flys schuine bank
12X6
12X6
10X7
10X7

Declined dumbell drukken
12X9
12X9
10X9
10X9
(Durfde niet meer want had geen spotter)

Dips
10X10
10X10
10X10

Skullcrushers
12X10
12X10
10X12,5
10X12,5

Kickbacks
12X4
12X4
10X5
10X5

Ik heb besloten om te gaan bulken. Als ik op onderhoud blijf eten zal ik nooit echt spiermassa pakken. Dus ik ga nu bulken en ergens in het najaar beginnen met cutten als ik genoeg massa heb aangezet.

Goed besluit @bulk. Als je cleanbulkt en goed de spiegel in de gaten houdt hoef je niet bang te zijn dat je ineens dik wordt, dat heb je zelf in de hand.

En je durfde niet verder met decline db press omdat je geen spotter had? Als je niet meer kan dan kan je de dbs toch gewoon op de grond laten vallen?

Goed besluit @bulk. Als je cleanbulkt en goed de spiegel in de gaten houdt hoef je niet bang te zijn dat je ineens dik wordt, dat heb je zelf in de hand.

En je durfde niet verder met decline db press omdat je geen spotter had? Als je niet meer kan dan kan je de dbs toch gewoon op de grond laten vallen?

Inderdaad, dus daar ga ik dan maar vanuit :)

Ja das wel waar, Ik dacht laat ik maar gewoon rustig aan doen. Gewoon alles bij elkaar, het op de kop hangen, de warmte, mn koppijn.

Hey moess xx.

Goeie train! Decline vindk ook ruk zonder iemand erbij, heb 't liefst nog iemand die me de zooi aangeeft. Als ik in positie wil gaan liggen fl**ker ik voor m'n gevoel altijd naast het bankje :')

Hey moess xx.

Goeie train! Decline vindk ook ruk zonder iemand erbij, heb 't liefst nog iemand die me de zooi aangeeft. Als ik in positie wil gaan liggen fl**ker ik voor m'n gevoel altijd naast het bankje :')

Haha ja heb ik ook, njaa het vallen dan niet, maar aangeven is wel fijner. Vorige x had ik gewoon een kerel aangesproken die mij spotte, maar daar had ik nu geen zin in.

en thnx :)

En F you!
Nee hoor, van jou kan ik het hebben

Goeie traininggg :). Best klote zeg dat je geen spotter had, maar zou er inderdaad wel voorzichtig mee zijn, komt vast de volgende keer :D

Bij jou in de gym ook altijd chest day op maandag, voor de meeste?
Ik ken de drukte, denk bij mezelf altijd dat het mensen zijn die na het weekend weer ff aan de bak willen en vervolgens alleen de maandag pakken om het weekend te compenseren :p

Nette pr's en vooruitgang is natuurlijk een lekkere motivatie boost, keep it up! :)
Stijgt je lichaamsgewicht ook, of focus je daar niet al te veel op?

Edit: ik zat nog op de vorige pagina te kijken :roflol:
Ben benieuwd wat de bulk gaat doen :thumbs:
Vind die dips sterk hoor, ik doe ze je niet na!

Bij jou in de gym ook altijd chest day op maandag, voor de meeste?
Ik ken de drukte, denk bij mezelf altijd dat het mensen zijn die na het weekend weer ff aan de bak willen en vervolgens alleen de maandag pakken om het weekend te compenseren :p

Nette pr's en vooruitgang is natuurlijk een lekkere motivatie boost, keep it up! :)
Stijgt je lichaamsgewicht ook, of focus je daar niet al te veel op?

Haha ja maandagavond is echt chestday idd! Meestal probeer ik dan zelf benen te doen. Maar dat kon deze X niet want had nog spierpijn van benen vrijdag.

Nee de afgelopen tijd niet gestegen, at op onderhoud. Maar ik wil nu dus gaan bulken dus dan is wel de bedoeling dat het gaat stijgen. Wil de komende maanden massa pakken en dan in het najaar cutten. Als ik nu ga cutten blijft er niks van me over want heb nauwelijks spiermassa.

En thnx :)

En nauwelijks vet, dus de bulk is geen probleem toch? ;)
Als je het bulken rustiger aanpakt dan ik deed, kun je lekker massa aanzetten en in shape blijven, win win!

Terug
Naar boven