AndroidHealthClinic

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
Ik stap op het juiste moment binnen zo te zien, ook leg day hier :cool:
Flinke pr's na een tijdje rusten! Neem je bij die 100 reps wel rust, of knal je ze aan één stuk door?

Leuke broek ook, eens iets anders dan een standaard zwart sportbroekje :p

Ja de standaard zwarte heb ik al. Wilde weer een zwarte maar ze hadden alleen 3kwart en ik wilde lange. Dus toen deze maar :)

En bij de 100 is het de bedoeling om ze zsm er uit te knallen. Heb eventjes gerust (15 sec max) bij 40, 70 en 95 (wilde ineens door naar 100 maar het brandde te erg haha).

En wat betreft de prs, ja was flink gemotiveerd om het beter te doen dan de vorige x, juist omdat ik zo lang niet heb kunnen trainen.

Lekker veel PR's :D

Nice legday! das het enige wat ik nog wel mag... dus morgen maar eens zien! :D

Zat gisteren te denken om vandaag borst en triceps te doen maar het werd een schoudertraining. bedoeling was ook hamstrings maar van alle oefeningen kon ik er maar 1 doen. Dus hamstrings pak ik de volgende x nog ff mee.

Staand schouderdrukken met halter
16X10
14X10
12X15
10X15
8X15
6X20

Zijwaarts heffen
14X4
12X4
5X5 5X4 (wilde 10X5 maar lukte niet)
8X5

Pec rear delt
14X13,5
12X18
10X18
8X18

Upright row
14X13
12X18
10X22,5
8X27,5

Shoulder press
14X18
12X18
10X18
8X22,5

Zittende legcurl
16X18
14X18
12X22,5
10X27,5
8X32
6X36

Kwam tot de schokkende ontdekking dat ik schouders tot nu toe niet eens getraind heb. Gewoon vergeten. Dus vandaag was uitzoeken wat ik qua gewichten aankon. Al net al een lekkere training.

Wat is deze? Geen enkele oefening met 100 reps in 'n set? ??? Ik ben teleurgesteld.

Haha ja ja nu weten we het wel ;) alsof ik in al mn trainingen 100 reps doe xD
Waarom niet? Ik bedoel, de gastrocnemius bestaat uit hetzelfde spierweefsel als je andere spieren. En functioneel ook vergelijkbaar met bijv. de hamstring alszijnde een bi-articulaire spier. Ik pleit dus voor 100 reps hamstring curls potverdomme!

Waarom niet? Ik bedoel, de gastrocnemius bestaat uit hetzelfde spierweefsel als je andere spieren. En functioneel ook vergelijkbaar met bijv. de hamstring alszijnde een bi-articulaire spier. Ik pleit dus voor 100 reps hamstring curls potverdomme!

Succes daarmee dan! Film het ff en plaats het. Ben benieuwd.

Start een topic en pleit away ;)

Nice train hoor!

Goed bezigg lekkere training :D

klinkt lekker, spannend dat verzwaren stiekem.

klinkt lekker, spannend dat verzwaren stiekem.

Ja moet wel. Vandaag was zon uitprobeer training. Houd ik niet zo van. Weet dan niet met welke gewichten ik kan beginnen. Zoals goed te zien is met de upright row. En als je dan klaar bent dan ben je niet 100% tevreden. Ik in ieder geval niet. Maar daarom wordt het de volgende schouder training knallen, dan weet ik waar ik mee kan starten :)

Maar idd, is altijd ff zo'n momentje van: gaat het me lukken? Maar als het dan lukt is het gevoel ook heerlijk haha :D

Kan je je voedingsschema eens posten?

ontbijt:
Afslank eiwit 28 gram
magere melk 250 ml
havermout 26 gram
banaan/appel 1 stuk

lunch:
meergranenbolletjes 100 gram
kipfilet beleg 22 gram
cashewnoten 20 gram

tussendoor:
meergranenbolletjes 100 gram
pindakaas 20 gram

avondeten (voor sporten):
zilvervliesrijst 80 gram
kipfilet 100 gram
magere yoghurt 100 gram
lijnzaad 1 eetlepel
cashewnoten 20 gram

tussendoortje (na sporten):
magere melk 250 ml
afslank eiwit 28 gram
appel/banaan 1 stuk

tussendoortje (voor het slapen):
magere kwark 500 gram
lijnzaad 1 eetlepel

2309 kcal
eiwitten: 152 gram
koolhydraten: 246 gram
vetten: 66 gram

Ondertussen heb ik hem 200 kcal omhoog gegooid maar die heb ik zo niet bij de hand. Komt iig op hetzelfde neer alleen dan iets meer rijst etc.

Wss ga ik hem binnenkort nog wat omhoog gooien om toch boven mijn onderhoud te eten inplaats van op onderhoud.

Netjes dat je het na je training red zonder meal afgezien van de kwark en fruit, train je op vaste tijden?
En is die shoulder press met dumbells? ???

Netjes dat je het na je training red zonder meal afgezien van de kwark en fruit, train je op vaste tijden?
En is die shoulder press met dumbells? ???

Ja natuurlijk. Nog nooit schouders getraind in 2014 en dan gooi ik ff setjes van 18 kilo per hand er uit ;) :p

Nee was gewoon op de machine. Meer voor de lol nog omdat we zo weinig van de hamstrings konden doen.

Ja ik hou er van om voor de training goed te eten, train meestal rond half 8/8 uur savonds. Als ik overdag train blijven mn eettijden hetzelfde. Hoorde dat je beter je avondmaaltijd na het trainen kan doen. Maar vind het zo wel prima. En drink ook shake na de training he. Niet enkel kwark.

Maakt opzich niet heel erg veel uit, als je vlak voor het slapen nog maar wat eet!

Vanavond rug en biceps getraind. Man man man wat was het druk in de gym... Iedere maandag hetzelfde. Voor de rest prima training. 1 PR. Voor de rest veel vanaf de eerste set wat zwaarder gepakt ten opzichte van de vorige training. Dus merk wel vooruitgang! :D

Bent over row
12X20
12X22,5
10X22,5
10X25

Nekpully
12X27,5
12X30
10X30
10X32,5 PR

Pully small grip
12X27,5