MuscleMeat

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
En nauwelijks vet, dus de bulk is geen probleem toch? ;)
Als je het bulken rustiger aanpakt dan ik deed, kun je lekker massa aanzetten en in shape blijven, win win!

We gaan het meemaken! Heb er zin in eigenlijk. **** de zomer, ik ga voor de lange termijn. Maar idd, ik kan voor het eerst in mn leven met overtuiging zeggen dat ik weinig vet heb. Ga 400 boven onderhoud zitten denk ik en dan zien wat dat doet, kan altijd weer aanpassen.

Alleen op trainingsdagen of iedere dag +400?
Jaloers op shreddedness, misschien kan ik aan het einde van de zomer hetzelfde zeggen :o

Alleen op trainingsdagen of iedere dag +400?
Jaloers op shreddedness, misschien kan ik aan het einde van de zomer hetzelfde zeggen :o

Iedere dag denk ik. Zullen 2 dagen pw zijn dat ik niet train. Misschien dat ik dan wel op onderhoud eet. Ff kijken nog.

En shredded? Nee joh xD nog geen abs zichtbaar. Zit op 16% momenteel.

Succes met bulken! Ben benieuwd!

Goeie traininggg :). Best klote zeg dat je geen spotter had, maar zou er inderdaad wel voorzichtig mee zijn, komt vast de volgende keer :D

Ja klopt. Als ik met mn vriend train is hij mn spotter maar ben meestal doordeweeks in mn kamer. En de training was Mwoah maar beter iets dan niets.

Succes met bulken! Ben benieuwd!

Dankje! Je kunt het hier gaan teruglezen. Hoop het in kracht ook te gaan merken!

Haha ja maandagavond is echt chestday idd! Meestal probeer ik dan zelf benen te doen. Maar dat kon deze X niet want had nog spierpijn van benen vrijdag.

Nee de afgelopen tijd niet gestegen, at op onderhoud. Maar ik wil nu dus gaan bulken dus dan is wel de bedoeling dat het gaat stijgen. Wil de komende maanden massa pakken en dan in het najaar cutten. Als ik nu ga cutten blijft er niks van me over want heb nauwelijks spiermassa.

En thnx :)

Als je op 16% staat en je gaat cleanbulken (dus ongeveer 250 boven onderhoud) dan zou je t/m maart 2015 kunnen bulken, dan 2 a 3 maanden cutten en er met de zomer goed bij staan :D Cutten in het najaar is imo zonde, in de winter loop je toch niet met een bikini rond

Als je op 16% staat en je gaat cleanbulken (dus ongeveer 250 boven onderhoud) dan zou je t/m maart 2015 kunnen bulken, dan 2 a 3 maanden cutten en er met de zomer goed bij staan :D Cutten in het najaar is imo zonde, in de winter loop je toch niet met een bikini rond

Dat is waar inderdaad. Ik ga er nog eens even over nadenken wat ik ga doen. En cutten zou ik niet alleen doen vanwege het in bikini lopen hoor! Anders zou ik nu ook niet beginnen met bulken. Maar idd, in de winter ben je toch bedekter.

Is cleanbulken wel een goede manier om fatsoenlijk massa te kunnen pakken? Is 250 niet te weinig?

250 zou voldoende moeten zijn, het is immers nog steeds 250 meer dan je nu doet, dus die calorieën moeten toch ergens heen.
Ook kun je zoals Vinnnie zegt de bulk lekker lang doortrekken, dat is ideaal!

Dat is waar inderdaad. Ik ga er nog eens even over nadenken wat ik ga doen. En cutten zou ik niet alleen doen vanwege het in bikini lopen hoor! Anders zou ik nu ook niet beginnen met bulken. Maar idd, in de winter ben je toch bedekter.

Is cleanbulken wel een goede manier om fatsoenlijk massa te kunnen pakken? Is 250 niet te weinig?
Vrouwen moeten niet zo 'zwaar' bulken als mannen dat doen, die ratio vvm:vet winst ligt bij jullie 'n stuk lager wat het het niet waard maakt.

Wat shady zegt. Als je 1000kcal boven onderhoud gaat eten dan haal je er zeker veel meer uit dan 250, maar je moet ook de nadelen mee laten wegen ;) Als je te hard van stapel loopt en er een dirty bulk van maakt dan zal je te snel weer moeten gaan cutten om je vp binnen de perken te houden en ben je alsnog slechter af dan met een cleanbulk

250 zou voldoende moeten zijn, het is immers nog steeds 250 meer dan je nu doet, dus die calorieën moeten toch ergens heen.
Ook kun je zoals Vinnnie zegt de bulk lekker lang doortrekken, dat is ideaal!

Vrouwen moeten niet zo 'zwaar' bulken als mannen dat doen, die ratio vvm:vet winst ligt bij jullie 'n stuk lager wat het het niet waard maakt.

Wat shady zegt. Als je 1000kcal boven onderhoud gaat eten dan haal je er zeker veel meer uit dan 250, maar je moet ook de nadelen mee laten wegen ;) Als je te hard van stapel loopt en er een dirty bulk van maakt dan zal je te snel weer moeten gaan cutten om je vp binnen de perken te houden en ben je alsnog slechter af dan met een cleanbulk

Duidelijk verhaal mannen! Bedankt. Dan ga ik inderdaad maar voor 250 kcal boven onderhoud. Ben sinds mijn afvallen ook niet meer zo'n groter eter haha. Morgen maar eens mijn schema aanpassen. Gelukkig is 250 kcal extra zo gehaald :)

Goed dat je gaat bulken! Ik heb t ook voorzichtig aangepakt en ondanks ik 3,5 kg ben aangekomen heb ik weinig vet bij gekregen.. Dus komt bij jou ook vast goed :D Ik zit zelf zo'n 300-400 kcal boven onderhoud en bevalt prima dus je kan gewoon proberen met 250 boven onderhoud en merk je te weinig verschil kun je altijd nog wat verhogen! En inderdaad lekker voor t lange termijn doel gaan!!! Meiden zullen jaloers op je zijn :D

klinkt goed zo'n cleanbulk! ik ga hier ook de resultaten volgen.

Enne bij 16 % nog geen abs? Helemaal niets? Ergens geloof ik dat niet en denk ik dat je ze wel degelijk kunt zien bij ju.

Goed dat je gaat bulken! Ik heb t ook voorzichtig aangepakt en ondanks ik 3,5 kg ben aangekomen heb ik weinig vet bij gekregen.. Dus komt bij jou ook vast goed :D Ik zit zelf zo'n 300-400 kcal boven onderhoud en bevalt prima dus je kan gewoon proberen met 250 boven onderhoud en merk je te weinig verschil kun je altijd nog wat verhogen! En inderdaad lekker voor t lange termijn doel gaan!!! Meiden zullen jaloers op je zijn :D

Inderdaad! Ga het eerst zo doen en dan kan ik altijd nog verhogen als dat nodig is. Fijn om te horen dat jij weinig in vet bent aaangekomen. Dat is toch wel een beetje mijn angst. Zeker aangezien ik het net allemaal kwijt ben.

klinkt goed zo'n cleanbulk! ik ga hier ook de resultaten volgen.

Enne bij 16 % nog geen abs? Helemaal niets? Ergens geloof ik dat niet en denk ik dat je ze wel degelijk kunt zien bij ju.

Ik heb zo'n vetophoopje rond mijn navel helaas haha. Bovenaan zie je ze idd een beetje. Maar meer de contouren, niet echt duidelijk abs. En bedankt. Zal regelmatig een update doen :)

zonde als het echt zo plaatselijk is...ik heb je eetschema zo niet bij de hand, eet je soms in verhouding veel brood of drink je veel melkproducten? Die kunnen namelijk ook vertekenen (bloaten).
Anyways, als je gaat bulken niet erg, viel me gewoon op en als je weet waar het vandaag komt/wat de oorzaak is, kun je het wellicht meenemen in de toekomst. Kan natuurlijk ook gewoon je genetische aanleg zijn.

zonde als het echt zo plaatselijk is...ik heb je eetschema zo niet bij de hand, eet je soms in verhouding veel brood of drink je veel melkproducten? Die kunnen namelijk ook vertekenen (bloaten).
Anyways, als je gaat bulken niet erg, viel me gewoon op en als je weet waar het vandaag komt/wat de oorzaak is, kun je het wellicht meenemen in de toekomst. Kan natuurlijk ook gewoon je genetische aanleg zijn.

Ik drink 500 ml melk per dag en eet 4 boterhammen. Ook eet ik kwark. Die melk is bij mn shakes. Zal mijn ertschema vanavond posten. Misschien heb je goede tips!

Ze geeft zelf al aan nog niet veel spiermassa te hebben. Toen ik 70 kg woog had ik ook nauwelijks zichtbare abs terwijl er toch ook bijna geen vet op zat.

Komt uiteindelijk wel, rock on!

Kan inderdaad goed zijn dat de buikspieren nog wat moeten groeien zodat ze meer naar voren komen waardoor je ze beter gaat zien. Komt vast goed :D Geduld is een schone zaak!

Vanavond benen getraind :) Ging wel lekker! Op de squat na dan, na die 2 sets van 40 moest ik echt ff terug naar 30 helaas.

Squats
16X30
14X30
12X30
10X40
8X40
6X30

Legextension
20X23
20X25
20X27,5
20X32

Legpress met 1 been
14X18
12X18
10X20,5
8X25 PR :D

Legcurl
16X25
14X32
12X39 PR
10X45 PR
8X52 PR :D :roflol:
Geen idee wat er hier aan de hand was!! De vorige x was ik geëindigd op 27,5 ofzo dus ik dacht laat ik maar beginnen met 25, Dit bleek veeeeeel te laag te zijn. Echt een WTF momentje! Volgende x dus hoger beginnen.

Lunges
16X16
14X16
12X18

Kuitheffen in legpress
10X45
10X45
10X45

Staand paused kuitheffen
10X eigen gewicht ieder been

Onderstaande 2 oefeningen met elkaar afgewisseld. 1 setje kuitheffen in legpress, 1 setje paused kuitheffen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven